2015-10-06Przegląd informacji ze spółek
(...) sprzedaży i marketingu Ronson Development. Lubelski Węgiel Bogdanka zanotowała w III kw. br. produkcję węgla handlowego na poziomie 2,04 mln ton wobec 2,38 mln ton w tym samym okresie rok wcześniej. Sprzedaż (...)2015-09-29Coca-Cola jako pierwsza kupiła sobie własną emotikonę na Twitterze
(...) wszystko zależy od dzielnych działów marketingu i kreacji, które w pocie czoła analizują i starają się opracować najskuteczniejszy sposób wykorzystania nowych, zupełnie niepowtarzalnych ikonek, które już niedługo (...)2015-10-05Z tego telefonu da się tylko dzwonić i SMS-ować. Kosztuje fortunę
(...) zbyt wielu fanów. Prosto ze szkoły marketingu pod tytułem "co do licha?!", przed Państwem Punkt MP01! Oto telefon, który ma 2-calowy wyświetlacz LCD, obsługuje technologię 2G GSM, da się z niego dzwonić (...)GALERIA: Honda Civic Si Fox Marketing
2015-10-04Coca-Cola i McDonald's, dwóch największych sponsorów FIFA, żądają odejścia Blattera
(...) przez niego organizacji, w tym te związane z prawami telewizyjnymi i marketingiem - o czym pisaliśmy tutaj.Sprawa zatacza coraz większe kręgi. Prokurator generalny poinformował również, że Blatter mógł przekazać (...)2015-10-04Profesjonalny monitoring wideo w każdej branży tylko z ACTi
(...) bezpieczeństwo, ale także ułatwiają np. zarządzanie sieciami sklepów. Tworzą bowiem mapy przepływu klientów (tzw. Heat Maps), które są przydatne zarówno dla działów sprzedaży, jak i marketingu. Dzięki takiemu (...)2015-04-03Reklama offline ostatecznie przegra z Internetem?
(...) . Aplikacje mobilne i nawet gry komputerowe też są już słupami reklamowymi. Marketing online to najdynamiczniej rozwijająca się dziedzina reklamy. Powstają nowe przekazy i narzędzia, które zastępują najbardziej (...)2015-10-02Co zapobiega ucieczce klientów
(...) za wszelką cenę, co o ułatwianie ludziom życia - wyjaśnia Dave Capuano, wiceprezes ds. marketingu zintegrowanego w Verint Enterprise Intelligence Solutions. - Klienci nie mają cierpliwości do firm, które (...)2015-10-02GLG Pharma sfinalizowała globalną umowę licencyjną na inhibitory białka STAT-3
(...) towarowych, tajemnic handlowych, oraz praw dotyczących wytwarzania, marketingu, dystrybucji i sprzedaży inhibitorów białka STAT-3 (ang. Signal Transducer and Activators of Transcription 3), które pełnią (...)2015-10-02Nowy szef Software AG w Polsce
(...) oraz Marzena Fajkowska, regionalna menedżer ds. marketingu i komunikacji. Biuro Software AG w Polsce współpracuje z siecią wyspecjalizowanych firm partnerskich. W pozostałych krajach, które podlegają polskiemu (...)2015-10-02Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) Marketingu. Źródło: spółka 11 bit studios: Dariusz Nazim pokieruje elektroniczną platformą dystrybucji gier wideo - gamesrepublic.com. Źródło: spółka RTB House: Łukasz Abgarowicz objął funkcję business (...)2015-10-02Przegląd informacji ze spółek
(...) , oraz praw dotyczących wytwarzania, marketingu, dystrybucji i sprzedaży inhibitorów białka STAT-3 (ang. Signal Transducer and Activators of Transcription 3), które pełnią funkcję przekaźnika sygnału (...)2014-10-25Toyota Aygo X-Cite
(...) . Marketing marketingiem, ale rzeczywiście jak na segment super-mini, ten samochód daje bodaj najwięcej frajdy z jazdy spośród mini-aut, którymi miałem okazję jeździć ostatnimi czasy. Aygo jest tak dojrzałe (...)2015-10-01Ronson sprzedał połowę ze 137 mieszkań w Młodym Grunwaldzie II
(...) Grunwaldu II. Inwestycja jest już prawie gotowa i niedługo klienci będą mogli odbierać klucze do swoich mieszkań" - powiedziała regionalny dyrektor sprzedaży i marketingu Justyna Hamrol-Wasielewska, cytowana (...)2015-09-30Przedsiębiorczości trzeba uczyć już w przedszkolu
(...) na niektórych uczelniach technicznych na ostatnich latach studiów ruszyły programy propedeutyki wiedzy o biznesie i jego prowadzeniu. Zastąpiły one dominujące jeszcze nauki o zarządzania i marketingu (...)2015-09-30Display żyje, a automaty marnują pieniądze? Spraw, by Twoja kampania online była skuteczna.
(...) to tak nie działa, bo społeczność internetowa nigdy nie zapomina poważnych błędów - ostrzega Dariusz Szpak z OX Media. - Czasami mam wrażenie, że osobom odpowiedzialnym za marketing wydaje się, że ludzie czekają (...)wstecz | 118| 119| 120| 121| 122| 123| 124| 125| 126| 127| ... +10| +25| 203 | dalej |