Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Jak Polacy jeżdzą na wakacje? Oferty last minute wcale nie są najpopularniejsze

0
Podziel się:

Wśród wyjazdów wakacyjnych organizowanych przez biura podróży, 36 proc. to oferty typu first minute, zaś 32 proc. to oferty last minute - wynika z raportu firmy doradczej KPMG.

Jak Polacy jeżdzą na wakacje? Oferty last minute wcale nie są najpopularniejsze
(Graham Robert/Flickr)

Wśród wyjazdów wakacyjnych organizowanych przez biura podróży, 36 procent to oferty typu first minute, zaś 32 procent to oferty last minute - wynika z raportu firmy doradczej KPMG.

W "normalnej" cenie odbywa się natomiast 32 procent wszystkich zorganizowanych wyjazdów. Badanie KPMG pokazuje również, że z wyjazdu za pośrednictwem biur podróży korzysta zaledwie 12 procent Polaków. Większość z nas swój wypoczynek organizuje samodzielnie.

Polskie wakacje na bogato

Niemal połowa Polaków wyjedzie lub już była na wakacjach, wydając przy tym 20,2 mld zł, z czego 10,6 mld zł stanowią wydatki na wyjazdy krajowe, a 9,6 mld zł na wyjazdy zagraniczne - wynika z raportu firmy doradczej KPMG.

Jak wskazano w raporcie "Wakacyjne wyjazdy Polaków. Edycja 2015", przeciętny koszt wyjazdu krajowego to 1,9 tysiąca złotych, a zagranicznego 4,6 tysiąca złotych.

W tym roku wśród Polaków udających się na wakacyjny wyjazd 68 proc. decyduje się na wyjazd krajowy. - 40 proc. Polaków spędzających wakacje w kraju decyduje się na polskie wybrzeże. Znacznie rzadziej Polacy wybierają wakacje w górach czy nad jeziorem - czytamy w raporcie.

Natomiast jedna trzecia Polaków spędzi lub spędziła co najmniej jeden wyjazd za granicą. Wśród trzech najpopularniejszych zagranicznych celów podróży znalazły się: Chorwacja, Hiszpania oraz Włochy.

Z badania wynika, że czwarte miejsce wśród zagranicznych destynacji zajmuje Grecja, która mimo kryzysu wciąż przyciąga polskich turystów. Z zaprezentowanych danych wynika, że ostatnie wydarzenia w tym kraju, a także Turcji i Tunezji nie mają istotnego wpływu na wakacyjne decyzje Polaków. - Aż 86 proc. ankietowanych Polaków nie rozważało wakacyjnego wyjazdu turystycznego do tych krajów - bez względu na aktualne wydarzenia. 5 proc. ankietowanych deklaruje, że mimo ostatnich wydarzeń i tak odbyło lub odbędzie podróż do wymienionych krajów. 9 proc. Polaków zmodyfikowało swoje plany, najczęściej zmieniając cel podróży - wskazali autorzy badania.

Z badania wynika też, że Polacy podczas urlopu spędzają czas na plażowaniu oraz innych formach odpoczynku pasywnego, zarówno w Polsce (główny cel w przypadku 57 proc. wyjazdów), jak i za granicą (48 proc.). Na drugim miejscu znalazło się zwiedzanie (21 proc. wyjazdów w Polsce oraz 35 proc. wyjazdów zagranicznych), trzecie miejsce zajęło uprawianie sportu (odpowiednio 18 i 10 proc.).

Większość Polaków wyjeżdżających na wakacje organizuje swój wypoczynek na własną rękę, a jedynie 12 proc. korzysta z oferty biur podróży. - Polacy planujący turystyczne wyjazdy wakacyjne polegają przede wszystkim na własnym doświadczeniu. Aż 67 proc. respondentów zadeklarowało, że podczas organizowania wyjazdu kieruje się własnym doświadczeniem - wybiera sprawdzone przez siebie miejsca wypoczynku. 61 proc. z nich rozważa decyzję o wyjeździe pod wpływem rekomendacji rodziny i znajomych - czytamy w raporcie.

Dużą rolę podczas planowania wyjazdów turystycznych odgrywa dla Polaków internet. - Z przeprowadzonego przez nas badania wynika, że 60 proc. Polaków podczas planowania wakacyjnego wyjazdu turystycznego korzysta z internetu. Odwiedzają oni zarówno fora internetowe, internetowe porównywarki cen, jak i portale społecznościowe oraz blogi - wskazał dyrektor w dziale doradztwa podatkowego w KPMG Mariusz Szlachta.

- Gdy są już zdecydowani dokonać zakupu lub rezerwacji wyjazdu, chętniej korzystają z tradycyjnych sposobów, jak rezerwacja telefoniczna - zaznaczył.

Wśród najczęściej wskazywanych sposobów rezerwacji lub zakupu wyjazdów znalazły się też wizyta w stacjonarnym lub internetowym biurze podróży. Z kolei portale zakupów grupowych wykorzystywane są do tego przez zaledwie 2 proc. ankietowanych.

Badanie "Wakacyjne wyjazdy Polaków. Edycja 2015" zostało przeprowadzone w sierpniu 2015 r. metodą wywiadu telefonicznego CATI na reprezentatywnej grupie 1000 dorosłych Polaków.

Zobacz także: * *Kradzież w hotelu? Nie strać szansy na odszkodowanie

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)