Forum

Komentarze użytkownika "Golfistka"

Komentarze użytkownika: Golfistka

Golfistka / 2009-12-19 23:04 / Tysiącznik na forum
ja dużo o tym pisałam znacznie niżej, ale krótko mówiąc tu trzeba czekać do przejścia na notowania ciągłe i wtedy będą wzrosty. Ciągłe będą w momencie kiedy wierzycieli i Pronox załatwią formalnie wszystkie swoje sprawy, dogadają się co do ceny emisyjnej, za tym wezmą od pronox papiery i to jest nasz finał tzw - na to czekamy. Myślę, że za dwa miesiące od dnia wejścia na ciągłe Pronox urośnie do 3 zł. No i też trzeba łapać ten moment, bo potem może opaść - z tym łapaniem jest trudna sprawa ..
Chemos mam nadzieję będzie róśł od 22.12 (wycena PP - ale z tymi PP jestem zielona), w jednym momencie wydaje mi sie, że to jest tak, w drugim, że się mylę - okropność.
Golfistka / 2009-12-19 23:14 / Tysiącznik na forum
Izolacja juz ma wzrosty za sobą, na co dzień będzie miała zwykłe zachowanie, jak każda inna spółka. Mówię że wzrosty można spotkac rzadko i wtedy trzeba korzystać i sprzedawać, ale człowiek łudzi sie że to jeszcze nie koniec wzrostów - zostaje - a kurs pada w tym momencie. To jest wielkie ryzyko i trzeba mieć szczęście.
Chemos nie miał jeszcze podobnych wzrostów do Izolacji - dlatego zaryzykowałam teraz i weszłam, a tak na prawdę to nic nie wiadomo, jak i co tam będzie, nie mogę też kasy długo trzymać na spółce, oczekując na falę wzrostów..
Golfistka / 2009-12-19 23:24 / Tysiącznik na forum
popatrzyłam na zakonczenie dnia - kupujących tyle samo, co sprzedających - och.. juz nie wiem. O Pronoxie niżej pisałam. Pozdrawiam ciepło
Golfistka / 2009-12-19 23:28 / Tysiącznik na forum
myślę, że obecnie może upaść i do 1,0 pln, ale za ca 2 miesiące na ciągłych podniesie się do 3,0 pln
Golfistka / 2009-12-20 13:50 / Tysiącznik na forum
O dziękuję Ci bardzo, Rafandynka :))

Re: CHEMOS

Golfistka / 2009-12-21 10:36 / Tysiącznik na forum
Witam wszystkich.