K2 Internet zostało partnerem programu Volvo Design organizowanego z okazji wprowadzenia do Polski nowego, koncepcyjnego modelu Volvo YCC. W ramach współpracy zespół K2 przygotował stronę internetową programu Volvo Design w technologii Flash. W serwisie www.volvodesign.pl znaleźć można szczegóły dotyczące projektu, najnowsze informacje na temat ciekawych wystaw i imprez związanych z designem. Zainteresowani wykładami mogą obejrzeć on-line film dokumentujący poszczególne zajęcia Volvo Design Academy lub obszerną galerię zdjęć.
Portal KNAJPY.KRAKOW.PL wzbogacił się o nowy element - interaktywną mapę krakowskich pubów i klubów. W portalu znajdziemy informacje o większości krakowskich pubów i klubów, a także - od niedawna - o kawiarniach i restauracjach. Mapa jest stale wzbogacana o nowe lokale, a jej możliwości - jak obiecują autorzy - będą sukcesywnie rosnąć. Odwieczny problem: "Ale gdzie to jest?" przestał istnieć.
20 czerwca uruchomiony zostanie nowy, gruntownie przebudowany portal Grupy Wydawniczej INFOR. Nowa strona internetowa będzie bardziej czytelna, przystępna i przyjazna dla Internautów oraz reklamodawców.
dzis (19.06.) o godzinie 13.00 gosciem Czatu Wirtualnej Polski
bedzie Arkadiusz Radomski, pomocnik. Wirtualna Polska jest jedynym portalem internetowym, ktory umozliwia bezposrednie rozmowy z reprezentantami Polski w Mistrzostwach Swiata w Pilce Noznej.
Serwis Czat: http://czat.wp.pl
Ceneo nawiązało współpracę partnerską z wortalem dla pasjonatów telefonii komórkowej PasjaGSM. Misją portalu PasjaGSM.pl, który po modernizacji w odświeżonej szacie oglądać można od 14 czerwca 2006r., jest szerzenie wiedzy na temat telefonii komórkowej wśród użytkowników Polskiego internetu. Ceneo i PasjaGSM zostały partnerami strategicznymi, aby stale podnosić wartość informacyjną serwisów i jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników. W serwisie PasjaGSM internauci znajdą informacje o nowych modelach słuchawek, oprogramowaniu, wydarzeniach i akcesoriach GSM. Współpraca z Ceneo pozwoli im także porównywać ceny dostępnych w serwisie telefonów. Użytkownicy Ceneo.pl poznają za to dane specyfikacyjne komórek, które, dzięki współpracy z PasjaGSM, wzbogacą zawartość merytoryczną działu "Telefony i akcesoria".
Betsson podpisał umowę z DialCom24 o wykorzystaniu w swoim serwisie usługi Przelewy24. Umożliwia ona niemal natychmiastowe zasilenie własnego konta w serwisie betsson.com. Tym samym gama form płatności oddanych do dyspozycji użytkownikom serwisu betsson.com wzbogaciła się o kolejną - w chwili obecnej najszybszą formą wpłaty poprzez przelew bankowy w Internecie. Cały proces zasilenia konta w serwisie zajmuje teraz co najwyżej kilkanaście minut. Co najważniejsze osoba korzystająca z tej formy płatności nie musi mieć dostępu do bankowości elektronicznej; nie musi mieć nawet konta w banku (system działa również na zasadzie pre-paid).
Tegoroczny mundial jest okazją do zaprezentowania niecodziennego zastosowania jednego z narzędzi autorstwa firmy IDS Scheer - ARIS Process Performance Manager (ARIS PPM). Entuzjaści piłki nożnej z firmy IDS Scheer postanowili wykorzystać tę aplikację - przeznaczoną do analizy i monitorowania zautomatyzowanych procesów biznesowych - do szczegółowej analizy rozgrywek. Fani mundialu pracujący w IDS Scheer żartują, że długa zima w Niemczech sprawiła, że znaleźli czas na poszukiwanie nowych obszarów zastosowania firmowych narzędzi. Obecnie dostępna jest analiza finałowych spotkań z mistrzostw świata w 1974 r., ale w planach jest zarejestrowanie ponad 40 tegorocznych spotkań drużyn krajów, w których IDS Scheer ma swoje przedstawicielstwa, m.in.: Polski, Niemiec, Anglii, Szwecji, Holandii, USA, Czech, Brazylii, Japonii, Chorwacji, Francji i Szwajcarii. Mecze będą podczas mundialu szczegółowo analizowane na stronie www.improveyourteamplay.com właśnie za pomocą ARIS PPM (moduł OrgAnalyzer). Znany ekspert piłki nożnej oceni mecze, co pozwoli wyposażyć moduł w informacje o różnych taktykach i typowych zagraniach stosowanych przez poszczególne zespoły. Z kolei komponent kontrolingowy platformy ARIS umożliwi użytkownikom strony porównanie teoretycznych formacji z tymi zastosowanymi podczas gry. Możliwa będzie także ocena gry poszczególnych sekcji zawodników, a nawet wkładu indywidualnych graczy w sukces całego zespołu.
