easyCALL wprowadza pierwszą międzynarodową kartę telefoniczną pod nazwą Podróżnik easyCALL.Pozwala ona na wykonywanie tanich połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe na całym świecie. Międzynarodowa karta telefoniczna, poza Polską, działa w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Egipt, Francja (w tym Kostaryka), Hiszpania (w tym Baleary i Wyspy Kanaryjskie), Kanada, Niemcy, Wielka Brytania (w tym Guernsey, Irlandia Północna, Szkocja, Walia, Wyspa Man, Wyspy Normandzkie), Włochy (w tym San Marino, Watykan).
W nowej ofercie znalazły się 4 nowe formy reklamowe: Scroll Footer, Double Billboard, Commercial Break oraz In-Stream VideoAd.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z największych sieci zrzeszających krajowych kupców - wynika z rankingu branżowego pisma "Handel" za rok 2005, przeprowadzonego przez instytut GFK Polonia.
W naszym kluczowym segmencie gotówkowych przychodów ze sprzedaży usług marketingowych osiągnęliśmy 56,6% wzrost (o 5,4 mln zł) w stosunku do I kwartału 2005.
Nagrodami są odtwarzacze MP3 MobiBLU (miejsca od I do III) oraz JABRA słuchawki Bluetooth (miejsca od IV do XIII). Jest to zaawansowana gra interaktywna, dająca możliwość nie tylko zagrania w rozgrywkach rankingowych, ale również potrenowania, a więc zapoznania się z możliwościami samej gry.
Gra jest umieszczona na stronie www.hoopla.pl i każdy może w nią zagrać. W czasie okresu trwania kampanii będzie prowadzony ranking graczy, a po jej zakończeniu najlepsi otrzymają nagrody.
Hurtownia dodatków krawieckich Grażka z Łodzi to kolejna firma, która zdecydowała się na wdrożenie systemu TETA 2000, autorstwa wrocławskiej spółki informatycznej TETA.
11 maja w domu aukcyjnym Rempex odbyła się konferencja, na której oficjalnie ogłoszono rozpoczęcie działalności przez AdPortal. AdPortal to platforma reklamy kontekstowej służąca do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. Zaprezentowany system to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku reklamy, mające zrewolucjonizować jego funkcjonowanie. Twórcą AdPortalu jest Internetowy Dom Mediowy net.
Orange Blackberry na washingtonpost.com, slate.com i innych anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIAN.
Uruchomiona została pełna wersja dziennika targowego - www.expovortal.com. Expovortal.com to nowatorski projekt w całości poświęcony wyłącznie branży targowej.
Onet.pl wystartował z nową formułą serwisu muzycznego w Polsce - www.muzyka.onet.pl. Nowa Strefa jest promowana równocześnie ze startem konkursu zorganizowanego z myślą o amatorskich zespołach i wykonawcach tworzących muzykę rozrywkową.
Redakcja Wiadomości Wirtualnej Polski przeszła na dwudziestoczterogodzinny tryb pracy. Przez całą dobę redaktorzy serwisu dostarczają użytkownikom najświeższe newsy z kraju i ze świata. Portal tworzy nowoczesną witrynę informacyjną, która jest nie tylko dostawcą, ale też twórcą najważniejszych treści.
Pojawiła się szansa dla polskich firm, które utraciły możliwość rejestracji swojej domeny “.eu" na jej odzyskanie. Domeny.pl - polski rejestrator domen Unii Europejskiej - wprowadził obsługę prawną dla firm, które z różnych powodów przegrały walkę o domenę unijną.
MIS S.A., specjalizująca się w rozwiązaniach wspierających zarządzanie wiedzą i procesami, przygotuje i wdroży portal internetowy B2B do obsługi partnerów handlowych polskiego producenta mebli - firmy Kler S.A.
Portal OPENKontak.com tworzy sieć współpracujących portali. Oferują one swoim użytkownikom zamieszczanie ofert jednocześnie na każdym z nich. Sieć osiągnęła już liczbę 88 portali.
