Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Coraz więcej firm z USA w Polsce. "Nasze relacje gospodarcze mogą tylko rosnąć"

1
Podziel się:

Liczymy na większą rolę amerykańskich firm w polskiej gospodarce; siłą naszej gospodarki jest kapitał ludzki - mówił wiceminister rozwoju Paweł Chorąży podczas wtorkowej konferencji "Fabryki Przyszłości" zorganizowanej przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham).

Coraz więcej firm z USA w Polsce. "Nasze relacje gospodarcze mogą tylko rosnąć"
(Skitterphoto/pixabay.com/ CC0 Public Domain)

Liczymy na większą rolę amerykańskich firm w polskiej gospodarce - mówił wiceminister rozwoju Paweł Chorąży podczas wtorkowej konferencji "Fabryki Przyszłości" zorganizowanej przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce. Dodawał, że siłą naszej gospodarki jest kapitał ludzki.

W ciągu najbliższych 2-4 lat wartość inwestycji amerykańskich w Polsce na pewno będzie rosła - powiedział podczas konferencji prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce (AmCham) Tony Housh. - Coraz więcej amerykańskich firm działających w Polsce stawia tutaj na działalność badawczo-rozwojową - zaznaczył. Dodał, że z wewnętrznych statystyk AmCham wynika, że blisko 50 tys. pracowników, inżynierów i informatyków zajmuje się działalnością badawczo-rozwojową w Polsce w firmach z amerykańskim kapitałem.

- Nasze relacje gospodarcze mogą tylko rosnąć, a produkcja będzie odgrywała wyjątkową rolę - wtórował mu zastępca ambasadora USA w Polsce John C. Law. Jak powiedział podczas konferencji, polsko-amerykańskie relacje gospodarcze są jednym z czterech filarów stosunków między oboma krajami, obok bezpieczeństwa, demokracji i silnych więzów międzyludzkich budowanych na przestrzeni pokoleń.

- Cieszę się, że amerykańskie firmy odgrywają w Polsce bardzo istotną rolę. Mamy nadzieję, że ta rola będzie jeszcze większa - deklarował z kolei wiceszef MR, zwracając się do amerykańskich inwestorów. Jak przekonywał, siłą polskiej gospodarki jest m.in. siła kapitału ludzkiego. - Dostęp do ludzi, którzy posiadają kwalifikacje, posiadają umiejętności, które mogą być stosunkowo łatwo wykorzystane przez firmy działające w naszym kraju - podkreślił.

Zaznaczył, że Ministerstwo Rozwoju jest nowym resortem, który chce zmienić postrzeganie polskiej administracji. - Staramy się - i wyrazem tego jest plan odpowiedzialnego rozwoju - przełamać te silosy, które funkcjonują we wszystkich administracjach - powiedział.

Jak podaje resort rozwoju, według wstępnych danych GUS obroty handlowe Polski z USA w 2015 r. wyniosły 9,7 mld dol. Dla porównania w 2014 r. było to 10,3 mld dol. Pozycja USA w handlu zagranicznym Polski wzrosła w ostatnich latach. USA były w 2015 r. dla Polski 12. partnerem w eksporcie z udziałem 2,3 proc. oraz 9. w imporcie z udziałem 2,7 proc. Dla porównania w 2008 r. Polska wyeksportowała towary do USA wartości 2,5 mld dol. (USA były 19. partnerem w eksporcie), import do Polski z USA wyniósł 4,6 mld dol. (11. partner w przywozie ogółem).

AmCham szacuje całkowitą wartość zaangażowania inwestycyjnego USA w Polsce na ok. 20-30 mld dol. i zatrudnienie ogółem na ok. 180 tys. Amerykańscy inwestorzy są obecni w Polsce od ponad 25 lat.

Amerykańska Izba Handlowa w Polsce (American Chamber of Commerce in Poland - AmCham) jest obecna w naszym kraju od 1990 roku. Zajmuje się promocją amerykańskich inwestycji w Polsce. Wśród członków AmCham jest obecnie ponad 320 firm z kapitałem amerykańskim, których łączne nakłady inwestycyjne przekroczyły 30 miliardów dolarów. Firmy te stworzyły ponad 200 000 miejsc pracy.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
czytelnik
6 lat temu
Spitalać do siebie jankesi. Jesteście pierwszymi złodziejami i mordercmi świata
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
czytelnik
6 lat temu
Spitalać do siebie jankesi. Jesteście pierwszymi złodziejami i mordercmi świata