gracz79
/ 2012-07-23 23:27
/
Bywalec forum
Data sporządzenia: 2012-07-23
Skrócona nazwa emitenta
MIDAS
Temat
Zawarcie przez Aero 2 Sp. z o.o. z Ericsson Sp. z o.o. ramowej umowy dostawy, integracji i utrzymania elementów dostępowej sieci telekomunikacyjnej typu komórkowego oraz umowy utrzymaniowej.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 5 Ustawy o ofercie - aktualizacja informacji
Treść raportu:
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 60/2011 z dnia 19 września 2011 roku dotyczącego przyjęcia aktualizacji strategii NFI Midas S.A. ("Fundusz"), Zarząd Funduszu informuje, iż w dniu 23 lipca 2012 r. spółka zależna Funduszu – Aero 2 Sp. z o.o. ("Aero2" lub "Strona") – działając wspólnie z Polkomtel Sp. z o.o. ("Polkomtel" lub "Strona", a łącznie z Aero2 także jako "Kupujący") zawarła z Ericsson Sp. z o.o. ("Ericsson", "Strona" lub "Dostawca", a łącznie z Aero2 i Polkomtel także jako "Strony") umowę dostawy, integracji i utrzymania elementów dostępowej sieci telekomunikacyjnej typu komórkowego ("Umowa Ramowa") oraz umowę utrzymaniową ("Umowa Utrzymaniowa").
Przedmiotem Umowy Ramowej jest określenie zasad wykonywania przez Ericsson następujących świadczeń na rzecz Kupującego:
1) dostawy, instalacji (wraz z ewentualną deinstalacją dotychczas eksploatowanych elementów sieci telekomunikacyjnej Kupującego) oraz uruchomienia Produktów i Oprogramowania, a następnie ich zintegrowania z siecią telekomunikacyjną Kupującego, deinstalacji i relokacji zastępowanych produktów w tym w szczególności wymiany sieci rdzeniowej (ang. "core") – na podstawie późniejszych Zamówień Dostawczych;
2) udzielenia uprawnień do korzystania z Oprogramowania;
3) szkolenia;
4) rozbudowy sieci telekomunikacyjnej Kupującego;
5) innych, dodatkowych świadczeń (w tym dostarczania, wdrażania i integracji Produktów), zamówionych przez Kupującego.
Z kolei przedmiotem Umowy Utrzymaniowej jest świadczenie przez Ericsson:
1) Usług Bazowych dla sprzętu znajdującego się w Okresie Gwarancji, oraz
2) wszystkich Usług dodatkowo zamówionych przez Kupującego w Okresie Gwarancji jak i poza nim.
Na chwilę obecną Fundusz nie jest w stanie oszacować wartości świadczeń wynikających z ww. umów na rzecz Aero 2 ze strony Dostawcy.
Zgodnie z Umową Ramową, świadczenia Ericsson w zakresie dostawy, instalacji (wraz z ewentualną deinstalacją dotychczas eksploatowanych elementów sieci Kupującego) oraz uruchomienia Produktów, a następnie ich zintegrowania z siecią Kupującego, wykonywane będą na podstawie Zamówień Dostawczych. Zgodnie z Umową Ramową, Kupujący może według własnego uznania, w każdym czasie, zlecić Ericsson dostawę Usług i Produktów, na podstawie jednego lub większej liczby Zamówień Dostawczych wystawianych przez Kupującego okresowo, zgodnie z Umową. Ericsson nie ma prawa odmówić przyjęcia Zamówienia Dostawczego, chyba że zostało ono złożone niezgodnie z Umową.
W Umowie Ramowej Ericsson zobowiązał się m. in. do zapewnienia rozwiązań optymalnych, w szczególności ze względu na niezawodność, wydajność i ergonomię, jak również do zapewnienia, w ramach obowiązujących standardów, pełnego współdziałania Urządzeń i Oprogramowania z elementami sieci telekomunikacyjnej Kupującego, w tym z oprogramowaniem zainstalowanym w elementach sieci telekomunikacyjnej Kupującego, a w szczególności pomiędzy: (a) Urządzeniami i Oprogramowaniem dostarczonym przez Ericsson i (b) urządzeniami i oprogramowaniem dostarczanymi Kupującemu przez osoby trzecie lub których nabycie od osób trzecich rozważa Kupujący. Ponadto, Ericsson zobowiązał się do pełnej współpracy z innymi dostawcami sprzętu lub oprogramowania dla Kupującego na potrzeby zapewnienia interoperacyjności Produktów Dostawcy i innych dostawców. Z kolei Kupujący zobowiązał się, w ramach współdziałania z Ericsson, do dostarczania informacji dotyczących sieci telekomunikacyjnej Kupującego w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne dla realizacji przez Ericsson jego zobowiązań wynikających z Umowy Ramowej, a także do terminowego wywiązywania się z konkretnych obowiązków uzgodnionych w Umowie Ramowej. Strony uzgodniły w Umowie Ramowej, że okres gwarancyjny na Produkty i Usługi trwa nie krócej niż do upływu 36 miesięcy, przy czym okres gwarancyjny dla części Produktów wymienionej lub naprawionej w ramach gwarancji wyniesie 6 miesięcy od daty wydania tej części Kupującemu, ale nie krócej niż do końca pierwotnego okresu gwarancyjnego. W przypadku naruszenia ustalonych w umowie warunków gwarancji przez Ericsson, Kupujący będzie miał prawo: obniżyć wynagrodzenie Ericsson za Zamówienie Dostawcze dotknięte wadami, odpowiednio do obniżenia użyteczności przedmiotu tego Zamówienia Dostawczego; zlecić usunięcie wady na koszt i ryzyko Ericsson; odstąpić od Zamówienia Dostawczego, jeżeli wada istotnie utrudnia lub uniemożliwia korzystanie z przedmiotu tego Zamówienia W przypadku odstąpien