Spółka P4, operator sieci komórkowej Play ma obecnie ponad 500 tysięcy klientów i podtrzymuje prognozę 750 tysięcy na koniec 2007 roku.
"W poniedziałek osiągnęliśmy 500 tysięcy klientów i dzisiaj mamy ich ciut ponad, co oznacza, że 750 tysięcy na koniec roku na pewno się wydarzy" - mówi Jacek Hensler, szef marketingu sieci Play.
P4, oferująca do tej pory usługi klientom detalicznym, poinformowała, że od 19 października wprowadza ofertę dla małych firm i liczy na kilkadziesiąt tysięcy klientów biznesowych do końca tego roku.
"Wychodząc naprzeciw zapytaniom klientów zdecydowaliśmy się przygotować ofertę dla małych firm - do 25 kart SIM w firmie. To pozwala nam rozszerzyć naszą ofertę i liczymy na kilkadziesiąt tysięcy klientów biznesowych" - powiedział Hensler.
Marcin Gruszka, rzecznik P4, doprecyzował, że może to być 20-30 tys. klientów biznesowych.
Usługi P4, spółki związanej z giełdową Netią, która rozpoczęła działalność w połowie marca 2007 roku, można obecnie kupić w prawie 400 salonach sprzedaży w całym kraju. Według wcześniejszych założeń liczba salonów ma wzrosnąć sprzedaży wzrosła do końca 2007 roku do 450.