Niemiecka Grupa Wydawnicza Handelsblatt została głównym udziałowcem portalu finansowego Money.pl. Przedsiębiorstwo Verlagsgruppe Handelsblatt GmbH 12 czerwca 2006 r. przejęło 70 procent udziałów w spółce Money.pl. Pozostałe 30 procent pozostaje własnością Arkadiusza Osiaka, założyciela portalu i prezesa spółki. "Cieszę się, że Money.pl zyskuje tak poważnego partnera jak Verlagsgruppe Handelsblatt, tym bardziej, że jest to pierwsza inwestycja tej grupy wydawniczej w Polsce. Na tym etapie rozwoju spółka potrzebowała silnego inwestora branżowego. Wsparcie Verlagsgruppe Handelsblatt umożliwi Money.pl utrzymanie pozycji lidera i zapewni dalszy, stabilny rozwój portalu. Widzę również wiele wspólnych korzyści wynikających z integracji naszych działalności. Użytkownicy portalu Money.pl odczują je jako pierwsi" - powiedział Arkadiusz Osiak, Prezes Zarządu Money.pl Sp. z o.o.
Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej firma Panda Software przygotowała niespodziankę dla swoich klientów: każdy, kto podczas mundialu zakupi i zarejestruje wybrane rozwiązanie Panda Software może wygrać konsolę Sony PlayStation z grą FIFA World Cup 2006. W losowaniu nagród biorą udział wszyscy klienci, którzy: zakupią jeden z programów Panda Titanium Antivirus lub Platinum Internet Security w wersji jedno lub wielostanowiskowej bądź odnowią licencję na 12, 24 lub 36 miesięcy.
Senior.pl to pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach. Serwis powstał jako odpowiedź na potrzeby internautów w wieku 50 i więcej lat. Wraz ze wzrostem średniej wieku społeczeństw, rośnie także liczba Seniorów używających internetu i poszukujących w globalnej sieci informacji, pomocy czy kontaktów z innymi ludźmi. Seniorzy w ciągu ostatnich kilku lat stali się znaczącą i ważną częścią internetowej społeczności. Na całym świecie powstaje coraz więcej serwisów przeznaczonych dla osób, które mając ponad 50 lat, pozostają aktywne i ciekawe świata. Również młodsze osoby chętnie korzystają z internetowych zasobów, by znaleźć odpowiedź na pytania dotyczące opieki nad starszymi członkami rodziny czy zapewnienia im jak najwyższej jakości życia. Pojawia się także coraz więcej serwisów społecznościowych, przygotowywanych przez i dla Seniorów.
Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz trzeci podjęła się zbadania, w jaki sposób Polacy korzystają z poczty elektronicznej. Ankieta dostępna jest od 12 czerwca do 16 lipca pod adresem www.sare.pl/ankieta. Tegoroczne badania mają dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą zainteresowanym podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
Rosnący portfel kluczowych klientów oraz jasne określenie strategii rozwoju agencji interaktywnej Opcom podyktowały decyzję o zmianie jej wizerunku. Pierwszym krokiem jest zmiana logo. W związku z coraz większą ilością projektów realizowanych na rynkach zagranicznych, zrezygnowano też z końcówki pl w nazwie. Nowe brzmienie ma claim wyrażający kierunek rozwoju firmy: "Opcom. Ekspansja w nowych mediach." Strategia Opcom zakłada bowiem ekspansję technologiczną, rynkową oraz kreatywną w reklamie wykorzystującej media interaktywne.
Wzrost konkurencji między firmami wymaga zastosowania unikalnych narzędzi budowania ich przewag konkurencyjnych, zarówno wśród kontrahentów, jak i kluczowych pracowników spółki. Travelplanet.pl wychodzi naprzeciw tym potrzebom wprowadzając nowe rozwiązania dla segmentu B2B, za pośrednictwem swojej marki TravelPass. Bon TravelPass Plus, to nowa jakość dla firm. Dzięki temu produktowi wybór możliwości realizacji bonów zwiększył się ze 100tys ofert wycieczkowych do kilku milionów kombinacji przelot - hotel. Jak podkreśla Witold Szlachta Brand Manager TravelPass, firmy otrzymały narzędzie, które pozwala na realizację każdego, nawet najbardziej ekscentrycznego pomysłu podróżnego.
