Forum

Komentarze użytkownika "rob484"

Komentarze użytkownika: rob484

Wódka z księdzem – prałat Jankowski w „Machinie”

rob484 / 2008-12-02 21:06 / Bywalec forum
Jak będziecie mnie kanonizować, to możecie przypisać mi wszystkie jaguary, mercedesy... – mówi. Zdradza, że pisze książkę o strajkach i Solidarności. Dziennikarzy zaprasza na wódkę. Ksiądz Henryk Jankowski jest jednym z bohaterów grudniowej „Machiny”.

„Ja szczerze nie mam nic przeciwko Żydom. Szanuję tych ludzi” – mówi „Machinie” prałat Jankowski. I dodaje: „Jesteśmy Polakami i nikt nam nie będzie dyktował. A ci ludzie mają coś w sobie i tylko chcieliby dyktować, kazali gębę zamknąć”. Podkreśla, ze nie czuje się antysemitą. Mówi też o Lechu Wałęsie: „To już nie ten sam człowiek, którego ratowałem w stoczni. Zapomniał. Nie zaprosił mnie na jubileusz. Staliśmy się sobie obcy. Ale ja to olewam. (…) W stoczni pan Lechu już się nie ma co pokazywać. Nienawidzą go.” Mówi o polityce i o kinie. O samochodach i o polskim Kościele.
„Prałat Jankowski poprzez ustawiczna grę, którą prowadzi z mediami, stał się fenomenem polskiej popkultury. Ksiądz, który produkuje wino ze swoim wizerunkiem i zapowiada uruchomienie sieci telefonii komórkowej, to nie jest ksiądz, do jakiego przywykliśmy w polskiej tradycji. Można różnie oceniać to, co mówi i co robi, ale nie wolno nie docenić zjawiska społecznego i kulturowego jakim jest prałat Jankowski” – wyjaśnia obecność księdza na łamach „Machiny” redaktor naczelny, Piotr Metz.

W numerze ponadto rozmowa z Kasią Kowalska, która powraca po czterech latach milczenia, powraca nową płytą. „Machinie” opowiada o rozpaczliwym poszukiwaniu miłości, alkoholu i macierzyństwie.

Do grudniowego wydania „Machiny” dołączona jest płyta z filmem „JIMI HENDRIX – THE LAST 24 HOURS” o ostatnim dniu życia legendarnego gitarzysty. W numerze także „pigułka z mistrza“, czyli co o Hendriksie warto wiedzieć i o czym nalezy pamiętać.

Grudniowej „Machinie” towarzyszy kampania promocyjna w Internecie na portalach: Onet.pl, WP.pl, Mediarun, Korba, Sport24.pl, Pilka24.pl, Kulisy.pl, Film.pl oraz spoty radiowe na antenie Roxy FM i internetowego radia Open FM.

*****

„Machina” to miesięcznik o profilu popkulturalnym, zawierający treści przede wszystkim związane z muzyką, ale opisujący również wiele innych zjawisk znajdujących się w centrum zainteresowań młodych ludzi. Magazyn ukazuje się od 12 lat. Wydawcą „Machiny” jest Media Point Group, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group.

PMPG to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze mediów
i komunikacji marketingowej. Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film®, Machina®, ?Dlaczego®, Warsaw Point®, Dlatego!®; Machina Modne Miasta™, Machina Design™, Machina Sport&Style™, Spoorootym®, Kinoteka Domowa by Film™, Mężczyźni Hollywood™, Kobiety Hollywood™, nagrody: Machinery®, Machina Design™, Złote Kaczki®, Studenckie Produkty Roku®, Puenty Warszawskie™, portale: Sport24.pl®, Korba.pl®, 100klatka.pl®, Gretix.com®, Systemy: Portis Biling™, Portis CMS™, Platforma Mobilo™ z systemami: m.Brodcast™, m.Contest™, m.Data™, m.Entertainment™, m.Info™, m.Loyality™, m.Payment™, m.Rank™; AdMobileMusic™, oraz MachinaTV™
i PointPress™.

Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Agencja Full Interactive (agencja interaktywna), Distribution Point Group (usługi dystrybucyjne i logistyczne), GEMTEXT (drukarnia), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne), Media Works (outdoor), BMS (reklama internetowa). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: agencji investor relations NewsPR, spółce Sport24.pl zarządzającej portalami www.sport24.pl i www.pilka24.pl oraz spółce Next Media, wydawcy luksusowego magazynu dla mężczyzn „MaleMEN”. Jest również inwestorem strategicznym w spółce Index Copernicus International.

Więcej informacji o PMPG SA na stronie www.pmpg.pl. Bieżące informacje z Platformy Mediowej Point Group również w newsletterze, który można zasubskrybować na stronie http://www.pmpg.pl/newsletter.html. Zapraszamy do subskrypcji.

PMPG strategicznym udziałowcem w 3P Holding SA

rob484 / 2008-12-02 20:58 / Bywalec forum
Platforma Mediowa Point Group S.A. (GPW: POINTGROUP - PGM) podpisała porozumienie inwestycyjne ze spółką 3P Holding S.A. (3PH), która jest właścicielem spółki 3P Inwestycje Internetowe (3PII). W ramach porozumienia PMPG w pierwszym etapie będzie miało prawo do objęcia 37,5% kapitału 3PH, a w ramach pięcioletniego planu wykupu - do zwiększenia swojego zaangażowania do 100% kapitału spółki.

Zawarcie umowy inwestycyjnej ma nastąpić w ciągu miesiąca od dnia podpisania porozumienia. Prognozy własne 3PH przyjęte do zawarcia umowy zakładają, że w okresie 5 lat skumulowany zysk spółki wyniesie ponad 17 mln zł.

Spółki z grupy kapitałowej 3P Holding S.A. działają na rynku międzynarodowym w branży internetowej, głownie w obszarze programów afiliacyjnych dla branży farmaceutycznej i kasyn. Większość przychodów spółki realizowana jest poza granicami Polski na rynku europejskim oraz amerykańskim. Istotnymi kompetencjami w ramach grupy kapitałowej 3PH są narzędzia i technologie umożliwiające pozyskanie ruchu w Internecie przy wykorzystaniu mechanizmów SEO i SEM. Za pośrednictwem sieci reklamowych, sieci wymiany linków oraz programów afiliacyjnych 3P obsługiwanych jest prawie milion unikalnych użytkowników dziennie.

3P Holding S.A. posiada także większościowy pakiet udziałów w spółce ProxyAd Sp. z o.o. zajmującej się tzw. proximity marketing (działania skojarzone z miejscem przebywania adresata) z wykorzystaniem technologii Bluetooth™ oraz w kilku przedsięwzięciach o charakterze e-commerce.

„Objęcie udziałów w 3P Inwestycje Internetowe traktujemy jako kluczową inwestycję z punktu widzenia strategii PMPG. Efektu synergii pomiędzy usługami, które dziś są w portfolio spółki a usługami oferowanymi przez 3P gwarantuje, że PMPG zajmie pozycję lidera na rynku rozwiązań internetowych związanych z branżą rozrywkową kulturą czasu wolnego” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu Platformy Mediowej Point Group. Podkreśla, że marka 3P jest gwarancją najwyższej wartości merytorycznej i wysokiej jakości usług. „Z firmą 3P mieliśmy już okazję współpracować i uczestniczyć we wspólnych projektach. Za każdym razem ta współpraca przebiegała wzorowo, a jej efektem były rozwiązania na najwyższym światowym poziomie” – dodaje Lisiecki.

