Forum

Komentarze użytkownika "krzaczek"

Komentarze użytkownika: krzaczek

czy napiwki sa opodatkowane?

krzaczek / 2012-06-20 11:04 / -
dobre pytanie, niestety wydaje mi sie, ze nie...

Michał Wiśniewski ma raka

krzaczek / 2012-06-21 09:25 / -
Lider Ich Troje za pośrednictwem internetu poinformował wczoraj fanów o chorobie nowotworowej. Jak informuje artysta, niedawno przeszedł w warszawskim szpitalu zabieg wycięcia guza.

czy mam szanse na zasilek z mops-u?

krzaczek / 2012-06-21 09:43 / -
Czy moge sie starac o zasilek z mopsu ? Jestem matka i sama wychowuje dziecko 2-letnie. Mieszkamy u moich rodzicow. Na dziecko mam alimenty. Ja nie pracuje gdyz narazie nie mam takiej mozliwosci. Prosze o odpowiedz

gdzie ubezpieczyc mieszkanie??

krzaczek / 2012-06-25 10:01 / -
Chciałbym ubezpieczyć mieszkanie które jest w kamienicy prywatnej.Kradzież , pożar , zalanie i jakieś inne czynniki.Czy ktos mógłby cos sensownego doradzić? Jestem zielony w tej kwestii...

komornik zajął mi alimenty

krzaczek / 2012-06-26 10:34 / -
powinien zostawic kwote wolna od potracenia, bo przeciez musi Pani z czegos zyc, proponuje udac sie do komornika by rozwiazac problem, jak ma dobre serce to powinien pojsc Pani na reke

Figurski Wojewódzki

krzaczek / 2012-06-26 10:49 / -
bardzo sie ciesze, ani jego ani kuby wojewodzkiego nie trawilem, dla mnie to kompletnie prymitywy, niech najpierw popatrza na siebie a potem niech obrazaja inne osoby, heh, masakra jakas...

gdzie spadaja ceny mieszkan???

krzaczek / 2012-06-28 11:16 / -
z tego co ostatnio wyczytalem to bardzop spadly ceny we wroclawiu i lodzi, na twoim miejscu wybralbym wroclaw ktory jest bardzo urokliwy, lodz sie szara i brudna:) pozdrawiam krzaczek

kredyt dla studenta

krzaczek / 2012-07-03 11:05 / -
wiesz co, ja bralem tkai kredyt studencki w banku pekao, na bardzo korzystnych warunkach, wiec ten bank Ci wlasnie polecam, ale slyszalem tez dobre opinie o kredic agricole...

wyrejestrowanie sie z urzedu pracy...