W ostatnim okresie współpracę z OPENKontakt.com podjęły portale branżowe
należące do firmy Vertica technologie internetowe. Dzięki czemu Giełda Biznes Ofert jest obecna m.in. na: rachunkowosc.org, ksiegowosc.org, narzedziownia.org, metale.org, tworzywa.org, styropian.biz, alarmy.org, elektryka.org, opakowania.biz, klimatyzacja.biz, wentylacja.biz, chlodnictwo.biz, nieruchomosci.biz, budownictwo.org, i szeregu innych.
Dzięki tak szerokiej współpracy użytkownicy korzystający z Giełdy na którymś z portali w prosty i wygodny sposób mogą zamieszczać swoją ofertę, a dotrze ona do maksymalnie dużej liczby użytkowników wszystkich współpracujących stron.
Po pierwszym kwartale 2006 fundusz MCI Management uzyskał 2,22 mln zł skonsolidowanego zysku netto, co stanowi prawie 100% wzrostu w stosunku do porównywalnego wyniku netto w I kwartale 2005 r. Jednostkowy wynik netto MCI za ten sam okres 2006 roku wyniósł 2,40 mln zł. Skonsolidowane przychody w I kwartale 2006 wyniosły 13,5 mln zł i przekroczyły o 3,5 mln zł przychody osiągnięte w I kwartale 2005 r. Wzrost przychodów spowodowany został lepszymi od ubiegłorocznych wynikami sprzedażowymi spółek portfelowych, ponadto MCI Management SA od czerwca 2005 roku w pełni konsoliduje przychody dynamicznie rozwijającej się spółki Hoopla.pl. Należy zwrócić uwagę, że od początku roku 2006 MCI nie konsoliduje już przychodów Travelplanet.pl SA.W I kwartale 2006 r. fundusz MCI zrealizował jedno pełne wyjście z inwestycji w spółkę Biprogeo SA (rok wcześniej przeprowadzono sprzedaż spółek CK Adax Sp. z o.o. i Process4E SA). Pozytywne wyniki netto wynikają przede wszystkim z dobrych wyników kwartalnych większości spółek portfelowych oraz dalszego dynamicznego wzrostu wyceny internetowych spółek portfelowych, częściowo odzwierciedlonego w wynikach jednostkowych funduszu MCI.Po I kwartale 2006 r. Zarząd MCI Management S.A. pozytywnie ocenia realizację planów finansowych funduszu i podtrzymuje oficjalne prognozy wyników na rok 2006.W I kwartale 2006 r. MCI dokonało także znacznych wydatków inwestycyjnych. W marcu 2006 r. ostatecznie sfinalizowano zakup 25,07% spółki Telecom Media za kwotę 2.918 tys. zł, ponadto odbyły się dofinansowania i kolejne rundy inwestycji w spółkach: Comtica, DomZdrowia.pl, Hoopla.pl, Iplay.pl na łączną kwotę około 0,9 mln zł. Do końca półrocza fundusz MCI powinien zakończyć prace nad realizacją kolejnych 1-3 nowych projektów inwestycyjnych oraz upublicznieniem 2 kolejnych spółek portfelowych. "Jesteśmy w okresie bardzo dobrej koniunktury na światowych rynkach technologicznych i finansowych, co jest zgodne z naszymi przewidywaniami z przed roku. Chcemy ten okres optymalnie wykorzystać do rozwoju portfela oraz realizacji nowych inwestycji funduszu" - Powiedział Tomasz Czechowicz , Prezes Zarządu MCI Management SAwww.mci.p
W kwietniu firma Ideo zakończyła prace nad portalem korporacyjnym oraz aplikacją intranetową dla firmy LexisNexis. LexisNexis to międzynarodowy lider elektronicznych publikacji prawniczych oraz czołowy wydawca prawniczych książek dla praktyków oraz podręczników akademickich dla studentów prawa, ekonomii i biznesu. Wydawnictwo, którego tradycje na polskim rynku sięgają już 50 lat postawiło sobie za cel ujednolicenie swojej obecności w Internecie oraz zwiększenie efektywności zarządzania procedurami wewnętrznymi. Zadanie związane z realizacją tych zamierzeń powierzono - w efekcie wielostopniowego konkursu - firmie Ideo.Rozbudowany serwis korporacyjny, funkcjonujący pod adresem www.LexisNexis.pl został zaprojektowany zgodnie z Corporate Identity LexisNexis. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Ideo w tworzeniu witryn firmowych, udało się zaprojektować serwis przejrzysty i uporządkowany, charakteryzujący się wysokim poziomem graficznym, a co najważniejsze wyróżniający się wyraźnie wśród stron światowej grupy LexisNexis pod względem zarówno wizualnym, jak i funkcjonalnym. Do ciekawych rozwiązań zastosowanych na witrynie korporacyjnej można zaliczyć interaktywną, prostą w aktualizacji mapę, zintegrowany z serwisem system e-mailingowy, pozwalający na personalizację i indywidualizację komunikacji oraz system do publikacji reklam interaktywnych.Z kolei wdrożona aplikacja intranetowa realnie wesprze procesy organizacyjne poprzez m.in.: system obiegu informacji oraz wykorzystanie narzędzi z obszaru internet PR oraz komunikacji wewnętrznej. Unikatową cechą serwisu korporacyjnego oraz Intranetu jest to, że w obu projektach wykorzystano funkcjonalny, uznany i stosowany już w ponad 150 firmach i organizacjach administracji publicznej system do zarządzania treścią Edito CMS, w tym przypadku pracujący pod kontrolą systemu operacyjnego firmy Sun Microsystems - Solaris. Jak twierdzi Arkadiusz Michno, Dyrektor Zarządzający Ideo "Współpraca z tak znaną i prestiżową marką jak LexisNexis to dla nas spore wyróżnienie, dowód na uznanie naszych kompetencji oraz potwierdzenie pozycji Ideo na rynku usług e-marketingowych oraz technologicznych". www.ideo.p
IPFON wprowadził do swojej oferty usługę Dial-Up. Skorzystanie z niej umożliwia klientom sieci wdzwonienie się z dowolnego telefonu na konto w IPFON i prowadzenie rozmów wg cen IPFON, a nie tradycyjnych operatorów. Nowa usługa zapewnia abonentom IPFON dostęp do swojego konta nawet wtedy, kiedy nie mają możliwości podłączenia bramki VoIP czy skorzystania z komputera z dostępem do Internetu. Klienci sieci mogą wówczas - za pośrednictwem telefonu stacjonarnego lub komórkowego tradycyjnych operatorów - połączyć się z numerem dostępowym IPFON (koszt jak za połączenie z lokalnym numerem stacjonarnym). Następnie należy wybrać numer, na który chce się dodzwonić. Dalsze połączenie jest realizowane za 11 groszy brutto za minutę rozmowy (połączenia międzymiastowe lub międzynarodowe) lub za darmo (w obrębie sieci IPFON). "Naszą nową usługę najbardziej opłaca się wykorzystywać jako tani sposób na połączenia z numerami stacjonarnymi zagranicą. Dzwoniąc z komórki warto wcześniej skorzystać z możliwości, jakie dają operatorzy komórkowi i określić numer dostępowy do sieci IPFON jako jeden z numerów, z którymi połączenia są bezpłatne. W przypadku numerów stacjonarnych warto dzwonić wieczorem, kiedy nie są pobierane opłaty za połączenia lokalne - dotyczy to planów taryfowych z darmowymi wieczorami/ weekendami (poza TP SA - gdzie darmowe są połączenia tylko w ramach sieci TPSA). Wówczas za rozmowę zagraniczną zamiast kilku złotych, zapłacimy kilka groszy" - podpowiada Przemek Siwek, Dyrektor Rozwoju sieci IPFON. Usługę dostępu wdzwanianego klienci sieci IPFON mogą aktywować samodzielnie za pośrednictwem systemu IPFON24. Podczas aktywacji należy podać numery telefonów komórkowych lub stacjonarnych, z których użytkownik będzie się wdzwaniał do sieci IPFON. Aktywacja usługi jest bezpłatna.www.ipfon.p