Inwestycja w spółkę 3P to kolejny krok Platformy Mediowej Point Group na rynku internetowym. Wcześniej, w pierwszej polowie roku spółka objęła większościowy pakiet udziałów w spółce Gretix, zarządzającej portalem Gretix.com, oraz 24,50 proc. udziałów w spółce Index Copernicus International (NC: INDEXCOP – ICI), zarządzającej platformą globalnej współpracy naukowej i ewaluacji badań naukowych. Spółki zależne PMPG SA zarządzają również portalami społecznościowymi o dużym potencjale rozwoju, m.in. największym sportowym portalem społecznościowym Sport24.pl, innowacyjnym serwisem piłkarskim Pilka24.pl, serwisem dla studentów Korba.pl oraz serwisem Kulisy.pl. PMPG jest również właścicielem firmy BMS, brokera reklamy internetowej.

Rynek Internetu w Polsce:
W pierwszym półroczu bieżącego roku wydatki na reklamę internetową wyniosły 531 mln zł, co oznacza wzrost o 57 proc. w stosunku do tego samego okresu 2007 roku - wynika z badania IAB Polska i PricewaterhouseCoopers. W pierwszym półroczu 2007 roku wydatki na reklamę internetową wynosiły 339 mln zł, a w całym 2007 r. - 743 mln zł, co oznaczało wzrost w stosunku do poprzedniego roku o ponad 50 proc. W ubiegłym roku wydatki na e-reklamę po raz pierwszy przewyższyły wartość budżetów na reklamę w radiu, a tym roku są wyższe niż wydatki na reklamę w gazetach codziennych. Analitycy prognozują, że mimo kryzysu i związanych z nim prawdopodobnych cięć wydatków reklamowych, reklama internetowa nadal będzie rosła. Podkreślają, że Internet jest o wiele tańszy w porównaniu do mediów tradycyjnych, a jednocześnie daje możliwości precyzyjnego zmierzenia efektów prowadzonych kampanii. To może spowodować, że inwestycje w reklamę internetową będą nadal rosły. Motorem rozwoju e-reklamy będą przede wszystkim wyszukiwarki internetowe i personalizacja przekazu.

O 3P Inwestycje Internetowe SA:
3P Inwestycje Internetowe SA buduje rozwiązania w obszarze obsługi internetowych programów partnerskich oraz internetowych sieci reklamowych, a także tworzy własne rozwiązania z zakresu e-commerce i serwisy dla konsumentów. Działania spółki skupione są głównie na rynku międzynarodowym, a globalny ruch obsługiwany w ramach serwisów sięga prawie 1 mln unikalnych użytkowników dziennie. Prezesem spółki 3P Inwestycje Internetowe jest Piotr Surmacki, wiceprezes Zarządu PMPG SA. Spółka jest także współwłaścicielem serwisu Gretix.com, w którym większościowe udziały ma Platforma Mediowa Point Group SA. Przychody netto spółki 3PII za rok 2007 wynosiły 6 mln 260 zł, zysk brutto – 3 mln 225 tys., a zysk netto – 2 mln 607 tys. zł. Prognozy przyjęte do zawartej umowy inwestycyjnej zakładają, że w okresie 5 lat skumulowany zysk

POINT GROUP SA nabycie udziałów Qlub Sp. z o.o.

rob484 / 2008-11-30 23:15 / Bywalec forum
Działając na podstawie §5 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Rozporządzenie), w związku z rozwojem działalności dystrybucyjnej, Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG SA) informuje, iż w dniu 28 listopada 2008 roku, pomiędzy PMPG S.A. a Namaxa Sp. z o.o. oraz Panem Markiem Brzozowskim i Panem Wojciechem Brzozowskim, zostały zawarte umowy nabycia udziałów w spółce Qlub Sp. z o.o. Zgodnie z ww. umowami PMPG S.A. łącznie nabyła 2 400 udziałów Qlub Sp. z o.o. o wartości nominalnej 50 zł każdy, za kwotę 10 tys. zł, przy czym od Namaxa Sp. z o.o. PMPG S.A. nabyła 2 200 udziałów, natomiast pozostałe 200 udziałów łącznie od Panów Marka Brzozowskiego i Pana Wojciecha Brzozowskiego. Wartość ewidencyjna wszystkich nabytych udziałów w księgach rachunkowych PMPG SA wynosi 10 tys. zł. Nabyte udziały stanowią 100% kapitału zakładowego Qlub Sp. z o.o. i

Platforma Mediowa Point Group wniesie do nabytej spółki działalność dystrybucyjną prowadzoną do tej pory w ramach alternatywnej sieci dystrybucji prasy POINT PRESS. Po dokonaniu transakcji nazwa spółki zostanie zmieniona na Distribution Point Group Sp. z o.o.

W skład Zarządu Spółki wejdą:
- Robert Pstrokoński, pełniący obecnie funkcję Wiceprezesa Media Point Group Sp. z o.o.
- Paweł Gago, pełniący obecnie funkcję Dyrektora sieci Point Press.
Obaj od lat związani z rynkiem prasowym i dystrybucyjnym.

Rozwijanie usług z zakresu dystrybucji i direct marketingu, PMPG traktuje jako element strategii rozwoju na rynku komunikacji i marketingu.

Sieć dystrybucji prasy POINT PRESS istnieje 4 lata. Specjalizuje się w dostarczaniu i ekspozycji prasy oraz magazynów kolorowych i materiałów promocyjnych w punktach usługowych, takich jak:
restauracje, kawiarnie, kluby fitness, salony fryzjerskie, teatry, hotele, galerie sztuki oraz prywatne przychodnie, centra handlowe. Obecnie POINT PRESS rozszerza swoja sieć dystrybucji poza Warszawę. Punkty dystrybucyjne zlokalizowano w Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu.

Nowa spółka zajmie się również rozwijaniem usług dystrybucyjnych oraz usług direct marketingu tj. zarządzanie bazami danych, malingi, konfekcjonowanie, itp.
Działalność spółki opisana jest pod adresem www.point-press.pl

Źródłem finansowania ww. udziałów są środki własne Emitenta. Nabyte przez Emitenta aktywa w postaci udziałów stanowią długoterminową lokatę kapitałową PMPG S.A.

Pomiędzy PMPG S.A. i osobami zarządzającymi lub nadzorującymi PMPG S.A. a sprzedającymi udziały nie zachodzą żadne powiązania.

Nabyte przez PMPG aktywa o znacznej wartości: objęte aktywa stanowią ponad 20% kapitału zakładowego nabytej spółki, przez co spełniają kryterium znaczących aktywów w rozumieniu § 2 ust. 5 Rozporządzenia.

Raport bieżący 70/2008

kom espi zdz/mln/


Źródło: PAP

Pasjonaci polskiej piłki wkraczają do akcji!

rob484 / 2008-11-30 23:09 / Bywalec forum
Już dziś startuje nowatorski portal o polskim futbolu ligowym - Pilka24.pl. Portal promuje się hasłem "Pasjonaci polskiej piłki" i pokazuje kulisy rodzimego futbolu. "Interesuje nas polska piłka jako produkt i w taki sposób będziemy chcieli ją pokazywać" - deklaruje Artur Racicki, prezes spółki Sport24.pl, pomysłodawcy i administratora portalu.

