Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Moduł CRM dla systemów MBS Great Plains

0
Podziel się:

'CRM: Kontakty i Projekty handlowe' to przygotowany przez Great Plains Polska nowy moduł uzupełniający systemy Microsoft Business Solutions Great Plains Standard i Professional o podstawowe funkcje CRM. Dzięki doskonałej integracji zarówno z systemami MBS Great Plains jak i MS Office (Outlook, Excel, Word), moduł znakomicie ułatwia zarządzanie bazą klientów i bieżącymi pracami działu handlowego.

Moduł 'CRM: Kontakty i Projekty handlowe' umożliwia definiowanie i zarządzanie nieograniczoną liczbą projektów handlowych odzwierciedlających procesy biznesowe w firmie. Bardzo łatwe jest definiowanie poszczególnych etapów sprzedaży, odpowiedzialnych za nie osób, a także szybkie przygotowanie różnych zestawień ad-hoc pozwalających ocenić wartość potencjalnej, planowanej i zrealizowanej sprzedaży w danym okresie, a także wartość sprzedaży w poszczególnych etapach projektu czy grupy projektów prowadzonych np. przez jednego handlowca lub dotyczących jednego klienta. Do przeglądania informacji CRM wykorzystywane jest wbudowane w system Great Plains narzędzie SmartList.

Integracja z MS Outlook umożliwia korzystanie z jednej bazy kontaktów, przygotowanie i wysyłkę korespondencji mailowej i tradycyjnej bezpośrednio z modułu CRM.

http://www.greatplains.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)