Gdańska agencja interaktywna zjednoczenie.com opracowała serwis internetowy znanej marki odzieżowej Cropp. Twórcy strony w ciekawy sposób zaprezentowali ofertę produktową - fabuła nawigacji po serwisie opiera się na wędrówce po tętniącym życiem nocnym, wielkomiejskim centrum. Po zmianie internetowego wizerunku sieci sklepów Cropptown tym razem przyszła pora na główną markę tych sklepów - Cropp. Z undergroundowej mody podziemi i tuneli marka przeszła bliżej centrum, do tętniącego mocnym życiem wielkomiejskiego City - tam gdzie dzieje się najwięcej. Oczywiście Cropp nie odcina się całkowicie od swoich korzeni - miasto dalej najciekawsze jest nocą, kiedy dominuje widok pędzących pustymi ulicami samochodów i ścigających się motocyklistów, opustoszałych stacji metra, przemykających taksówek, pełnych kawiarni i zadymionych klubów.Serwis nawiązuje do nowego hasła marki "create yourself" - za pomocą filmów, muzyki, zachęca do poszukiwania swojego indywidualnego stylu bycia w Mieście, własnego sposobu na życie, na zabawę, na relaks.Witrynę podobnie jak poprzednią jej odsłonę w całości przygotowała firma zjednoczenie.com, która obsługuje od kilku lat obie marki (CROPP / CROPPTOWN) w całości działań internetowych. Była ona odpowiedzialna za stworzenie kreacji do nowego serwisu - opracowanie koncepcji witryny, projektu graficznego, stworzenie animacji flashowych, copywriting. Całość złożyła się na efekt końcowy - frapującą acz nieco niepokojącą i zaskakującą podróż przez nocne Miasto.Strona przede wszystkim zawiera nową kolekcję przedstawioną w sposób oryginalny i nowoczesny - od innych odzieżowych serwisów produktowych odróżnia ją głównie sposób wykonania. Witryna umożliwia wybór czterech ścieżek muzycznych - użytkownik w zależności od nastroju może wybrać tło dźwiękowe towarzyszące jego wędrówce przez nocne city - od ostrzejszych undergroundowych po łagodne klubowe czy subtelne jazzowe brzmienia. Serwis znakomicie oddaje nocny nastrój centrum wielkiego Miasta - dynamiczny, nieco tajemniczy, pozornie mroczny ale pulsujący własnym życiem.- Serwis jest niesłychanie dynamiczny, zawiera sporo animacji i filmów. Oferta produktowa jest mocno wyeksponowana i ciekawa dla użytkowników, od razu rzuca się w oczy i pozostaje na długo w pamięci - mówi Paweł Kmiecik kierownik Departamentu Multimediów LPP S.A., właściciela marki Cropp.Strona ukazuje wybrane modele ubrań tej marki, zaprezentowane w ich naturalnym otoczeniu - na tle ulic, budynków, architektury miasta. Wizerunki modeli na ścianach i billboardach można odczytać dwojako - z jednej strony jako elementy współczesnej estetyki płynnie wpisujące się w wizerunek miasta, z drugiej jako ikonę obecnych czasów, uosobienie wolności stylu i ekspresji własnej osobowości. Oprócz prezentacji nowej kolekcji, w serwisie - podobnie jak w poprzedniej wersji strony - można się zaopatrzyć w nowe tapety na pulpit i wysłać znajomemu e-kartkę.www.zjednoczenie.co
Grupa Onet.pl SA i jej grupa kapitałowa (“Grupa Onet"), czołowa polska grupa działająca w obszarze Nowych Mediów, informuje, że od 1 lipca 2006 roku Grzegorz Wójcik dołączy do grupy medialnej ITI. Będzie się zajmował rozwojem projektów multimedialnych w ramach Grupy, w tym również projektów internetowych. Grzegorz Wójcik zostanie również Prezesem Zarządu Dream Lab Onet.pl Sp.z o.o.("DreamLab Onet.pl").