Portal pilka24.pl to nowy i nowatorski na polskim rynku portal o tematyce piłkarskiej. Przedmiotem zainteresowania jest polska Ekstraklasa i I liga piłkarska, ale widziana nie tylko przez pryzmat boiska. "Będziemy patrzeć na projekt pod hasłem "polska piłka" jak na produkt - medialny, marketingowy, wizerunkowy, PR-owy i biznesowy. Chcemy pokazywać, jak wygląda liga od kuchni, poruszać tematy, których nie porusza nikt inny" - tłumaczy Racicki. - "Skupiamy wokół portalu grono ekspertów z różnych dziedzin i inicjujemy dyskusje oraz kampanie społeczne dotyczące polskiego futbolu. Pilka24.pl ma być narzędziem środowiska piłkarskiego do kreowania nowych trendów, opracowywania zmian i ich wdrażania. Chcemy wspólnie zastanowić się, w jaki sposób można zbudować markę polskiej ligi, a potem, poprzez konkretne akcje, ją budować. Stąd w gronie ekspertów mamy trenerów, piłkarzy, rzeczników prasowych, specjalistów od marketingu sportowego i wielu innych."

Pilka24.pl będzie się opierała na nowoczesnych multimedialnych narzędziach. Jednym z nich będą blogi ekspertów oraz dyskusje międzyblogowe. Każdy z użytkowników będzie mógł zostać redaktorem serwisu dzięki możliwości dodawania własnych newsów oraz multimediów. Innowacyjne jest również zarządzanie zawartością - użytkownik będzie miał możliwość selekcji treści zamieszczonych w portalu i dopasowywania ich do własnych potrzeb. "Wierzymy, że dzięki przejrzystości i intuicyjności serwisu korzystanie z niego będzie wyjątkową przyjemnością dla naszych użytkowników" - podkreśla Racicki. - "Każdy otrzyma od nas narzędzia, dzięki którym będzie mógł aktywnie uczestniczyć w rozwoju portalu."

Plany rozwoju serwisu są bardzo ambitne. Pilka24.pl chce kreować inicjatywy społeczne związane z polskim futbolem ligowym - kampanie społeczne, programy angażujące użytkowników portalu, a także promować oddolne inicjatywy związane z polską piłką. Silnie rozwijana będzie także platforma wideo, produkująca autorskie filmy i spoty. Docelowo ma się stać pierwszą internetową telewizją sportową. Siedem filmów promujących serwis Pilka24.pl można już oglądać na Youtube.

*****
Portal pilka24.pl to kolejny nowatorski projekt spółki Sport24.pl. Pierwszym takim projektem był Sport24.pl – dzisiaj największy polski portal sportowy o charakterze społecznościowym. Redaguje go prawie 200 osób – przede wszystkim kibiców-internautów. W portalu na żywo relacjonowane są rozgrywki piłkarskiej ekstraklasy, Polskiej Ligi Hokeja, piłkarzy i piłkarek ręcznych oraz Speedway Ekstraligi. Oprócz doniesień ze stadionów, lodowisk hokejowych oraz torów F1 i żużlowych prezentuje równie interesujące dla kibiców piłkę ręczną, siatkówkę, koszykówkę, skoki narciarskie oraz lekkoatletykę. Na Sport24.pl kibice mogą również poczytać o marketingowych kulisach sportu i wizerunku gwiazd. Dzięki temu Sport24.pl jest jednym z najbardziej uniwersalnych polskich portali sportowych.

PMPG rozwija alternatywną sieć dystrybucji prasy POINT PRESS

rob484 / 2008-11-30 22:30 / Bywalec forum
Platforma Mediowa Point Group (GPW: POINTGROUP - PGM) kupiła spółkę QLUB sp. z o.o. (docelowa nazwa Distribution Point Group Sp. z o.o.), do której wniesie działalność dystrybucyjną prowadzoną do tej pory w ramach alternatywnej sieci dystrybucji prasy POINT PRESS.

Nowa spółka zajmie się również rozwijaniem innych usług dystrybucyjnych. Transakcja jest związana z planami PMPG SA wejścia na rynek dystrybutorów prasy i direct marketingu. „To trudny rynek, ale jednocześnie bardzo perspektywiczny. Traktujemy go w kategorii wyzwania, ale także jako element naszej strategii” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu Platformy Mediowej Point Group SA.

Po zakończeniu transakcji spółka będzie nosiła nazwę Distribution Point Group, a w jej zarządzie znajdą się Robert Pstrokoński oraz Paweł Gago. Obaj od wielu lat są związani z rynkiem prasowym. Robert Pstrokoński jest obecnie wiceprezesem spółki Media Point Group, Paweł Gago do tej pory pełnił obowiązki dyrektora sieci POINT PRESS.

Alternatywna sieć dystrybucji PMPG SA gwarantuje wydawcom i reklamodawcom dotarcie z ich ofertą bezpośrednio do odbiorcy w punktach, gdzie takie dotarcie jest najbardziej skuteczne. Eleganckie stojaki POINT PRESS można spotkać w coraz większej liczbie miejsc. „Punkty, o których mówimy, charakteryzuje zazwyczaj pewien czas oczekiwania na usługę, który według różnych źródeł wynosi 10-20 minut. Jest to moment, który pozwala klientowi zapoznać się z nowymi, nieznanymi tytułami, tytułami, które kupuje sporadycznie lub kiedyś kupował, ale także z atrakcyjnymi ofertami” – wyjaśnia Paweł Gago. Dodaje, że w zależności od charakteru miejsca, prasa jest dostarczana w pakietach tematycznych zgodnych z profilem działalności punktu.

POINT PRESS prowadzi dystrybucję i promocję m.in.: w kawiarniach Bonjour, pijalniach czekolady Wedel, sieci restauracji Pizza Hut, KFC, Eurest i Sphinx. Dystrybucja prasy oraz innych materiałów odbywa się również w największych centrach handlowych, przede wszystkim na terenie Warszawy, m.in.: Arkadia, Blue City, Galeria Mokotów, Promenada, Reduta, Targówek, M1, Sadyba Best Mall, Klif. Obecnie POINT PRESS rozszerza swoja sieć dystrybucji poza stolicę. Punkty dystrybucyjne można już spotkać w Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu.

Oferta spółki Distribution Point Group będzie łączyła szeroką ofertę usług dla wydawców z usługami promocyjnymi i dystrybucyjnymi dla firm, którym zależy na bezpośrednim dotarciu do określonych grup klientów. Oprócz dystrybucji do wybranych miejsc, będzie proponowała również promocję na nośnikach umieszczonych w punktach usługowych oraz usługi direct mail, w tym ekskluzywną usługę dotarcia do członków zarządów i rad nadzorczych spółek giełdowych.

