Warszawa, 03.11.2016 (ISBnews) - Sprzedaż grupy Gino Rossi wzrosła w październiku br. o 18% r/r i wyniosła 28,5 mln zł, podała spółka.
Sprzedaż grupy w okresie styczeń - październik wzrosła o 1% r/r i wyniosła 216,9 mln zł.
Sprzedaż Simple i Gino Rossi wzrosła o 18% r/r i osiągnęła odpowiednio w październiku br. 10,8 mln zł i 17,8 mln zł, podano w komunikacie.
Sprzedaż Simple w okresie styczeń - październik wzrosła o 1% r/r i wyniosła 81,5 mln zł, sprzedaż Gino Rossi w tym czasie wzrosła o 2% i wyniosła 135,4 mln zł.
Marża detaliczna realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym, wzrosła w październiku w Gino Rossi r/r o 2,2 pkt proc. i wyniosła 54,9%, a w Simple spadła o 0,9 pkt proc. r/r i wyniosła 61,9%. W okresie styczeń - październik w Gino Rossi marża wzrosła r/r o 4,3 pkt proc. i wyniosła 50%, a w Simple wzrosła o 1,9 pkt proc. r/r. i wyniosła 59,1%, podano także w komunikacie.
W przypadku całej Grupy marża wzrosła o 0,8 pkt proc. r/r w październiku do 57,8% i o 3,2 pkt proc. r/r do 54% w pierwszych dziesięciu miesiącach br.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.