Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Wrocławskie lotnisko chwali się wynikami

0
Podziel się:

Ponad 156 tys. pasażerów obsłużył w kwietniu br. wrocławski Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika.

Wrocławskie lotnisko chwali się wynikami
(brytta/iStockphoto)

Ponad 156 tys. pasażerów obsłużył w kwietniu br. wrocławski Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika. Największy wzrost liczby podróżnych, bo o ponad 14 proc., zanotowano w sektorze międzynarodowych przewozów tradycyjnych.

Jak poinformował dzisiaj dyrektor ds. sprzedaży i marketingu lotniska Jarosław Sztucki, wzrost liczby pasażerów osiągnięty w sektorze międzynarodowych przewozów tradycyjnych, to najlepszy wynik dla tego segmentu w całym 2013 r. Z oferowanych przez linie SAS, PLL LOT i Lufthansa trasach do Kopenhagi, Frankfurtu, Monachium i Dusseldorfu skorzystało w kwietniu ponad 24 tys. osób.

Niewielki, bo tylko nieco ponad dwuprocentowy wzrost liczby podróżnych, zanotowano także w sektorze połączeń niskokosztowych, a zdecydowała o tym m.in. większa niż dotychczas liczba połączeń. Z lotów na Kretę, Maltę, do Rzymu, Wenecji, Bolonii, Mediolanu, Barcelony, Malagi i Alicante skorzystało w kwietniu ponad 22 tys. pasażerów.

_ - Malta z 30 proc. wzrostem i Kreta z 10 proc. wzrostem ruchu to najlepszy przykład na to, że taki sposób podróżowania staje się coraz popularniejszy wśród mieszkańców Dolnego Śląska. Oba kierunki zostały wprowadzone w ubiegłym sezonie letnim wraz z uruchomieniem we Wrocławiu bazy Ryanaira _ - mówił Sztucki.

Prezes wrocławskiego Portu Lotniczego Dariusz Kuś przyznał, że choć w kluczowych sektorach ruchu widać wzrosty, to całościowe wyniki polskich lotnisk będą zależały w najbliższych miesiącach w dużej mierze od tego, czy przewoźnicy tacy jak Eurolot czy PLL LOT przejmą ogromną grupę pasażerów, których pozyskało w ubiegłym roku OLT Express. _ W naszym przypadku to potencjał ok. 20-30 tys. podróżnych miesięcznie, który czeka na zagospodarowanie _ - dodał Kuś.

Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu położony jest w południowo-zachodniej części miasta, w odległości ok. 10 km od centrum, w pobliżu m.in. Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, która umożliwia bezpośredni dojazd na lotnisko z różnych kierunków.

Czytaj więcej w Money.pl
Wydali 300 mln zł, w rok skorzystało 2 mln osób Obiekt może obsłużyć niemal 3 mln pasażerów rocznie, a po dalszej rozbudowie, zaplanowanej na lata 2017-19, nawet 7 mln rocznie.
Mgła nad lotniskiem. Co z lotami? Z powodu intensywnej mgły z wrocławskiego lotniska nie odlatują ani nie przylatują samoloty.
Mają opuścić kolejne koczowisko Rodzinom grozi kara grzywny. Muszą też opuścić teren w ciągu 14 dni.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)