Forum

Komentarze użytkownika "Hektor12"

Komentarze użytkownika: Hektor12

Re: Mieszkanie dla Młodych - Money.pl sprawdził, czy to się opłaca

Hektor12 / 2013-05-15 13:36
Nasz kraj już danwo pokazał swoim obywatelom , gdzie ma ich cała ta ferajna... przerażające jest że o naszym losie decydują w większości byli agenci...

Ubezpieczenie studenta pracującego na umowę zlecenie

Hektor12 / 2013-01-17 14:05
Jestem studentem na Uniwersytecie Jagiellońskim, dodatkowo po za zajęciami pracuje jako barman na umowę zlecenie \. Zastanawiałem się jak to jest z moim ubezpieczeniem...czy składki na ubezpieczenie ma opłacać mój pracodawca, czy też idą z uczelni?

Jak dostać rentę?

Hektor12 / 2013-01-07 13:07
Nie wierzę żebym w ogóle dostał emeryturę... zwłaszcza że coraz bardziej podupadam na zdrowiu... czy może mi ktoś doradzić w jaki sposób mogę starać się o rentę?

Re: Ważna decyzja sądu w sprawie Brunona K.

Hektor12 / 2012-11-22 14:53
A ja z kolei zastanawiam się ilu tak naprawde ludzi udało się zwerbować Brunonowi K. do tego planu... wydaje mi się że cała siatka jest naprawdę obszerna...

Re: Z nikim się tak nie różnimy jak z Anglikami

Hektor12 / 2012-11-14 14:37
Nie rozumiem , czemu Polska nie może przyjąć pewnych standardów które zostały sprawdzone w innych krajach Europy Zachodniej?! Nie rozumiem tego w ogóle...

Re: Ubezpieczenie OC nie płaci o połowę więcej kierowców

Hektor12 / 2012-09-04 15:33
No ale nie ma co się dziwic skoro cały czas podnoszone sa koszta składek na OC i AC... ja ostratnio zastanawiałem sie czy w ogóle mi się jeszcze opłaca urzymywać samochód...

Kara za niepłacenie abonamentu

Hektor12 / 2012-05-14 13:34
Od dwóch lat nie płacę abonamentu radiowo-telewizyjnego. Słyszałem że teraz ma być nagonka właśnie na ludzi którzy co miesięcznie nie odprowadzają abnoamentu... co może mi grozić za niepłacenie?

Kapitał na start dla firm

Hektor12 / 2012-05-09 13:37