TETA uruchomiła nowy sposób oferowania swoich produktów - "SUKCES z odroczonym terminem płatności". Klient, po spełnieniu określonych przez bank warunków, otrzyma kredyt na zakup systemu wspomagającego zarządzanie TETY. Technologie, oprogramowanie i stronę sprzętową wspierają Oracle, Intel, HP i Microsoft. Termin rozpoczęcia spłaty może być odroczony o rok, a nawet dłużej. TETA udzieli dodatkowego rabatu w wysokości pokrywającej przewidywane koszty finansowania tego kredytu.- Korzystanie z systemów TETA przynosi firmom konkretne oszczędności. Teraz chcemy, by one zaprocentowały. Dlatego stworzyliśmy ofertę, gdzie inwestycję w oprogramowanie sfinansować można z zysków uzyskanych dzięki wdrożeniu naszych systemów - powiedział Jerzy Krawczyk, prezes TETA SA.
TETA przygotowała kampanię promującą swój nowy program pod hasłem "SUKCES z odroczonym terminem płatności", która rozpocznie się 8 maja 2006 i potrwa przez 3 kolejne tygodnie. Program dla klientów nie ma ograniczeń czasowych.
Comarch podpisał kontrakt z firmą Polkomtel SA, operatorem sieci telefonii komórkowych Plus i Sami Swoi, na wdrożenie systemu rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich Comarch InterPartner Billing. - We wnikliwym postępowaniu przetargowym wzięła udział cała światowa czołówka producentów systemów billingowych. Procedura obejmowała między innymi wdrożenie pilotażowe, wizyty referencyjne oraz warsztaty merytoryczne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyznania nam kontraktu, ponieważ polski rynek telekomunikacyjny jest dla nas szczególnie ważny. Dobrą jakość naszych rozwiązań potwierdziliśmy na rynku międzynarodowym, gdzie nasze systemy mają ugruntowaną pozycję - mówi prof. Janusz Filipiak, Prezes Comarch.Systemy rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich, obok tradycyjnych systemów billingowych są podstawowym narzędziem operatorów telekomunikacyjnych. System Comarch InterPartner Billing oprócz tradycyjnych rozliczeń między operatorskich może wspierać rozliczenia z dostawcami usług. Produkcyjne uruchomienie Fazy I wdrożenia przewidziane jest do końca bieżącego roku, zaś zakończenie całości projektu planowane jest w maju 2007.www.telekomunikacja.comarch.pl www.polkomtel.com.pl
Sieć telefoniczna Actio wkracza do urzędów administracji publicznej, przyczyniając się do realizacji programu Prezesa Rady Ministrów o konieczności tworzenia taniego i sprawnego państwa. Na mocy umowy z Centrum Informacji o Środowisku (www.ekoportal.gov.pl), uruchomiono numery serwisowe Ekoportalu w 37 strefach numeracyjnych w sieci Actio. To dopiero początek podobnych oszczędności w administracji publicznej.Centrum Informacji o Środowisku na mocy zarządzenia Ministra Środowiska zajmuje się prowadzeniem publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, które powstają na poziomie Ministerstwa Środowiska. Zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska, obowiązek prowadzenia wykazu spoczywa na wielu organach administracji publicznej - od szczebla Ministra, poprzez wojewodów, marszałków województw, starostów do wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Obowiązek ten organy administracji mogą realizować poprzez narzędzia dostępne na portalu.Z kolei Actio to nowoczesna telefonia typu VoIP, umożliwiająca wykonywanie połączeń lokalnych, międzymiastowych, międzynarodowych i na telefony komórkowe z wykorzystaniem sieci Internet, a także oferująca publiczne numery telefoniczne w kilkudziesięciu strefach numeracyjnych w Polsce, za które nie są pobierane żadne opłaty. Na mocy umowy z firmą Net-Telecom, Centrum Informacji o Środowisku stało się postpaidowym klientem sieci Actio, otrzymując kompleksowy system zapewniający tej jednostce administracji rządowej możliwość wykorzystywania sieci Internet do połączeń telefonicznych. W chwili obecnej w ramach współpracy Actio-Centrum uruchomionych jest 37 numerów serwisowych Ekoportalu w każdej ze stref numeracyjnych sieci Actio. Infolinie techniczne przeznaczone są dla pracowników urzędów administracji publicznej wprowadzających dane do wykazów. Urzędnicy ci nie muszą więc wykonywać już połączeń międzymiastowych, a jedynie wybrać numer lokalny. Tym samym kontakt z Centrum stał się dla urzędów o wiele tańszy. www.ekoportal.gov.pl
KGHM jako pierwsza firma w Polsce wdraża funkcjonalność Banku Wirtualnego (ang. In-House Cash) w systemie SAP. Nowe rozwiązanie pozwala zoptymalizować zarządzanie środkami pieniężnymi, szczególnie w zakresie rozliczeń poszczególnych oddziałów firmy z bankami. Wdrożenie prowadzą firmy IMG Polska i BCC.