Nowa spółka rusza z intensywną kampania promocyjną. Reklamy punktów POINT PRESS można znaleźć w portalach Bankier.pl Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl oraz w serwisie Mediarun.pl. Ponadto w Internecie pojawiły się filmy ostrzegające przed bezczynnością w oczekiwaniu na obsługę i pokazujące, jak zgubne skutki może mieć brak stojaka Point Press w restauracji, poczekalni, rejestracji, holu… Filmy te będą punktem wyjścia do działań z zakresu marketingu wirusowego. Można je obejrzeć m.in. na stronie internetowej www.point-press.pl.

Sieć dystrybucji prasy POINT PRESS istnieje już 4 lata. Specjalizuje się w dostarczaniu i ekspozycji prasy oraz magazynów kolorowych i materiałów promocyjnych w kilkuset najlepszych punktach usługowych, takich jak: restauracje, kawiarnie, kluby fitness, salony fryzjerskie, teatry, hotele, galerie sztuki oraz prywatne przychodnie. Z usług promocyjnych i dystrybucyjnych POINT PRESS oprócz wydawców prasy skorzystały już m.in. firmy Levis (magazyn o dżinsach The Cut), CH Promenada (Promenada Sukcesu), IKEA (Domoteka), CH Arkadia (Arkadia), Intersport (katalog firmowy), Expander (ulotki). Według szacunków, miesięcznie z punktami POINT PRESS ma styczność półtora miliona użytkowników.

Rynek dystrybucji prasy w Polsce:
Rynek dystrybucji prasy w Polsce jest zdominowany przez tradycyjnych kolporterów. Liderem rynku pozostaje Ruch, mimo że jego udział w rynku dystrybucji prasy w porównaniu z wyliczeniami sprzed roku spadł z 41,4 proc. do 41,3 proc. Najpoważniejszym rywalem Ruchu jest kielecka spółka Kolporter, której udział w rynku wynosi 37,7 proc. Trzecim liczącym się graczem jest Garmond Press (6 proc.). Alternatywne sieci dystrybucji prasy nie mają jeszcze znaczącego udziału w rynku, natomiast ich przewagą w stosunku do tradycyjnych kolporterów jest dotarcie do czytelników w miejscach, gdzie są oni szczególnie podatni na przekaz oraz model biznesowy, w którym koszty dotarcia ponoszą wydawcy i właściciele punktów.

O PMPG SA:
PMPG SA to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm w segmencie mediów i komunikacji marketingowej. Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju doprowadziła do stworzenia unikalnej na rynku pod względem bogactwa i kompleksowości oferty p

Nowe stanowiska w strukturze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG SA

rob484 / 2008-11-19 22:46 / Bywalec forum
PMPG SA kontynuuje wdrażanie strategii agresywnego wzrostu i idącej za tym reorganizacji działów sprzedaży. W październiku Paweł Owczarski został dyrektorem sprzedaży Platformy Mediowej Point Group na poziomie całej Grupy Kapitałowej PMPG SA z odpowiedzialnością za planowanie oraz koordynowanie prac zespołu managerów sprzedaży poszczególnych spółek PMPG. Kolejnym etapem zmian jest reorganizacja zespołów sprzedażowych tak, aby lepiej odpowiadać na potrzeby klientów Grupy.
W strukturze PMPG SA utworzone zostało nowe stanowisko - Dyrektora ds. Obsługi Kluczowych Klientów na poziomie grupy. Głównym zadaniem dyrektora oraz podległego mu zespołu będzie nawiązywanie relacji i współpraca z najważniejszymi klientami spółki, a także przygotowywanie ofert dedykowanych obejmujących cały zakres usług świadczonych przez spółki z Grupy Kapitałowej PMPG SA.

Na stanowisko Dyrektora ds. Obsługi Kluczowych Klientów Platformy Mediowej Point Group awansowała Matylda Szymalska. Szymalska pracuje w Media Point Group, spółce zależnej PMPG SA, od 5 lat - ostatnio na stanowisku dyrektora sprzedaży ATL.

Stanowisko dyrektora sprzedaży ATL Media Point Group obejmie Ewa Szczegielniak. Szczegielniak pracowała wcześniej w Polskich Książkach Telefonicznych, gdzie ostatnio sprawowała funkcję dyrektora generalnego ds. sprzedaży i odpowiadała za tworzenie i realizację budżetu i strategii sprzedaży oraz kształtowanie oferty produktowej i polityki cenowej.

Wszystkie zmiany wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2009 r.

Kolejnym strategicznym priorytetem w reorganizacji sprzedaży Grupy jest wzmocnienie działu Wsparcia Sprzedaży, w tym zatrudnienie Dyrektora Wsparcia Sprzedaży.

PMPG nadal prowadzi rekrutację na kluczowe stanowiska działu sprzedaży, m.in. na stanowisko dyrektora działu wsparcia sprzedaży (business development, analizy, rozliczenia, oferty, traffic) oraz key account managerów, managerów ds. sprzedaży internetowej, specjalistów ds. wsparcia sprzedaży, sales managerów, partnerów klienta, specjalistów ds. sprzedaży reklamowej i specjalistów ds. baz danych. W sumie do końca roku PMPG zamierza zatrudnić w dziale sprzedaży kilka, a w dalszej perspektywie – kilkadziesiąt osób. Rekrutacja potrwa do końca tego roku. Jest realizowana przez dział HR PMPG oraz zewnętrzną firmę headhunterską. Pełen wykaz ogłoszeń oraz warunki dla poszczególnych stanowisk na www.point-group.pl w dziale „Dołącz do nas”.

*****
PMPG SA to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm w segmencie medialno-wydawniczym i marketingowo-reklamowym. Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne), Media Works (outdoor), BMS (reklama internetowa), GEMTEXT (drukarnia). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: agencji investor relations NewsPR, spółce Sport24.pl zarządzającej portalem www.sport24.pl oraz spółce Next Media, wydawcy luksusowego magazynu dla mężczyzn „MaleMEN”. Jest również inwestorem strategicznym w spółce Index Copernicus International.

Więcej informacji o PMPG SA na stronie www.pmpg.pl . Bieżące informacje z Platformy Mediowej Point Group również w newsletterze, który można zasubskrybować na stronie http://www.pmpg.pl/newsletter.html. Zapraszamy do subskrypcji.

Rusza Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl!

rob484 / 2008-11-19 22:32 / Bywalec forum
Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl to kolejny strategiczny krok Platformy Mediowej Point Group (GPW: POINTGROUP (PGM)) na drodze do budowy silnej pozycji spółki na rynku sportu i marketingu sportowego. Inaugurujący właśnie działalność DMS Sport24.pl jest dedykowany działaniom związanym z marketingiem i PR-em sportowym.

DMS Sport24.pl oferuje szeroki wachlarz usług z zakresu marketingu sportowego. Obejmują one między innymi przygotowanie strategii komunikacyjnych dla klientów, szkolenia z zakresu wizerunku oraz polityki medialnej, a także działania z zakresu media relations i public relations. Szczególny nacisk Departament Marketingu Sportowego kładzie na promocję miast poprzez sport oraz indywidualne programy zarządzania wizerunkiem młodych sportowców. Ważne miejsce w ofercie działań zajmują także usługi związane z produkcją telewizyjną oraz marketingiem interaktywnym. Pełna oferta usług DMS Sport24.pl znajduje się na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.esport24.pl.

