Rząd chciał, by Unia zgodziła się przesunąć 1,2 mld euro, których nie potrafili wydać kolejarze, na inwestycje drogowe. Jednak Bruksela wysyła sygnały, że może się na to nie zgodzić.
_ Puls Biznesu _ pisze, że na pieniądze czeka wiele projektów kolejowych, między innymi modernizacje dworców w Szczecinie czy Bydgoszczy przez spółkę Dworzec Polski oraz rewitalizacja sieci przez Polskie Linie Kolejowe. Z kolei PKP Intercity myśli o pozyskaniu taboru.
Czytaj w Money.pl | |
---|---|
[ ( http://static1.money.pl/i/h/163/t96163.jpg ) ] (http://moto.money.pl/wiadomosci/infrastruktura/artykul/drogi;zamiast;torow;unia;niechetna,205,0,804045.html) | Drogi zamiast torów. Unia niechętna Dotychczasowe rozmowy i argumenty przedstawicieli władz w Warszawie nie przekonały Brukseli. |
[ ( http://static1.money.pl/i/h/48/t96560.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/67;mld;euro;przez;6;lat;tyle;da;polsce;ue,165,0,824485.html) | 67 mld euro przez 6 lat. Tyle da Polsce UE? Będzie to prawdopodobnie podobna kwota dotacji, jak przyznana przez Brukselę na lata 20007-2013. |
[ ( http://static1.money.pl/i/h/138/t137354.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/bruksela;broni;pieniedzy;na;polskie;koleje,243,0,812531.html) | Bruksela broni pieniędzy na polskie koleje Chodzi o miliard 200 milionów euro, które rząd chce przesunąć na remont dróg. |
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.