2015-05-205 błędów jakie możesz popełnić reklamując się w internecie
(...) 2,77 mld złotych - tyle w tym roku wart będzie rynek reklamy w Polsce. Pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet sześciokrotnie razy więcej niż utrzymanie stałego. Inwestując w internetową reklamę (...)2015-02-26Coraz wyższe wydatki reklamowe. W tym roku będzie to już blisko 3 mld zł
(...) więcej Czytaj więcej w Money.pl Rewolucja w reklamie dzięki polskiej firmieSystem spersonalizowanych reklam internetowych oparty jest o sztuczną inteligencję i zjawisko Big Data. Francja (...)GALERIA: Ewa Farna w kampanii Subway
2016-11-10Agora stawia na rozwój kin i outdoor oraz transformację cyfrową segmentu prasy
(...) internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios, drukarnie oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. (...)2016-11-09Przyszłość online marketingu- personalizacja przekazu dzięki beaconom i triangulacji
(...) wyświetlił reklamę promocji w barze tajskim, a nie w pizzerii? I jak w ogóle tę informację odebrał? Lepsze beacony... To oczywiście nie był przypadek. W reklamie precyzyjnej, kierującej do potencjalnego (...)2017-04-30Podatek od pozyskiwania danych użytkowników. Na celowniku największe serwisy
(...) Austriaccy politycy rozważają dodatkowe opodatkowanie portali internetowych takich jak Google, Facebook czy Twitter. Serwisy miałyby płacić m.in. za pozyskiwanie danych o użytkownikach. Dzięki lukom (...)2017-01-02Rok 2017 na GPW. Sprawdź, którymi spółkami warto się zainteresować
(...) na dwa organicznie i strukturalnie rosnące segmenty: reklamy internetowej oraz e-commerce, które w ocenie Haitong, zapewnią w przyszłości wysokie tempo rozwoju. (...). Analitycy uważają spowolnienie na rynku reklamy (...)2016-04-14Innova Capital nabył część udziałów w Netsprint od Dirlango
(...) zaangażowanie w innowacyjne spółki o wyraźnym technologicznym DNA i dużym potencjale wzrostu. Obecnie Grupa Netsprint jest wiodącą platformą na rynku reklamy internetowej, zarówno ze względu na zakres (...)2017-03-21PwC: Polacy na oglądanie treści wideo poświęcają 4 godziny dziennie
(...) wpływa na rynek mediów i rozrywki świadczy chociażby fakt, że na świecie już w 2016 roku wydatki na reklamę internetową zrównały się z wydatkami na reklamę telewizyjną. W Polsce, według naszych prognoz (...)2015-02-20Telewizje kablowe przyspieszają seriale, żeby wyświetlić więcej reklam
(...) pieniędzy. W czasach, w których w Stanach coraz więcej ludzi rezygnuje z kablówki na rzecz telewizji internetowych, operatorzy kablowi łapią się każdego sposobu, który pozwoli im utrzymać się na rynku (...)2017-04-04Zysk netto PMPG Polskie Media wzrósł r/r do 7,99 mln zł w 2016 r.
(...) wiadomości wyników I kwartału. Lisiecki dodał, że sukcesywnie uruchamiane będą w ramach Grupy kolejne projekty. Z końcem marca ruszył serwis internetowy SuperHistoria.pl, wydawany przez spółkę Orle Pióro sp (...)2016-01-25Ile podatków Google powinien płacić w Polsce? Brytyjski fiskus ściągnął 130 mln funtów
(...) generowanych na naszym rynku. Pozostała część, podobnie jak w Wielkiej Brytanii, księgowana jest w Irlandii. Jak duża część przychodów wypływa za granicę? We wspomnianym 2014 roku wydatki na reklamę internetową (...)wstecz | 15| 16| 17| 18| 19| 20| 21| 22| 23| 24| ... +10| +25| 58 | dalej |