"Dzięki doświadczonym ekspertom jesteśmy w stanie zrealizować każdy projekt z dziedziny marketingu i PR sportowegp. Wsparcie Platformy Mediowej Point Group pozawala nam na wykorzystanie szerokiej gamy narzędzi, którymi nie dysponują agencje marketingowe, PR - owe czy sponsoringowe" - tłumaczy Artur Racicki, prezes spółki Sport24.pl.

Gdzie spółka widzi swoją przewagę na rynku? "Własne media, agencja ATL i BTL, działy specjalizujące się w marketingu mobilnym, eventach oraz inżynierii marki - dzięki takiemu wsparciu jesteśmy w stanie kompleksowo zarządzać projektami. Współpracujemy z wieloma gwiazdami sportu, pracowaliśmy dla mediów, klubów i organizacji sportowych, dlatego nasza wiedza i doświadczenie jest unikalne" - wskazuje mocne strony projektu Racicki.

Pracownicy DMS Sport24.pl realizowali projekty dla wielu podmiotów związanych ze sportem. Najważniejsze z nich to Zagłębie Lubin, NASN, Polska Liga Futbolu Amerykańskiego, Górnik Zabrze czy Navia Boats. Kluczowi pracownicy współpracują także z najważniejszymi mediami sportowo-biznesowymi na rynku - Quality Sport oraz Machiną Sport&Style. Ostatnio nawiązali ścisłą współpracę z Akademickim Związkiem Sportowym.

DMS stawia sobie ambitne cele. Jednym z nich jest wykreowanie cyklicznego eventu o zasięgu ogólnopolskim. "Strategia DMS Sport24.pl doskonale wpisuje się w strategię całej Platformy Mediowej" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Point Group. - "Naszym celem jest kreowanie wydarzeń o dużym zasięgu, dedykowanych do grup odbiorców naszych produktów i usług. W naszym portfolio są takie wydarzenia jak "Studencki Produkt Roku" adresowany do studentów, czy gala skupiająca środowisko filmowe - "Złote Kaczki". Teraz czas na sport!" - podsumowuje Lisiecki.
Platforma Mediowa Point Group już latem zapowiadała poszerzenie działalności o projekty z obszaru marketingu sportowego, w tym obsługi eventów sportowych i ich organizacji oraz zarządzania wizerunkiem sportowców, a także tworzenia i realizacji kampanii promocyjnych opartych na sporcie. PMPG realizuje swoje plany związane ze sportem na wielu płaszczyznach równocześnie:
• od końca 2007 r. PMPG jest właścicielem większościowego pakietu udziałów w spółce Sport24.pl, zarządzającej portalem Sport24.pl
• obecnie trwają ostatnie prace nad uruchomieniem portalu poświęconego polskiej piłce
• jednocześnie startuje działalność Departamentu Marketingu Sportowego Sport24.pl
• w czerwcu na rynek trafił magazyn „Machina Sport&Style” poświęcony szeroko rozumianej tematyce lifestylowo-sportowej
• PMPG SA podpisała też porozumienie inwestycyjne z firmą Namaxa Marka Brzozowskiego, który od 10 lat prowadzi działalność w zakresie organizacji eventów sportowych i imprez promocyjnych wykorzystujących sport.
• poprzez spółkę BTL Point Group PMPG świadczy usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej dla klientów zewnętrznych związanych z branżą sportową, m.in. Puma, Nike, Adidas
• spółka pracuje też nad przygotowaniem cyklu eventów sportowych.

PointGroup korekta rb nr 69/2008 - zwołanie NWZA

rob484 / 2008-11-14 22:44 / Bywalec forum
W związku z pojawieniem się błędów w raporcie bieżącym nr 69/2008 wynikających z pomyłki pisarskiej Zarząd PMPG SA informuje, iż w raporcie bieżącym została wskazana niewłaściwa aktualna liczba akcji w kapitale zakładowym. Poprawna liczba to 103.817.025 akcji.
Ponadto w proponowanej treści statutu została wskazana niewłaściwa liczba akcji w kapitale zakładowym oraz niewłaściwa liczba akcji na okaziciela serii A, B, C, D, E, F. Poprawna liczba to odpowiednio 311.611.675 oraz 311.580.225 akcji.

Zarząd PMPG SA poniżej przekazuje poprawną treść komunikatu nr 69/2008.
Działając zgodnie z §39 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. z siedzibą w Warszawie (Spółka) informuje, iż w dniu 12 listopada 2008 roku podjął uchwałę o zwołaniu, na podstawie art. 399 § 1 Kodeksu spółek handlowych, na dzień 15 grudnia 2008 roku, na godz. 8.00, Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia spółki Platforma Mediowa Point Group S.A., które odbędzie się w siedzibie Spółki w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 146C.
Porządek obrad:
1. Otwarcie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
2. Wybór Przewodniczącego Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
3. Sporządzenie listy obecności.
4. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
5. Podjęcie uchwały w przedmiocie przyjęcia porządku obrad.
6. Podjęcie uchwały w przedmiocie emisji akcji serii F lub/i obligacji (zwykłych lub/i zamiennych serii A na akcje serii F) celem realizacji transakcji nabycia przez spółkę Platforma Mediowa Point Group S.A. udziałów w spółce Presspublica sp. z o.o. - wydawcy dziennika Rzeczpospolita oraz Parkiet lub/i nabycia przez spółkę Platforma Mediowa Point Group S.A. akcji w spółce Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczpospolita S.A.
7. Podjęcie uchwały w przedmiocie warunków zamiany obligacji zamiennych serii A na akcje serii F.
8. Podjęcie uchwały w przedmiocie warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego Spółki i wyłączenia prawa poboru.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian statutu związanych z podwyższeniem kapitału zakładowego Spółki, z czym związane będzie upoważnienie Zarządu Spółki do złożenia stosownego oświadczenia o wysokości objętego kapitału zakładowego i do określenia wysokości kapitału zakładowego w statucie Spółki.
10. Podjęcie uchwały w przedmiocie zmiany statutu Spółki w § 7 pkt 1 oraz § 33 pkt 1.
11. Podjęcie uchwały w przedmiocie zmiany statutu Spółki poprzez dodanie do § 7 statutu Spółki punktu 6 o treści:
Spółka dokonuje warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego o kwotę nie wyższą niż 207.794.650,00 (słownie: dwieście siedem milionów siedemset dziewięćdziesiąt cztery tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych) złotych poprzez emisję nie więcej niż 207.794.650 (słownie: dwieście siedem milionów siedemset dziewięćdziesiąt cztery tysiące sześćset pięćdziesiąt) akcji zwykłych na okaziciela serii F o wartości nominalnej 1 (słownie: jeden) złoty każda. Warunkowe podwyższenie kapitału zakładowego zostaje dokonane w celu zapewnienia zmiany przez obligatariuszy obligacji zamiennych serii A na akcje serii F.
12. Podjęcie uchwały w przedmiocie upoważnienia Rady Nadzorczej do ustalenia tekstu jednolitego Statutu Spółki.
13. Wolne wnioski.
14. Zamknięcie obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

Aktualna treść § 7 pkt 1 statutu:
Kapitał zakładowy Spółki wynosi 103.897.325,00 (słownie: sto trzy miliony osiemset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta dwadzieścia pięć) złotych i dzieli się na nie więcej niż 103.817.025 (słownie: sto trzy miliony osiemset siedemnaście tysięcy dwadzieścia pięć) akcji o wartości nominalnej 1 (jeden) złoty każda, w tym:
1) 31.450 (słownie: trzydzieści jeden tysięcy czterysta pięćdziesiąt) akcji imiennych serii A i B,
2) nie więcej niż 103.785.575 (słownie: sto trzy miliony siedemset osiemdziesiąt pięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt pięć) akcji zwykłych na okaziciela serii A, B, C, D, E.