Wdrożenie jest kolejnym etapem przeprowadzanych w KGHM zmian i usprawnień w zarządzaniu środkami pieniężnymi, zarówno w zakresie rozliczeń z kontrahentami jak i obrotu wewnętrznego. W ramach kontynuacji realizowanego przez IMG projektu "Centralizacji zarządzania płynnością finansową" (FIN1), KGHM zdecydował się na rozbudowanie użytkowanych systemów SAP o rozwiązanie Banku Wirtualnego. Wdrożenie w tym zakresie prowadzą wspólnie firmy BCC i IMG ze znacznym zaangażowaniem pracowników Spółki.
KGHM Polska Miedź S.A. jest przedsiębiorstwem wielozakładowym. Wśród 11 oddziałów są m.in. 3 zakłady górnicze oraz 3 huty miedzi. Przed wdrożeniem banku wirtualnego każda jednostka posiadała własne rachunki bankowe i środki pieniężne, którymi zarządzała. Przy dużej liczbie dokonywanych rozliczeń istniała potrzeba ich centralizacji w Biurze Zarządu. Rola Biura Zarządu polegała na eliminowaniu rozliczeń pieniężnych w obrocie wewnętrznym między jednostkami, dokonywaniu wzajemnych kompensat oraz na konsolidowaniu środków pieniężnych na koniec dnia w celu uzyskania maksymalnych korzyści finansowych w rozliczeniach z bankami.
Dzięki korzystaniu z Banku Wirtualnego, rzeczywiste środki znajdują się tylko na rachunkach bankowych Biura Zarządu KGHM. Środki pieniężne poszczególnych oddziałów są utrzymywane na wirtualnych rachunkach, prowadzonych przez Biuro Zarządu w module IHC. Takie rozwiązanie znacznie redukuje koszty bankowe, przyśpiesza raportowanie stanu środków pieniężnych na rachunkach bankowych, centralizuje kontakty z bankami oraz całkowicie eliminuje przepływy pieniężne w obrocie wewnętrznym.
KGHM Polska Miedź S.A. korzysta już z rozwiązania od 1 października 2005 roku. W tym dniu nastąpił start pilota w jednym z oddziałów Spółki. Do kwietnia 2006 roku została przeniesiona funkcjonalność Banku Wirtualnego na pozostałe oddziały. Zakończenie projektu zaplanowane jest na maj br.
