Forum

Komentarze użytkownika "kokar"

Komentarze użytkownika: kokar

kokar / 2009-06-15 20:39 / portfel / Cienki gracz giełdowy
Może własnie czas zacząć korektę
kokar / 2009-06-15 20:39 / portfel / Cienki gracz giełdowy
Witaj Jarg
Cały czas brakuje mi formacji ORGR czy jakiejkolwiek innej która przyklepałaby fale B na wig20.Nie wyobrażam sobie by mogło pociągnąć bez korekty na 2800 (tak prognozuje m.in Niebrzydowski) a przy korekcie już teraz właśnie taki zasięg wzrostu byłby teoretycznie osiagalny
Pozdr.

Re: Rozdajemy rangi - jaką chcesz mieć przy swoim nicku na forum

kokar / 2009-06-15 20:13 / portfel / Cienki gracz giełdowy
Witam Szanowną Redakcję
Czy mógłbym prosić o nick "Cienki gracz giełdowy"?Studiuję te wszystkie ellioty formacje średnie ruchome i ni w ząb nie mogę tego zrozumieć.Ponadto nie wzbudzam uznania a moje wątki budzą powszechną dezaprobatę.Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby
Ps no i strasznie ciężko mi idzie zarabianie na giełdzie

Re: Komentarze do portfela "Big Lebowski"

kokar / 2009-06-15 19:32 / portfel / Cienki gracz giełdowy
PLN znów dziś pokazał siłe czyżby powtórny wyjazd zagranicznego kapitału nie tylko z naszego kraju HUF od niepamiętnych czasów słabszy
kokar / 2009-06-14 22:28 / portfel / Cienki gracz giełdowy
No to stawiaj flache na stół :-)

Re: Komentarze do portfela "Big Lebowski"

kokar / 2009-06-14 22:05 / portfel / Cienki gracz giełdowy
Krzysiek gratuluję nowego statusu należał Ci się już dawno i życzę dalszego pomnażania kapitału
Pozdrawiam
kokar / 2009-06-14 21:46 / portfel / Cienki gracz giełdowy
Używam bezpośredniego języka stąd pewnie to wrażenie.
No to strzała Ciułaczu :-)
Pozdrawiam
kokar / 2009-06-14 21:30 / portfel / Cienki gracz giełdowy