2015-10-30Zaawansowane analizy w czasie rzeczywistym: czas na zmianę
(...) społecznościowych, działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta; wyższe zyski, marże i udział w rynku. Â Dlaczego magazynowanie danych w trybie in-memory ma kluczowe znaczenie dla analiz w czasie rzeczywistym (...)2015-10-30Big Data na fali rozwoju â najważniejsze liczby
(...) Big Data pozwala na personalizację na podstawie analizy zachowania klienta, dzięki czemu ilość zamówień może wzrosnąć od 5 do nawet 30 proc. Marketing i PR â analiza wzmianek w mediach (...)2015-10-29Nickel Development rozpoczął ofertę publiczną obligacji o wartości 10 mln zł
(...) -technologicznego - You Nick" - powiedziała dyrektor marketingu i sprzedaży Nickel Development Agata Olszyńska, cytowana w komunikacie. W 2010 roku spółka wyemitowała w trybie emisji niepublicznej obligacje serii (...)GALERIA: Honda Civic Si Fox Marketing
2015-10-29Przybywa członków rynku finansowego TGE
(...) pozytywnie przeszły proces aplikacji o uczestnictwo w RIF, a są to PGE Dom Maklerski, IRL Polska, Duon Marketing and Trading oraz Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. - Celem stałego poszerzania oferty (...)2015-10-27Praca w energetyce jądrowej
(...) i dziedzin. Poza inżynierami nowa gałąź przemysłu stwarza warunki do zatrudnienia tysięcy wykwalifikowanych pracowników innych specjalności, m.in. prawników, HR'owców czy specjalistów ds. marketingu. (...)2015-10-27Geomarketing Forum. Jak optymalizować przychód z nowych placówek?
(...) marketingowych, działów ekspansji i planowania, domy mediowe, a także sektor publiczny. - Podobnie będzie w tym roku, bo swój udział potwierdziło już wielu dyrektorów marketingu i działów sprzedaży, a także osoby (...)2015-10-27Bezpłatna edukacja - fakt czy mit?
(...) - tzw. wydatki drobne. Te często umykają świadomości i klasyfikacji, leczich optymalizacja może zdecydowanie polepszyć stan rodzinnego budżetu" - wyjaśnia Ewa Pytlak, Marketing Coordinator Epson Polska (...)2015-10-27Na rynku magazynowym rośnie znaczenie mniejszych miast
(...) się zastanawiał, skąd weźmie pracowników - podkreślał Piotr Bzowski , dyrektor ds. najmu i developmentu w P3 Logistic Parks. W jego ocenie najlepszym miastem w Polsce pod względem marketingu dotyczącego pracowników (...)2015-10-26ABC Data wzmocniła zespół
(...) sprzedaży i marketingu działu Value+ w ABC Dacie wraz ze swoim zespołem ma sprawić, że spółka stanie się dostawcą kompleksowych rozwiązań z zakresu ICT, m.in. w obszarze surveillance, bezpieczeństwa i usług (...)2015-10-26Wind Mobile zmienia nazwę na Ailleron, stawia na ekspansję zagraniczną
(...) branżach, ale przede wszystkim wyznaczają trendy na różnych rynkach - iLumio na hotelarskim, LiveBank na bankowym czy Ringback Tones na telekomunikacyjnym" - dodał dyrektor marketingu Ailleron Piotr Kiser (...)2015-10-26Rośnie popularność komputerów hybrydowych w Polsce
(...) klawiaturą, które dość niedawno zostały wprowadzone do sprzedaży, w najbliższej przyszłości staną się mocnym konkurentem tradycyjnych laptopów - powiedział Jan Kaempfer, General Manager Marketing Panasonic (...)2014-11-25Lojalność wymaga doskonalenia
(...) jej uczestnicy czuli się wyjątkowi i wyróżnieni. Dobrze zaprojektowany, a następnie wdrożony i zarządzany program lojalnościowy może stać się efektywnym narzędziem, które w rękach działu marketingu, trade (...)2014-11-24Hochland: trzeba być lepszym niż konkurencja
(...) O dotychczasowym rozwoju, innowacjach i sukcesach z Piotrem Nagalskim, Dyrektorem Marketingu w firmie Hochland Polska Sp. z o.o. Jakie czynniki sprzyjają, a które stanowią barierę dla dynamiczÂnego (...)2014-11-24Program lojalnościowy nie jedno ma zadanie
(...) strategią całej firmy, a następnie dobrze przygotujemy program, wdrożymy go i będziemy nim zarządzać, może stać się efektywnym narzędziem w rękach działu marketingu, trade marketingu czy sprzedaży. Programy (...)2015-10-19Amazon walczy z fałszywymi recenzjami produktów w Sieci
(...) Szeptany marketing staje się coraz bardziej popularnym sposobem na reklamę w Internecie. Płatne wpisy na forach, sklepach internetowych i portalach agregujących opinie użytkowników danego sprzętu (...)wstecz | 115| 116| 117| 118| 119| 120| 121| 122| 123| 124| ... +10| +25| 203 | dalej |