Proponowana treść § 7 pkt 1 statutu:
Kapitał zakładowy Spółki wynosi nie więcej niż 311.691.975,00 (słownie: trzysta jedenaście milionów sześćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć) złotych i dzieli się na nie więcej niż 311.611.675 (słownie: trzysta jedenaście milionów sześćset jedenaście tysięcy sześćset siedemdziesiąt pięć) akcji o wartości nominalnej 1 (jeden) złoty każda, w tym:
1) 31.450 (słownie: trzydzieści jeden tysięcy czterysta pięćdziesiąt) akcji imiennych serii A i B,
2) nie więcej niż 311.580.225 (słownie: trzysta jedenaście milionów pięćset osiemdziesiąt tysięcy dwieście dwadzieścia pięć) akcji zwykłych na okaziciela serii A, B, C, D, E, F.

Aktualna treść § 33 pkt 1 statutu:
Zarząd składa się z jednego do czterech członków, w tym Prezesa Zarządu oraz nie więcej, niż dwóch Wiceprezesów.
Proponowana treść § 33 pkt 1 statutu:
Zarząd składa się z jednego do siedmiu członków, w tym P

Ponad 50-proc. wzrost przychodów Platformy Mediowej Point Group

rob484 / 2008-11-14 22:35 / Bywalec forum
Ponad 50-proc. wzrost przychodów Platformy Mediowej Point GroupO ponad 50 proc. wzrosły przychody ze sprzedaży Platformy Mediowej Point Group (GPW: POINTGROUP (PGM)) po III kwartale 2008 roku w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Skonsolidowany zysk netto PMPG SA na koniec III kwartału przekroczył 5 mln 017 tys. Skonsolidowane przychody spółki wyniosły 44 mln 820 tys. zł. Mimo trudnego otoczenia ekonomicznego, PMPG zapowiada realizację strategii rozwoju i podtrzymuje prognozę wzrostu.

Dane III kwartału 2008 r.:



W III kwartale 2008 r. przychody Grupy Kapitałowej Platformy Mediowej Point Group wynoszą 44 mln 820tys. zł, przewyższając o ponad połowę przychody osiągnięte w analogicznym okresie 2007 roku, który był jednym z najlepszych okresów w działalności spółki. Czynnikami wpływającym na dobry wynik spółki są rozszerzenie portfolio spółki o nowe tytuły prasowe oraz stałe poszerzanie oferty usług z zakresu komunikacji marketingowej, jak również wzmocnienie działań sprzedażowych poprzez restrukturyzację działu sprzedaży.


W III kwartale 2008 roku zysk netto jednostki dominującej wynosi 5mln 017 tys. zł. Wynik ten został osiągnięty m.in. dzięki wzrostowi sprzedaży spółek zależnych PMPG SA, przede wszystkim BTL Point Group oraz nowonabytych spółek Media Works oraz BMS. Osiągnięte wyniki potwierdzają że Grupa obrała właściwy kierunek rozwoju, a jej działania są źródłem dynamicznego wzrostu przychodów.


O ponad jedną trzecią wzrosły w stosunku do III kwartałów 2007 roku przychody BTL Point Group sp. z o.o., spółki zależnej PMPG działająca na rynku agencji reklamowych. BTL, jako agencja oferująca pełen zakres usług komunikacji marketingowej, stale rozszerza portfel klientów i generuje coraz większe zyski z dynamicznie rozwijającego się rynku eventów.


Wzrosły również przychody spółki Media Point Group, która generuje najwyższe przychody w ramach Grupy. Związane jest to głównie z coraz silniej zaznaczaną obecnością na rynku mediów, w szczególności prasy i magazynów, rosnącą liczbą wydawanych tytułów oraz wzrostem przychodów ze sprzedaży reklam.


O 85 % wzrosły w porównaniu z trzema kwartałami 2007 r. przychody drukarni GEMTEXT, które wynosiły 3 mln 425 tys. zł. Drukarnia GEMTEXT zakończyła pierwszy etap modernizacji i jest obecnie jedną z najnowocześniejszych średnich drukarni w okolicach Warszawy.


O 25 proc. wzrosły przychody AdMobile, agencji marketingu mobilnego należącą w 100 proc. do Platformy Mediowej Point Group. Oferta adMobile obejmuje m.in. kompleksową obsługe konkursów i loterii, fullfillment, kampanie push/pull (SMS, MMS, IVR, WAP), budowanie oraz zarządzanie bazami danych, premium SMS, bluetooth marketing, mKupony 2D, interaktywne gigaboardy oraz outsourcing technologiczny.


Istotną rolę w wynikach spółki odgrywają także wyniki nowonabytych (pod koniec II kwartału 2008 r.) spółek grupy Media Works i BMS - ich przychody wyniosły odpowiednio 5mln 396 tys. zł oraz 3mln 596 tys zł.


„Wyniki po III kwartałach pokazują, że strategia Platformy Mediowej Point Group miała solidne oparcie w rachunku ekonomicznym, analizie finansowej i zasobach spółki. Mimo trudniejszego okresu na rynku, zarówno w otoczeniu spółki, jak i na rynkach finansowych, PMPG utrzymuje trend wzrostowy, a przedstawione na początku roku optymistyczne prognozy dotyczące wyników spółki w 2008 r. nabierają realnych kształtów" - komentuje wyniki prezes Platformy Mediowej Point Group, Michał M. Lisiecki. Zwraca uwagę, że już w wynikach trzeciego kwartału widoczne są - tak jak oczekiwano i jak wielokrotnie podkreślał - korzyści wynikające z akwizycji nowych spółek i rozwoju grupy. Dodaje, ze spółka zamierza nadal rozwijać się zarówno przez akwizycje, jak i poprzez wzrost organiczny.



Prezes PMPG SA podkreśla, że PMPG cały czas jest w fazie dynamicznego rozwoju i inwestuje w przyszłe zyski. Wskazuje też na akwizycje i inwestycje strategiczne dokonywane w trzecim kwartale, które jeszcze nie są widoczne w wynikach, ale które powinny przynieść istotny wzrost wyników w długim okresie. „Strategiczna inwestycja w spółkę Index Copernicus International, która ma potencjał globalny, oraz inwestycja w nowe segmenty na rynku mediów - to są inwestycje długoterminowe, z których oczekujemy dużego zwrotu, ale na pewno jeszcze nie w tym roku" - mówi.



Strategia rozwoju PMPG SA zakłada m.in. szersze wykorzystanie posiadanych silnych marek mediowych, a także rozwój Grupy Kapitałowej poprzez akwizycje, które są realizowane od II kwartału 2008 r. Dzięki temu spółka może oferować coraz szerszy zakres usług w zakresie komunikacji marketingowej, a jednocześnie, wykorzystując efekt synergii pomiędzy spółkami grupy, optymalizować koszty i dywersyfikować ofertę dla klientów.



