Forum

Komentarze użytkownika "MaKoTo"

Komentarze użytkownika: MaKoTo

MaKoTo / 2008-06-12 13:40
zgadzam się- po to się uczymy by dostać dobrą pracę za przyzwoite pieniądze. Ja również studiuję zaocznie, w tygodniu pracuję-i podobnie jak Ty to co osiągnę będę mogła zawdzięczać sobie ! Nie jest łatwo studiować i jednocześnie pracować lecz wiem, że w przyszłości to zaprocentuje.
Masz rację-zawsze będzie przepaść między osobami z różnym wykształceniem...i to jest nawet zrozumiałe...nie po to ja się stresuję, zarywam nocki, płacę czesne by zarabiać 1000zł...sendo sprawy tkwi jednak w tym, że m.in w pracy obserwuję taką sytuację: Pracownica - sprzedawca w sklepie w Poznaniu (wiem, że dla Warszawy do wieś ale koszty utrzymania tutaj również nie są małe) zarabia minimalne ...ponieważ jej szef dorobkiewicz uważa to za godziwą pensję !! Niby mówi się o wzroście płac, lepszym traktowaniu pracownika...to tylko teoria-w praktyce widzę jak jest naprawdę, nie zwolni się bo rodzinę na utrzymaniu, boi się że nie znajdzie lepszej pracy...za to PRACUJE a nie oczekuje, że państwo da...Gdyby MPiPS nie podał wynagrodzenia minimalnego to tacy pracodawcy kazali by pracować za zupełne grosze...
A co zmieni wynagr. 1200 lub 1300 ? zmieni - to podwyżka ! 100 zł więcej na miesiąc...dla niektórych to dużo !
I wcale nie uważam, że ten kto się "dorobił" to złodziej! ale monopol na tanią siłę roboczą powinien się skończyć !
Dla mnie to szok ale ten sam Pan przyznał się, że motywuje pracownice do pracy 100 zł !! tzn. jak nie przyniesiesz zwolnienia lek. to dostaniesz 100 zł premii !! i podejrzewam, że kobiety nie raz idą z myślą o tej stówie....ot głupie 100 zł...sytuacje w życiu są różne i jestem jak najbardziej za podniesieniem płacy minimalnej !!

Re: Prezydent: Mecz wpłynie na nastroje społeczne

MaKoTo / 2008-06-12 14:01
Wyobrażacie sobie ? Prezydent w stroju kibica, w szaliku, z wielką czapką na głowie i trąbą :))
Do Boju Polacy !!
MaKoTo / 2008-06-12 15:10