Rusza nowa strona internetowa wrocławskiej Agencji Reklamowej ARRS Effectica. Nowy serwis ma pełnić funkcję platformy informacyjnej służącej porozumiewaniu się z potencjalnymi i obecnymi klientami, jak również ma stać się źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych rynkiem reklamy w Polsce. Na stronie znajdują się informacje na temat agencji, jej klientów, zespołu oraz sposobu funkcjonowania. Za pomocą prostego menu, podzielonego na cztery sekcje każdy internauta z łatwością znajdzie poszukiwane przez siebie informacje, począwszy od informacji z ostatniej chwili (NEWS ROOM) przez opisy kampanii klientów (PORTFOLIO) po krótką charakterystykę każdego z pracowników wraz z jego zdjęciem (EFEKTYWNI).
Blue Media zaprasza do Programu Partnerskiego wszystkie osoby zainteresowane zarabianiem na usłudze zasileń telefonicznych online. Zasady programu pozwalają uzyskiwać profity płynące z promocji usługi doładowań kont telefonów pre-paid poprzez umieszczenie reklamy w postaci baneru na swojej stronie Internetowej. Każde, zakończone transakcją zasilenia, przekierowanie ze strony Partnera do www.blue.pl powoduje uzyskanie określonej w regulaminie prowizji od danego doładowania.
Z okazji tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, operator usługi Nagłos (telefon w Gadu-Gadu) przygotował dla swoich użytkowników specjalną mistrzowską zabawę z nagrodami.
Agencja Janmedia przeprowadzi audyt użyteczności stron Polskich Książek Telefonicznych. Badanie ma posłużyć poznaniu jak użytkownicy serwisu www.pkt.pl korzystają z jego zasobów, jakie napotykają problemy i czego oczekują od serwisu.
"Chcemy zidentyfikować mocne i słabe strony serwisu i wykorzystać tę wiedzę podczas wprowadzania planowanych na ten rok zmian na stronach" - mówi Jacek Włodarczyk z pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
Janmedia w badaniach wykorzysta trzy narzędzia: analizę ekspercką, testy z użytkownikami oraz testy eye tracking. Wynikiem pracy będzie raport zawierający opis problematycznych elementów serwisu wraz z sugestiami wprowadzenia poprawek. Janmedia zaproponuje też rozwiązania mające pozytywnie wpłynąć na ogólny odbiór serwisu przez użytkowników i jego efektywność.
Jest to już piąty duży audyt użyteczności prowadzony przez Janmedia w tym roku.
"Bardzo cieszy nas rosnące zainteresowanie tematyką użyteczności w Polsce. Gdy zaczynaliśmy mówić o usability dwa lata temu, skupialiśmy się przede wszystkim na edukacji naszych potencjalnych klientów. Dziś przeważająca większość projektów z zakresu usability oparta jest na partnerskiej współpracy Janmedia i Klienta. Tak jest też w przypadku Polskich Książek Telefonicznych. Jestem przekonany, że projekt jaki właśnie zaczynamy realizować dla pkt.pl przyczyni się do dalszego dynamicznego rozwoju tego serwisu." - mówi Tomek Karwatka z Janmedia
Cyfrowy Polsat SA został wirtualnym operatorem komórkowym (MVNO)Polskiej Telefonii Cyfrowej. W dniu 8 czerwca br. Rada Nadzorcza PTC zatwierdziła wynegocjowaną i podpisaną przez Zarząd Spółki umowę z Cyfrowym Polsatem. Jest to pierwsza tego typu umowa podpisana na rynku polskim. RN PTC zatwierdziła również kontrakt z drugim operatorem
wirtualnym - szczegóły ujawnione zostaną w najbliższym czasie.
W strefie edukacyjnej portalu Onet.pl powstał nowy dział. Został on opracowany specjalnie z myślą o tegorocznych maturzystach i wszystkich, którzy poszukują odpowiednich dla siebie kierunku studiów. W dziale znajdują się informacje o większości wyższych uczelni w Polsce (zarówno państwowych, jak i prywatnych) wraz z wszystkimi praktycznymi informacjami o zasadach rekrutacji.