Istotne wydarzenia w ramach Grupy Kapitałowej PMPG w III kwartale 2008 r.:



Podwyższenie kapitału zakładowego PMPG SA:

21 sierpnia 2008 roku Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w War

PointGroup SA zmniejszenie udziału w ogólnej liczbie głosów przez Dom Maklerski IDM SA

rob484 / 2008-11-12 23:50 / Bywalec forum
Zgodnie z art. 70 pkt 1 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (Emitent) informuje, iż w dniu 12 listopada 2008 roku Emitent otrzymał, od spółki Dom Maklerski IDM S.A. z siedzibą w Krakowie, zawiadomienie o następującej treści:

Zgodnie z art. 69 ust.1 pkt.1 Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. Nr 184, poz. 1530), Dom Maklerski IDMSA zawiadamia, iż w wyniku nabyć akcji rozliczonych w dniu 31 października 2008 roku, zmianie ulega procentowy udział głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy spółki Platforma Mediowa Point Group S.A. oraz w kapitale zakładowym spółki Platforma Mediowa Point Group S.A.
Przed zmniejszeniem udziałów na rachunkach Domu Maklerskiego IDMSA znajdowało się 5 211 343 (słownie: pięć milionów dwieście jedenaście tysięcy trzysta czterdzieści trzy) sztuk akcji spółki Platforma Mediowa Point Group S.A., co stanowiło 5,01% w kapitale zakładowym spółki. Z akcji tych przysługiwało 5 211 343 (słownie: pięć milionów dwieście jedenaście tysięcy trzysta czterdzieści trzy) głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy spółki Platforma Mediowa Point Group S.A., co stanowiło 5,01% głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy spółki.

W dniu 31 października 2008 r. na rachunkach papierów wartościowych Domu Maklerskiego IDMSA znajdowało się 5 188 742 (słownie: pięć milionów sto osiemdziesiąt osiem tysięcy siedemset czterdzieści dwa) sztuk akcji spółki Platforma Mediowa Point Group S.A., co stanowiło 4,99% w kapitale zakładowym spółki.
Z akcji tych przysługiwało 5 188 742 (słownie: pięć milionów sto osiemdziesiąt osiem tysięcy siedemset czterdzieści dwa) głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy spółki Platforma Mediowa Point Group A.A., co stanowiło 4,99% głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy spółki.

Raport bieżący 68/2008

kom espi mra

Źródło: PAP

POINT GROUP SA zwołanie NWZ

rob484 / 2008-11-12 23:37 / Bywalec forum
Działając zgodnie z §39 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w
sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych,
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. z siedzibą w Warszawie (Spółka) informuje, iż w dniu
dzisiejszym podjął uchwałę o zwołaniu, na podstawie art. 399 § 1 Kodeksu spółek handlowych, na dzień
15 grudnia 2008 roku, na godz. 8.00, Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia spółki Platforma Mediowa
Point Group S.A., które odbędzie się w siedzibie Spółki w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 146C.

Porządek obrad:
1.Otwarcie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
2.Wybór Przewodniczącego Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
3.Sporządzenie listy obecności.
4.Stwierdzenie prawidłowości zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
5.Podjęcie uchwały w przedmiocie przyjęcia porządku obrad.
6.Podjęcie uchwały w przedmiocie emisji akcji serii F lub/i obligacji (zwykłych lub/i zamiennych serii A na akcje serii F) celem realizacji transakcji nabycia przez spółkę Platforma Mediowa Point Group S.A. udziałów w spółce Presspublica sp. z o.o. - wydawcy dziennika Rzeczpospolita oraz Parkiet lub/i nabycia przez spółkę Platforma Mediowa Point Group S.A. akcji w spółce Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczpospolita S.A.
7.Podjęcie uchwały w przedmiocie warunków zamiany obligacji zamiennych serii A na akcje serii F.
8.Podjęcie uchwały w przedmiocie warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego Spółki i wyłączenia prawa poboru.
9.Podjęcie uchwały w sprawie zmian statutu związanych z podwyższeniem kapitału zakładowego Spółki, z czym związane będzie upoważnienie Zarządu Spółki do złożenia stosownego oświadczenia o wysokości objętego kapitału zakładowego i do określenia wysokości kapitału zakładowego w statucie Spółki.
10.Podjęcie uchwały w przedmiocie zmiany statutu Spółki w § 7 pkt 1 oraz § 33 pkt 1.
11.Podjęcie uchwały w przedmiocie zmiany statutu Spółki poprzez dodanie do § 7 statutu Spółki punktu 6 o treści:
Spółka dokonuje warunkowego podwyższenia kapitały zakładowego o kwotę nie wyższą niż 207.794.650,00 (słownie: dwieście siedem milionów siedemset dziewięćdziesiąt cztery tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych) złotych poprzez emisję nie więcej niż 207.794.650,00 (słownie: dwieście siedem milionów siedemset dziewięćdziesiąt cztery tysiące sześćset pięćdziesiąt) akcji zwykłych na okaziciela serii F o wartości nominalnej 1 (słownie: jeden) złoty każda. Warunkowe podwyższenie kapitału zakładowego zostaje dokonane w celu zapewnienia zmiany przez obligatariuszy obligacji zamiennych serii A na akcje serii F.
12.Podjęcie uchwały w przedmiocie upoważnienia Rady Nadzorczej do ustalenia tekstu jednolitego Statutu Spółki.
13.Wolne wnioski.
14.Zamknięcie obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

Aktualna treść § 7 pkt 1 statutu:
Kapitał zakładowy Spółki wynosi 103.897.325,00 (słownie: sto trzy miliony osiemset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta dwadzieścia pięć) złotych i dzieli się na nie więcej niż 207.794.650,00 (słownie: sto trzy miliony osiemset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta dwadzieścia pięć) akcji o wartości nominalnej 1 (jeden) złoty każda, w tym:
1)31.450 (słownie: trzydzieści jeden tysięcy czterysta pięćdziesiąt) akcji imiennych serii A i B,
2)nie więcej niż 103.785.575 (słownie: sto trzy miliony siedemset osiemdziesiąt pięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt pięć) akcji zwykłych na okaziciela serii A, B, C, D, E, F.
Proponowana treść § 7 pkt 1 statutu:
Kapitał zakładowy Spółki wynosi nie więcej niż 311.691.975,00 (słownie: trzysta jedenaście milionów sześćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć) złotych i dzieli się na nie więcej niż 311.691.975,00 (słownie: trzysta jedenaście milionów sześćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć) akcji o wartości nominalnej 1 (jeden) złoty każda, w tym:
1)31.450 (słownie: trzydzieści jeden tysięcy czterysta pięćdziesiąt) akcji imiennych serii A i B,
2)nie więcej niż 207.794.650,00 (słownie: dwieście siedem milionów siedemset dziewięćdziesiąt cztery tysiące sześćset pięćdziesiąt) akcji zwykłych na okaziciela serii A, B, C, D, E, F.

Aktualna treść § 33 pkt 1 statutu:
Zarząd składa się z jednego do czterech członków, w tym Prezesa Zarządu oraz nie więcej, niż dwóch Wiceprezesów.
Proponowana treść § 33 pkt 1 statutu:
Zarząd składa się z jednego do siedmiu członków, w tym Prezesa Zarządu oraz nie więcej, niż dwóch Wiceprezesów.

