Forum

Komentarze użytkownika "rob484"

Komentarze użytkownika: rob484

Dobre wyniki Grupy Kapitałowej Platforma Mediowa Point Group za I kwartał 2008 r.

rob484 / 2008-05-14 23:33 / Bywalec forum
Informacja prasowa


13,36 mln zł wyniosły po pierwszym kwartale skonsolidowane przychody ze sprzedaży Platformy Mediowej Point Group. Zysk netto za trzy miesiące przekroczył 2,4 mln zł.


Dane na koniec pierwszego kwartału 2008 r.:

• Po pierwszym kwartale 2008 roku przychody Grupy Kapitałowej Platformy Mediowej Point Group wynoszą 13 361 tys. zł, co przewyższa o ponad 100% przychody osiągnięte w analogicznym okresie 2007 roku. Głównym czynnikiem wpływającym na tak istotny wzrost jest rozszerzenie portfolio usług spółki o nowe tytuły prasowe, usługi drukarskie, usługi PR, jak również wzmocnienie działań sprzedażowych poprzez restrukturyzację działu sprzedaży.

• Pierwszy kwartał 2008 roku zamknął się zyskiem netto na poziomie 2 425 tys. zł, co przewyższa prawie dziesięciokrotnie zysk osiągnięty w I kwartale 2007 roku, który kształtował się na poziomie 255 tys. zł. Wynik ten został osiągnięty m.in. dzięki wzrostowi sprzedaży, a tym samym i rentowności, reklam w dotychczasowych tytułach Grupy oraz wzrostowi rentowności działań spółki BTL Point Group. Osiągnięte wyniki potwierdzają że Grupa obrała właściwy kierunek rozwoju, a jej działania są źródłem dynamicznego wzrostu przychodów.

• O ponad 68% wzrosły w stosunku do I kwartału 2007 roku przychody Media Point Group sp. z o.o., spółki Grupy Kapitałowej Platforma Mediowa Point Group, która generuje najwyższe przychody w ramach Grupy. Związane jest to głównie z coraz silniej zaznaczaną obecnością na rynku mediów, w szczególności prasy i magazynów oraz wzrostem sprzedaży reklam w posiadanych tytułach.

• Prawie siedmiokrotnie wyższe przychody niż w analogicznym okresie 2007 roku osiągnęła BTL Point Group sp. z o.o., spółka Grupy Kapitałowej PMPG działająca na rynku agencji reklamowych. BTL, jako agencja oferująca pełen zakres usług komunikacji marketingowej, stale rozszerza portfel klientów i generuje coraz większe zyski z dynamicznie rozwijającego się rynku eventów. W I kwartale 2008 roku BTL Point Group osiągnęła przychody na poziomie 3 064 tys. zł.


„Dobry wynik finansowy w I kwartale pokazuje, że przedstawione w marcu prognozy przychodów na 2008 r. są bardzo realistyczne. Jednocześnie stanowią kolejny dowód, po wynikach za 2007 r., że strategia rozwoju Platformy Mediowej Point Group jest strategią dynamicznego wzrostu i jej konsekwentna realizacja w długim okresie przynosi satysfakcjonujące efekty” – komentuje wyniki prezes Platformy Mediowej Point Group, Michał M. Lisiecki. Zwraca uwagę, że branża, w której działa PMPG, charakteryzuje się sezonowością i największe przychody generuje w III i IV kwartale roku. „Tak dobry wynik już w I kwartale potwierdza, iż PMPG pozostaje spółką o dużym potencjale wzrostu, co w połączeniu z dynamiką rynku, na którym działa, stanowi o jej sukcesie” – podkreśla Lisiecki.

Zgodnie z opublikowaną w marcu prognozą wyników, wynik brutto Platformy Mediowej Point Group w bieżącym roku ma wynieść 8,9 mln zł. Strategia rozwoju PMPG SA zakłada m.in. szersze wykorzystanie posiadanych silnych marek mediowych, w tym poprzez wejście w nowe rodzaje mediów, a także rozwój Grupy Kapitałowej poprzez akwizycje. Istotnym celem o znaczeniu strategicznym jest również stworzenie multimedialnej bazy treści, pełniącej funkcję archiwum centralnego. Treści w niej gromadzone będą dodatkowo udostępniane dla klientów biznesowych na zasadach agencji informacyjnej lub dostępu do archiwum.