Po e-bookach przyszedł czas na e-komiksy. Znane wydawnictwo publikacji elektronicznych Escape Magazine wraz z "papierowym" wydawcą komiksów. Mandragora postanowili uruchomić sprzedaż elektronicznych wersji komiksów.Tym samym Escape Magazine jest pierwszym w Polsce wydawca e-booków,który postawił na e-komiksy. Do tej pory e-wydania były znane zarezerwowane dla książek i prasy. Teraz przyszedł czas na komiksy.- Na razie testowo wprowadziliśmy dwa tytuły "48 stron" oraz "Moherowe sny". - mówi Patrycja Kierzkowska z Escape Magazine. - Nie wykluczamy, że będziemy rozwijać ten segment w wydawnictwie.Escape Magazine, poza komiksami, ma w swojej ofercie także literaturę biznesową, ekonomiczną i - co ciekawe - literaturę piękną. Dla chcących zarobić wydawnictwo przewidział Program Partnerski, gdzie partner dostaje do 40% od każdego poleconego zamówienia. www.escapemag.pl
Jesteś kobietą? Nie przepadasz za futbolem? Twój mąż, narzeczony, chłopak jest wiernym kibicem piłki nożnej? Nie wiesz jak zaplanować dla siebie czas, który Twój ukochany spędzi przed telewizorem lub co gorsza na stadionie w Monachium?Z pomocą przychodzi serwis www.e-nocleg.pl, który proponuje paniom znalezienie noclegu na cudowny wypoczynek w trakcie trwania piłkarskiej gorączki.Właściciele serwisu e-nocleg.pl twierdzą, że wypoczynek może być alternatywę dla mistrzostw świata i skierowana jest do wszystkich Pań, które mają kibica w domu.Dodatkowo z pośród osób, które znajdą odpowiedni obiekt noclegowy dla siebie i wpiszą się na listę, która znajduje się na stronie konkursowej serwisu e-nocleg.pl mogą dostać firmową koszulkę.www.e-nocleg.p
Travelplanet.pl w I kwartale tego roku sprzedała usługi turystyczne o wartości 13,6mln złotych, co oznacza wzrost dynamiki sprzedaży do poziomiu 291% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Istotnie poprawiły się również wyniki finansowe Spółki. Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl, jedyna spółka e-commerce na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, osiągnęła przychody księgowana na poziomie 5,7mln zł . Były one o 257% wyższe niż w roku ubiegłym. Spółka zmniejszyła również znacznie stratę netto, z -274tys w I kwartale roku 2005 roku do -100tys w 2006 r. Wyniki te są zgodne z oczekiwaniami Zarządu, który na początku roku deklarował, iż Spółka będzie stopniowo przekładała akcent na poprawę wyników finansowych przy utrzymaniu atrakcyjnej dynamiki wzrostu sprzedaży. Prezes Travelplanet.pl - Tomasz Moroz - pozytywnie ocenia wyniki spółki. Według szacunków organizatorów turystyki w pierwszym kwartale dzięki zainteresowaniu ofertami first minute, dalszej poprawie koniunktury w gospodarce i nastrojów konsumenckich oraz silnej złotówce sprzedaż usług turystycznych była większa o około 20-30% niż w I kwartale roku 2005. Nasz wzrost był więc dziesięciokrotnie większy niż tradycyjnego rynku. Zmniejszyliśmy także znacząco stratę spółki, pomimo dużych inwestycji w rozwój sieci sprzedaży. Ze względu na sezonowość branży, w której działamy maksymalizacja przychodów i zysków następuje w drugiej połowie roku, dlatego też po udanym pierwszym kwartale oczekujemy w całym roku 2006 znaczącej poprawy zysku netto Travelplanet.pl, w stosunku do roku poprzedniego.Travelplanet.pl jest jedyną spółką e-commerce notowaną na warszawskiej GPW. Oprócz sprzedaży usług turystycznych - wycieczek, biletów lotniczych, hoteli - w Internecie, spółka tworzy innowacyjną sieć sprzedaży obejmującą wiodące centra handlowe w największych miastach w Polsce. W chwili obecnej Travelplanet.pl posiada 5 Punktów Obsługi Klienta (POK). Do końca roku spółka chce ich mieć 12. Już w maju ma zamiar uruchomić dwa kolejne, w tym jedno w największym centrum handlowym w Europie Środkowo - Wschodniej - łódzkiej Manufakturze. www.travelplanet.pl
Do 15 maja potrwa akcja promocyjna "Bardzo Tani Maj" prowadzona przez firmę Domeny.pl, rejestratora domen internetowych.
W I kwartale 2006 rokuandnbsp;INTERIA.PL wypracowała zysk netto w wysokości 1 161andnbsp;000 zł, wynika z raportu kwartalnego, opublikowanego przez spandoacute;łkę 28 kwietnia. Przed rokiem, w analogicznym okresie, portal osiągnął zysk na poziomie 110andnbsp;000 zł.