Zarząd Spółki informuje, że uprawnieni do udziału w Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu będą akcjonariusze, którzy złożą świadectwa depozytowe wydane na potwierdzenie własności akcji spółki Platforma Mediowa Point Group S.A. stwierdzające liczbę zdeponowanych akcji oraz, że akcje te zostaną zablokowane do czasu zakończenia Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

Warunkiem uczestnictwa jest złożenie świadectwa depozytowego w siedzibie Spółki, w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 14

Index Copernicus International SA zawarcie istotnej umowy

rob484 / 2008-11-04 23:00 / Bywalec forum
Nr: 37/2008
Na podstawie § 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 346/2007 Zarządu Giełdy Papierów
Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 30 maja 2007 r. "Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym
Systemie Obrotu", Zarząd Index Copernicus International S.A. (ICI, Emitent) informuje, iż w dniu
dzisiejszym otrzymał podpisaną w dniu przez drugą stronę umowę z dnia 23 października 2008 roku w
przedmiocie objęcia przez Platformę Mediową Point Group S.A. (PMPG S.A.) akcji spółki Index
Copernicus International S.A., w ramach subskrypcji prywatnej.
Umowa zawarta pomiędzy Index Copernicus International S.A a spółką PMPG S.A. dotyczy objęcia 400
000 akcji zwykłych na okaziciela serii F po cenie emisyjnej równej wartości nominalnej, tj. 1 złoty
za każda akcje.
Objęte akcje serii F pokryte zostaną wkładem pieniężnym w wysokości 400 tys. zł poprzez potracenie
wierzytelności PMPG S.A. wynikającej z umowy zbycia udziałów zawartej dnia 22 września 2008 roku
pomiędzy stronami, dotyczącej sprzedaży 100 % udziałów spółki Rapkoma spółka z ograniczona
odpowiedzialnością, o której Emitent informował w raporcie bieżącym nr 28/2008 z dnia 22 września
2008.


kom ebi abs/


Źródło: PAP

POINT GROUP SA nabycie akcji PMPG SA przez osobę zarządzającą

rob484 / 2008-11-04 22:42 / Bywalec forum
Zarząd PMPG S.A. informuje, iż w dniu 4 listopada 2008 roku otrzymał w trybie art.160 ust. 1 ustawy
z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi zawiadomienie, dotyczące nabycia przez
Prezesa Zarządu PMPG S.A. Michała M. Lisieckiego na sesji zwykłej na Giełdzie Papierów Wartościowych
w Warszawie S.A. 120 000 akcji PMPG S.A., po średniej cenie 1,69 zł za akcję. Transakcje zostały
zawarte w dniu 31 października 2008 roku.

Raport bieżący 67/2008

kom espi mra

Źródło: PAP

W drugiej połowie listopada zostanie opublikowane ogłoszenie o prywatyzacji

rob484 / 2008-11-02 23:13 / Bywalec forum
W drugiej połowie listopada zostanie opublikowane ogłoszenie o prywatyzacji Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita, poprzez które skarb państwa ma udziały w Presspublice - wydawcy dziennika "Rzeczpospolita". Ministerstwo Skarbu odstąpiło od wcześniejszego projektu prywatyzacji tej spółki poprzez giełdę - sprzedaż nastąpi po bezpośrednich rokowaniach z inwestorami. O zapowiedziach MSP piszą piątkowe media.

Z newslettera PMPG
W czwartek, 30 października, została zawarta umowa spółki z ograniczoną odpowiedzialnością pod firma Point Group Rzeczpospolita Sp. z o.o. Decyzję o utworzeniu spółki Zarząd PMPG SA podjął 23 października. Tego samego dnia Zarząd PMPG w liście do Ministerstwa Skarbu Państwa podtrzymał zainteresowanie nabyciem udziałów Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita SA.

W minionym tygodniu prezes PMPG, Michał M. Lisiecki, nabył 47 370 akcji spółki po średniej cenie 1,56 zł za akcje. Tym samym prezes PMPG realizuje swoją zapowiedź, że będzie zwiększał swoje zaangażowanie inwestycyjne w sytuacji, gdy cena akcji będzie się utrzymywała na poziomie poniżej ceny emisyjnej akcji serii E (2,5 zł za akcję).

Prezes PMPG SA będzie jednym z prelegentów podczas Media Summit 2008, który odbędzie się w dniach 2-3 grudnia 2008 r. w Warszawie. Głównym tematem konferencji będzie postępująca cyfryzacja mediów, rozwój usług Triple Play oraz trendy biznesowe w regionie Europy Środkowo?Wschodniej. Poruszane zagadnienia dotyczyć będą najistotniejszych problemów rynku mediów i telekomunikacji w regionie CEE. Media Summit jest prestiżowym spotkaniem skierowanym do najwyższej kadry menedżerskiej, która podąża za najnowszą wiedzą związaną z rozwojem rynku mediów w Polsce i w krajach europejskich. Wystąpienie prezesa Lisieckiego będzie poświęcone przyszłości reklamy cyfrowej.

12 listopada 2008 r. o godz. 19.00. w TVP 2 rozpocznie się transmisja uroczystej Gali Złote Kaczki 2008. Nagrody wydawanego przez PMPG miesięcznika ?FILM? to najstarsze polskie nagrody dla twórców filmowych. Dla czytelników newslettera mamy 50 podwójnych zaproszeń. Wystarczy na adres pr@point-group.pl przesłać informację o chęci uczestnictwa w gali oraz dane do wysyłki zaproszenia. Zaproszenia wyślemy pierwszym 50 osobom, które się zgłoszą.

PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP SA zawarcie umowy objęcia akcji

rob484 / 2008-11-02 23:07 / Bywalec forum
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 51/2008 z dnia 22 września 2008 w sprawie dookreślenia warunków porozumienia inwestycyjnego z dnia 10 sierpnia 2008 r. (raport bieżący nr 39/2008 w sprawie przedmiotowego porozumienia został przekazany do publicznej wiadomości 11 sierpnia 2008 r.) Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG S.A., Emitent) informuje, iż w dniu 30 października 2008 roku została zawarta umowa objęcia akcji spółki Index Copernicus International S.A., w ramach subskrypcji prywatnej.
Umowa zawarta pomiędzy PMPG S.A. a spółką Index Copernicus International S.A. dotyczy objęcia 400000 akcji zwykłych na okaziciela serii F po cenie emisyjnej równej wartości nominalnej tj. 1 złoty za każdą akcję. Objęte akcje serii F pokryte zostaną wkładem pieniężnym w wysokości 400 tys zł. poprzez potrącenie wierzytelności PMPG S.A. wynikającej z umowy zbycia udziałów zawartej dnia 22 września 2008 roku pomiędzy stronami, dotyczącej sprzedaży 100 % udziałów spółki Rapkoma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, o której Emitent informował w raporcie bieżącym nr 53/2008 z dnia 22 września 2008 r.
Opisana powyżej umowa objęcia akcji nie spełnia kryterium umowy znaczącej oraz nie powoduje przeniesienia własności aktywów o znacznej wartości.

Raport bieżący 66/2008
kom espi mln/

Źródło: PAP

Najnowsze wpisy