7 czerwca o godzinie 11.00 rozpoczęła się kolejna faza rejestracji domen .eu - Landrush II. Wzięło w niej udział kilkaset polskich firm, które z różnych powodów nie mogły zarejestrować domen w poprzednich etapach. Wbrew powszechnym opiniom, które mówiły, że domeny unijne średnio interesują polskich przedsiębiorców do walki o nie stanęło wiele małych i bardzo dużych spółek, które upatrują w tym szansę ekspansji handlowej. Ostatnio dużą popularnością cieszyły się usługi, które umożliwiały polskim przedsiębiorcom ustawienie się na wysokiej pozycji w kolejce po domeny .eu. Była wśród nich usługa “EU-Express", którą oferowała krakowska firma Domeny.pl.
Microsoft poinformował o udostępnieniu na swoich stronach internetowych wersji Beta 2 systemu operacyjnego Windows Vista. Usprawni on wyszukiwanie i zarządzanie plikami i danymi, a także zapewni wyższy poziom bezpieczeństwa. Nowy system umożliwia korzystanie z funkcji mobilnych i gwarantuje większą płynność pracy z komputerem. Windows Vista Beta 2 można pobrać od dziś ze stron: http://www.microsoft.pl/windowsvista lub http://www.microsoft.com/poland/windowsvista.
O treningach, relacjach w drużynie, sportowych emocjach i tęsknocie za najbliższymi opowiada - na bloogu Wirtualnej Polski - Michał Żewłakow, jeden z najbardziej wszechstronnych obrońców w kadrze Pawła Janasa . Michał Żewłakow prowadzi unikalnego blooga w polskim Internecie - relacjonuje każdy swój dzień podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej. W Wirtualnej Polsce, na stronach internetowego mundialowego pamiętnika, Michał Żewłakow opowiada o dniu powszednim w Barsinghausen.
Onet.pl rozpoczął promocję specjalnej oferty VideoAd GRP. Pozwala ona, planerom i reklamodawcom, za pomocą reklam telewizyjnych emitowanych przez portal na realizację celów mediowych założonych dla kampanii TV i po kosztach do nich zbliżonych. Marcin Szporka, dyrektor projektów marketingowych Grupy Onet.pl: wszystko wskazuje na to, że nadchodzi niełatwy miesiąc dla reklamodawców. Telewizje nie będą w stanie zrealizować zamówień na zakup czasu reklamowego w związku ze zwiększonym zainteresowaniem reklamą z okazji Mundialu. Stąd oferta Onet.pl - mogliśmy ją zaproponować, dzięki ogromnej liczbie odwiedzających portal co miesiąc Internautów, która wkrótce osiągnie 10 milionów osób. Dostępne są warianty oferty realizujące od 20 do 50 GRP w grupie wszyscy w wieku 16-49 lat.
Zgodnie z zapowiedziami, 1 czerwca br., rozpoczął działalność AdPortal - pierwszy polski system do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. W pierwszych dniach do AdPortalu akces zgłosiło 70 witryn o łącznym zasięgu ponad dwóch milionów użytkowników! Przyjmowanie witryn ciągle trwa, na razie jednak bez możliwości pełnego korzystania z systemu. Ograniczenie to wynika z tego, iż dobiega końca ostatnia faza "testów na żywo". Przed całkowitym uruchomieniem AdPortalu analizowane są jeszcze reakcje odbiorców reklamy oraz spodziewane obciążenie platformy. Do tej pory boksy widoczne są na dwóch serwisach - Rzeczpospolita i Polityka -, gdzie emitowane są reklamy autopromocyjne tych serwisów i AdPortalu.
Agencja Marketingu Mobilnego EL2 jest autorem i realizatorem SMS-owej promocji dla koncernu Pepsi-Cola General Bottlers Poland. Działania te stanowią część akcji promocyjnej Pepsi Football Fest, przygotowanej z okazji tegorocznego Mundialu. Biorąc udział w promocji kibice mogą wygrać szereg atrakcyjnych nagród, w tym wyjazd na największy stadion świata w towarzystwie Euzebiusza Smolarka. Agencja EL2 przygotowała promocję SMS-ową, w której kupując produkty Pepsi-Coli kibice mogą wygrać wyjazd do Brazylii oraz spotkanie z Euzebiuszem Smolarkiem na największym stadionie świata Maracana, a dodatkowo wygrać telefony komórkowe Samsung X660. Promocja w Polsce jest częścią międzynarodowej kampanii Pepsi-Cola General Bottlers, której motywem rozpoznawczym jest specjalnie dla potrzeb akcji zaaranżowany przebój zespołu Kraftwerk "Dadada"
W dniu 5 czerwca odbyło się oficjalne otwarcie serwisu internetowego poświęconego Mundialowi 2006: MistrzostwaSwiata.pl. Serwis w założeniu twórców ma być miejscem, w którym użytkownicy odnajdą jak najbardziej aktualne oraz szerokie tematycznie informacje o bieżących wydarzeniach związanych z Mundialem 2006. Intensywne prace związane z uruchomieniem Serwisu trwały od stycznia 2006 roku. Zespół 12 redaktorów opracował niezwykle bogatą bazę dokumentów dotyczącą nie tylko nadchodzących Mistrzostw Świata w piłce nożnej: w serwisie odnaleźć można wiele informacji dotyczących historii tego wydarzenia (począwszy od mistrzostw we Francji w 1938 roku). Codziennie w serwisie pojawia się około 30 nowych wiadomości. W trakcie trwania imprezy ilość ta wzrośnie przynajmniej pięciokrotnie.