Sklep internetowy Siandoacute;demki.com, specjalizujący się w sprzedaży płyt winylowych z muzyką reggae i dancehall, zmienił szatę graficzną i rozszerzył ofertę dostępnych tytułandoacute;w o kilkaset nowych pozycji. andnbsp;- Od początku istnienia sklepu systematycznie zwiększamy dostępny asortyment, udostępniając Klientom tytuły z wytwandoacute;rni trudno dostępnych lub nieobecnych w Polsce - wyjaśnia Bartłomiej Muracki z Siandoacute;demki.com - Zmiana szaty graficznej sklepu została połączona z szeregiem ulepszeń, ktandoacute;re pozwolą zwiększyć komfort korzystania z serwisu. Pojawiła się między innymi możliwość przesyłania recenzji towarandoacute;w, forum dyskusyjne i serwis RSS.Siandoacute;demki.com kierują swoją ofertę do fanandoacute;w płyt winylowych oraz deejay\'andoacute;w, realizują także indywidalne zamandoacute;wienia klientandoacute;w i pomagają im zdobyć nietypowe tytuły. Sklep planuje wkrandoacute;tce rozszerzenie działalności na inne gatunki muzyki elektronicznej.www.siodemki.com
Nowością w ofercie Actio jest wprowadzenie płatności postpaid, a więc dopiero po wykonaniu usługi. Płatność taka odbywa się na podstawie miesięcznej faktury VAT, a więc identycznie jak w przypadku tradycyjnych rachunkandoacute;w telefonicznych. Adresatami takiej formy regulowania zobowiązań finansowych są przede wszystkim podmioty gospodarcze, instytucje, urzędy itd. andnbsp;
Płatności postpaid Actio udostępniło swoim klientom kilka dni temu. Płatność taka odbywa się na podstawie faktury VAT otrzymywanej za miesiąc korzystania z usług Actio. Aby mandoacute;c korzystać z tej formy regulowania swoich rachunkandoacute;w telefonicznych, należy wydrukować, wypełnić i podpisać zamandoacute;wienie usług telekomunikacyjnych oraz umowę abonencką, wykonać kserokopię wymaganych dokumentandoacute;w, a następnie wszystko wysłać pocztą na adres dostawcy Actio andndash; firmy Net-Telecom (60-518 Poznań, ul. Kraszewskiego 2) z dopiskiem na kopercie 'Umowa Postpaid'. Wszystkie niezbędne do tego druki można pobrać bezpośrednio ze strony www.actio.pl. Po zatwierdzeniu przez Actio nadesłanych dokumentandoacute;w konto jest aktywowane. Cały proces rejestracyjny jest szybki, nieskomplikowany i przyjazny użytkownikowi.
Drugą formą płatności, adresowaną do odbiorcy indywidualnego, jest prepaid, a więc przedpłacenie usługi. Zasada jest prosta: w celu rozpoczęcia korzystania z Actio należy zakupić kod doładowujący, ktandoacute;ry powiększa konto telefoniczne o wybraną kwotę. Jeśli zakupu dokonuje się w sklepie internetowym na stronie www.actio.pl, wandoacute;wczas kod doładowujący, na ktandoacute;ry składa się 12 znakandoacute;w w postaci elektronicznej, zostaje natychmiast po dokonaniu płatności wyświetlony na stronie sklepu oraz jednocześnie przesłany na adres email podany przez abonenta w procesie rejestracji.
Sposobandoacute;w na doładowanie konta jest kilka. Obok wspomnianego już wyżej zakupu w sklepie internetowym Actio (płatność bankowym przelewem elektronicznym lub kartą kredytową), abonentom proponuje się także możliwość zakupu kodu wandnbsp; terminalach PayTel w sieci punktandoacute;w RUCH na terenie całej Polski (ok. 3000 punktandoacute;w), poprzez wysłanie SMS-a, przez dokonanie przedpłat w systemie Przelewy24 (serwis obsługuje najpopularniejsze polskie banki pod względem ilości kont z dostępem do Internetu) oraz dokonując płatności przekazem pocztowym. Kod aktywacyjny zakupiony w jeden z powyższych sposobandoacute;w należy wpisać w pole andquot;Wpisz kodandquot; na stronie zarządzania kontem. Po wpisaniu kodu aktywacyjnego powiększa się saldo konta o wybraną kwotę. Od tego momentu można swobodnie rozmawiać.andnbsp;www.actio.pl