Istotne wydarzenia w ramach Grupy Kapitałowej PMPG w I kwartale 2008 r.:

rob484 / 2008-05-14 23:30 / Bywalec forum
Zakończenie etapu integracji spółki Infini z Grupą Kapitałową PMPG SA

27 lutego 2008 r. spółka Infini sp. z o.o., zarządzająca portalem Sport24.pl, zmieniła nazwę na Sport24.pl sp. z o.o. Zmianie uległa również siedziba spółki, z dotychczasowej w Lublinie na obecną w Warszawie. Tym samym zakończyła się pierwsza faza integracji spółki Sport24.pl sp. z o.o. z Platformą Mediową Point Group SA („PMPG”), która polegała na przeprowadzeniu działań integracyjnych na dwóch poziomach – organizacyjnym oraz funkcjonalnym. Przeprowadzone zostały również prace nad zmianami w samym serwisie, który został przeniesiony na nowe serwery. Są one w stanie obsłużyć pięciokrotnie większy ruch z opcją szybkiej rozbudowy w zależności od potrzeb. Portal Sport24.pl otrzymał nową szatę graficzną. Wprowadzono także zmiany w tematyce prezentowanej przez serwis, dzięki czemu Sport24.pl staje się jednym z najbardziej uniwersalnych polskich portali sportowych. Efektem integracji Sport24.pl z PMPG SA jest zwiększenie o ponad jedną trzecią redakcji portalu oraz wzrost jego oglądalności o 60 %.

Podjęcie uchwały Zarządu PMPG SA o rozszerzeniu portfolio produktów Spółki o cyfrowe biblioteki związane z filmem i muzyką

27 lutego 2008 r. Zarząd PMPG podjął uchwałę o digitalizacji archiwalnych numerów miesięcznika „Film” oraz „Machina”, które będą stanowiły bazowe zasoby biblioteki cyfrowej. Zarząd PMPG SA postanowił zdigitalizować lub zlecić digitalizację zasobów obejmujących 61-letnią historię miesięcznika „Film” oraz 12-letnią historię „Machiny”, na którą składa się łącznie niemal 900 numerów obu czasopism. Decyzja ta została podjęta po przeanalizowaniu licznych zalet zasobów cyfrowych, jakimi są łatwiejsza dostępność dla szerokiego odbiorcy, przechowywanie, systematyzowanie oraz indeksowanie, a także możliwość wielokrotnego wykorzystywania.

Materiały archiwalne znajdujące się w dyspozycji obu czasopism po zdigitalizowaniu stworzą jeden z największych w Polsce zasobów multimediów o charakterze rozrywkowym. Korzystając z takiego archiwum, PMPG będzie mogła zaoferować nowy produkt multimedialny dla serwisów internetowych, telewizji internetowej i mobilnej oraz telefonii komórkowej. PMPG będzie również aktywnie poszukiwało partnerów, do realizacji projektu wykorzystania wyżej wymienionych zasobów.

Podpisanie przez spółkę zależną PMPG S.A. umowy leasingu

13 marca 2008 roku Zarząd PMPG otrzymał od spółki Gem-text sp. z o.o., wchodzącej w skład grupy PMPG, informację o podpisaniu umowy leasingowej z Handlowy – Leasing sp. z o.o. Przedmiotem umowy zawartej na okres 6 lat jest nowoczesna maszyna drukarska firmy Sakurai o wartości 550.000 euro, co w przeliczeniu wg średniego kursu NBP z dnia 13 marca 2008 roku daje ok. 1 949 tys. zł. Emitent udzielił poręczenia umowy leasingu.

Wartość opisanej powyżej umowy nie spełnia kryterium umowy znaczącej, niemniej jednak powyższe informacje są istotne z punktu widzenia Emitenta ze względu na fakt, iż zakup ten pozwoli na znaczny wzrost przychodów spółki zależnej Gem-text sp. z o.o.