Bazując na doświadczeniach konsultantów firmy IDS Scheer,
Farmacol S.A. − potężny dystrybutor artykułów farmaceutycznych o rocznych obrotach prawie 3 mld zł − wdrożył system zintegrowanego zarządzania finansami firmy SAP w całej swojej grupie kapitałowej. Farmacol jest jedną z najszybciej rozwijających się firm na polskim rynku farmaceutycznym, co tłumaczy, dlaczego zdecydował się na wdrożenie nowoczesnego rozwiązania informatycznego z zakresu finansów i księgowości. − Poszukiwaliśmy zintegrowanego narzędzia, które pozwoliłoby nam w jednym systemie zebrać dane ze spółek grupy kapitałowej. Chcieliśmy sięgnąć jednocześnie po rozwiązanie sprawdzone nie tylko w Polsce, ale i na rynku światowym. Wybór systemu SAP ma dla nas też i tę zaletę, że możemy nie tylko wdrożyć oprogramowanie, ale i skorzystać z wiedzy konsultantów przy tworzeniu nowoczesnego standardu księgowego - mówi Bogusław Kobic, szef IT i zarazem szef projektu w Farmacolu S.A.
Handlowa hossa nie ominie w tym roku sklepów i aukcji internetowych. Polscy internauci, jak czytamy w raporcie 'E-commerce w Polsce 2006', nie tylko częściej niż w roku ubiegłym dokonują zakupów on-line, ale i chętniej przeznaczają na ten cel większą ilość pieniędzy. Według szacunków firmy badawczej Gemius SA, zainteresowanie internetowymi zakupami będzie systematycznie wzrastać. Jak wynika z badań Gemius, w sklepach i na aukcjach internetowych z roku na rok przybywa kupujących. Od 2005 r. liczba internautów, którzy dokonali kiedykolwiek zakupu w internecie, wzrosła o blisko jedna trzecią, z 41 proc. do 55 proc. Warto podkreślić, że wśród polskich konsumentów aukcje internetowe są bardziej popularne niż sklepy - w tych pierwszych kupowało 77 proc. internautów, podczas gdy w tych drugich - 57 proc. Co stanowi o przewadze aukcji? Ich użytkownicy na pierwszym miejscu wskazują niższe ceny (76 proc.), następnie duży wybór produktów (70 proc.) i możliwość kupowania o każdej porze (61 proc.). Jednak to w sklepach internetowych - na co wskazują wyniki badania zrealizowanego przez Gemius SA - polscy internauci zostawią więcej gotówki.
Wirtualna Polska uruchomiła specjalny serwis poświęcony akcji odbudowy kościoła św. Katarzyny w Gdańsku. Pod adresem kosciolkatarzyny.wp.pl portal publikuje aktualne wiadomości dotyczące kościoła i postępów w zbiórce funduszy na jego renowację. Zainteresowani mogą prześledzić historię zabytku i - co najważniejsze - zdobyć informację o tym, jak mogą pomóc w jego odbudowie. Na stronach WP ruszyła też kampania reklamowa, która ma zachęcić Internautów do uczestniczenia w akcji pomocy gdańskiemu kościołowi.
IPFON obniża ceny połączeń do Niemiec do 1 grosza za minutę rozmowy na okres gry naszej reprezentacji na mundialu. Mundialowa promocja IPFON ma umożliwić tani kontakt z rodzinami oraz znajomymi klientom sieci, którzy zdecydują się na wyjazd do Niemiec i kibicowanie naszej narodowej drużynie. Za jeden grosz za minutę rozmowy będzie można dzwonić na wszystkie numery stacjonarne w Niemczech począwszy od startu mundialu. Termin zakończenia promocji zależy od wyników naszej reprezentacji. Im dłużej będzie grała, tym dłużej będzie trwałą promocja.