Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na
Bartłomiej Dwornik
|

Dreamliner nie dostał chleba i soli? Ale wstyd!

0
Podziel się:

Marketingowcom LOT-u należą się ordery - pisze Bartłomiej Dwornik.

Dreamliner nie dostał chleba i soli? Ale wstyd!

Pilot do telewizora okazał się wczoraj urządzeniem zbędnym. Strach było nawet otworzyć lodówkę, bo kto wie, czy i z niej nie wyleci jakiś Dreamliner. Marketingowcom LOT-u należą się gratulacje. Zrobili świetny interes. I to na opóźnionym samolocie.

To był absolutny temat dnia w serwisach informacyjnych. Były wydania specjalne, bezpośrednie relacje z lądowania i powitania. Komentarze ekspertów we wszystkich chyba programach publicystycznych. Telewizja, radio, internet a dziś też gazety zdominowało jedno wydarzenie. Dreamliner. Z taką pompą nie witaliśmy nawet Baracka Obamy, a to ponoć najpotężniejszy człowiek świata. I samolot też ma większy.

Czytaj więcej [ ( http://static1.money.pl/i/h/102/124006.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/komentarze/artykul/bronislaw;komorowski;wreszcie;nie;musi;sie;wstydzic,115,0,1196915.html) *Bronisław Komorowski wreszcie nie musi się wstydzić * O narodowej histerii wokół nowego Dreamlinera pisze Anna Anagnostopulu.

Rozumiem radość, z faktu, że oto polska firma może pochwalić się najnowocześniejszym sprzętem w Europie. Ale taka skala? Salut wodny, Pierwsza Dama na pasie startowym, komitet powitalny, eskorta - odwołana na szczęście - F-16? To chyba przesada. I to nawet nie lekka, a gruba. Brakowało jeszcze tylko, żeby pod dziób Boeinga podjechał wielki bochen chleba z solą i ceremonii nadawania imienia z rozbijaniem szampana o burtę. Choć to może i lepiej, bo _ Dreamuś _ jest przecież z lekkich kompozytów i mogła by mu się stać krzywda.

Całą tę histerię śmiało można rozpatrywać w kategoriach cyrku. Bo śmiem wątpić, czy faktycznie cała Polska z drżeniem kolan i zaciśniętymi kciukami czekała na lądowanie. Nie jestem nawet przekonany, czy - jak nam wmawiały relacje na żywo i komentatorzy podczas łączenia do studia - wszyscy Polacy są teraz dumni. Sądząc po opiniach, jakie pojawiały się tylko w internecie, wielu poczuło raczej niesmak. Z tego, że robimy z siebie przed światem pośmiewisko.

Tylko marketingowcom LOT-u należą się brawa. Może nawet ordery. Boeing 787, który na marginesie przyleciał do Polski cztery lata po terminie, kosztuje według katalogu nieco ponad 200 milionów dolarów. Jakieś 650 milionów złotych. A LOT zapłacił - jak zapewniał prezes Piróg - dużo mniej, choć ile dokładnie, to tajemnica. Jeśli jednak policzyć, że sam spot reklamowy w telewizyjnym prime-time kosztuje mniej więcej 50 tysięcy złotych, można zaryzykować tezę, że dzięki trwającej od kliku dni medialnej wrzawie _ Dreamuś _ w dużej części już się zwrócił. Być może nawet zarobi na siebie, jeszcze zanim poleci w pierwszy rejs z pasażerami!

Dla firmy, która od pięciu lat jest solidnie pod kreską, taka bezpłatna reklama to istny dar niebios. I wreszcie szansa na poprawę wizerunku. Nawet jeśli złośliwcy i malkontenci nadal będą jej dokuczać pewnym niepoprawnym politycznie powiedzonkiem o stu latach i Czarnym Lądzie. Trochę zresztą uzasadnionym. Od sierpnia Dreamlinery latają w barwach linii lotniczych Etiopii.

Czytaj więcej w Money.pl
Dreamliner wylądował! Już jest! Najnowocześniejszy pasażerski samolot świata Boeing 787 Dreamliner w barwach LOT-u wylądował na warszawskim lotnisku Chopina.
LOT dostał nowy samolot i eskortę F-16 Polski przewoźnik stał się pierwszą europejską linią lotniczą, mającą we flocie tego typu maszynę.
LOT podpisał umowę na kilka miliardów Prezes polskiej spółki oraz Amerykanie, podpisali umowę na finansowanie zakupu pierwszego z pięciu samolotów Boeing 787 Dreamliner.

autor jest redaktorem Money.pl

dziś w money
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)