Spółka Gem-text została przejęta przez Emitenta w 2006 roku i przedmiotem jej działalności jest głównie działalność poligraficzna i wydawnicza. W 2007 roku Spółka odnotowała dodatni wynik finansowy oraz zakupiła pierwszą maszynę drukarską firmy Sakurai. Ze względu na jakość maszyny oraz pozytywne wdrożenie, Zarząd zdecydował się na zakup kolejnej maszyny tej samej firmy, dzięki której do końca roku potencjał produkcyjny oraz obroty spółki Gem-text mogą zostać podwojone.

Żródło: Emitent

Prawie 1000% wzrostu zysku i ponad 100% wzrostu przychodów

rob484 / 2008-05-13 23:12 / Bywalec forum
Dobre wyniki Grupy Kapitałowej Platforma Mediowa Point Group za I kwartał 2008 r.

13,36 mln zł wyniosły po pierwszym kwartale skonsolidowane przychody ze sprzedaży Platformy Mediowej Point Group. Zysk netto za trzy miesiące przekroczył 2,4 mln zł. Raport za I kwartał do pobrania w dziale relacji inwestorskich.


Dane na koniec pierwszego kwartału 2008 r.:

• Po pierwszym kwartale 2008 roku przychody Grupy Kapitałowej Platformy Mediowej Point Group wynoszą 13 361 tys. zł, co przewyższa o ponad 100% przychody osiągnięte w analogicznym okresie 2007 roku. Głównym czynnikiem wpływającym na tak istotny wzrost jest rozszerzenie portfolio usług spółki o nowe tytuły prasowe, usługi drukarskie, usługi PR, jak również wzmocnienie działań sprzedażowych poprzez restrukturyzację działu sprzedaży.

• Pierwszy kwartał 2008 roku zamknął się zyskiem netto na poziomie 2 425 tys. zł, co przewyższa prawie dziesięciokrotnie zysk osiągnięty w I kwartale 2007 roku, który kształtował się na poziomie 255 tys. zł. Wynik ten został osiągnięty m.in. dzięki wzrostowi sprzedaży, a tym samym i rentowności, reklam w dotychczasowych tytułach Grupy oraz wzrostowi rentowności działań spółki BTL Point Group. Osiągnięte wyniki potwierdzają że Grupa obrała właściwy kierunek rozwoju, a jej działania są źródłem dynamicznego wzrostu przychodów.

• O ponad 68% wzrosły w stosunku do I kwartału 2007 roku przychody Media Point Group sp. z o.o., spółki Grupy Kapitałowej Platforma Mediowa Point Group, która generuje najwyższe przychody w ramach Grupy. Związane jest to głównie z coraz silniej zaznaczaną obecnością na rynku mediów, w szczególności prasy i magazynów oraz wzrostem sprzedaży reklam w posiadanych tytułach.

• Prawie siedmiokrotnie wyższe przychody niż w analogicznym okresie 2007 roku osiągnęła BTL Point Group sp. z o.o., spółka Grupy Kapitałowej PMPG działająca na rynku agencji reklamowych. BTL, jako agencja oferująca pełen zakres usług komunikacji marketingowej, stale rozszerza portfel klientów i generuje coraz większe zyski z dynamicznie rozwijającego się rynku eventów. W I kwartale 2008 roku BTL Point Group osiągnęła przychody na poziomie 3 064 tys. zł.


„Dobry wynik finansowy w I kwartale pokazuje, że przedstawione w marcu prognozy przychodów na 2008 r. są bardzo realistyczne. Jednocześnie stanowią kolejny dowód, po wynikach za 2007 r., że strategia rozwoju Platformy Mediowej Point Group jest strategią dynamicznego wzrostu i jej konsekwentna realizacja w długim okresie przynosi satysfakcjonujące efekty" - komentuje wyniki prezes Platformy Mediowej Point Group, Michał M. Lisiecki. Zwraca uwagę, że branża, w której działa PMPG, charakteryzuje się sezonowością i największe przychody generuje w III i IV kwartale roku. „Tak dobry wynik już w I kwartale potwierdza, iż PMPG pozostaje spółką o dużym potencjale wzrostu, co w połączeniu z dynamiką rynku, na którym działa, stanowi o jej sukcesie" - podkreśla Lisiecki.

Zgodnie z opublikowaną w marcu prognozą wyników, wynik brutto Platformy Mediowej Point Group w bieżącym roku ma wynieść 8,9 mln zł. Strategia rozwoju PMPG SA zakłada m.in. szersze wykorzystanie posiadanych silnych marek mediowych, w tym poprzez wejście w nowe rodzaje mediów, a także rozwój Grupy Kapitałowej poprzez akwizycje. Istotnym celem o znaczeniu strategicznym jest również stworzenie multimedialnej bazy treści, pełniącej funkcję archiwum centralnego. Treści w niej gromadzone będą dodatkowo udostępniane dla klientów biznesowych na zasadach agencji informacyjnej lub dostępu do archiwum.
Źródło: Emitent

POINT GROUP SA zmiana terminu przekazania raportu za I kwartał 2008 r.

rob484 / 2008-05-12 20:24 / Bywalec forum
Raport bieżący 21/2008

Działając na podstawie § 100 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. informuje, że skonsolidowany rozszerzony raport kwartalny (QSr) za I kwartał 2008 roku zostanie przekazany do publicznej wiadomości w dniu 13 maja 2008 roku.
Uprzednią datą wyznaczoną na przekazanie ww. raportu kwartalnego wskazaną w raporcie bieżącym Nr 2/2008 z dnia 30 stycznia 2008 r. był dzień 15 maja 2008 r.

kom espi mra

Źródło: PAP

Ostatni dzień zapisów na akcje PointGroup

rob484 / 2008-04-28 17:15 / Bywalec forum
Do dzisiaj, 28 kwietnia można składać zapisy na akcje Platformy Mediowej Point Group SA.
Holding wydawniczo-medialny przeznaczył dla inwestorów 22,9 mln akcji serii E, po cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Do objęcia jednej akcji nowej emisji uprawniają cztery posiadane prawa poboru.
Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

++++++++++++
- Główne kierunki rozwoju PMPG na najbliższe lata to przede wszystkim digitalizacja posiadanych treści, pochodzących głównie z magazynów Machina i Film, budowa sieci dystrybucji w nowych mediach, rozszerzenie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji oraz rozbudowa portfela mediów - zarówno poprzez akwizycje, jak i wzrost organiczny. Strategia ta umożliwia nam zarówno dywersyfikację przychodów spółki, jak i maksymalizowanie efektu synergii pomiędzy działalnością poszczególnych spółek z grupy PMPG - podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.
++++++++++++

++++++++++++
- Dominujący udział wśród projektów, które chcemy sfinansować poprzez emisję akcji, będą miały nowe media, należące - w naszej ocenie - do najbardziej perspektywicznych obszarów rynku. Wartość inwestycji planowanych w segmencie Internetu i technologii mobilnych to ponad 23 mln zł - mówi Michał M. Lisiecki.
++++++++++++

Ponad 14 mln zł spółka przeznaczy na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV. Środki pozyskane z emisji umożliwią ponadto rozbudowę portfela tradycyjnych mediów, wzmocnienie zasobów wykonawczych w obszarze marketingu oraz budowę ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door.

++++++++++++
- Jestem przekonany, że realizacja celów emisyjnych wzmocni jeszcze przewagę konkurencyjną PMPG, jaką jest połączenie działalności medialno-wydawniczej z szeroką ofertą w obszarze marketingu i reklamy, nowych technologii oraz telekomunikacji, przynosząc dalszy wzrost zyskowności firmy - podkreśla prezes Lisiecki.
++++++++++++

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto - do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, co w stosunku do 2006 roku stanowi blisko 50-proc. wzrost. Natomiast w porównaniu do 2005 roku zysk netto wzrósł ponad pięciokrotnie i osiągnął poziom 5,1 mln zł, a rentowność netto sięgnęła 11,3 proc.


Na lata 2008 - 2009 spółka prognozuje znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.


*****

Platforma Mediowa Point Group to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze tradycyjnych i nowoczesnych mediów, w sektorze TMT. Aktywność medialną PMPG wspiera działalność marketingowa, wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji, prowadzona przez spółki zależne.


Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film, Machina, ?Dlaczego, Warsaw Point, Dlatego!; Machina Modne Miasta (tm), Machina Design (tm), Machina Sportlife (tm), Spoorootym, Kinoteka Domowa by Film (tm), Mężczyźni Hollywood (tm), Kobiety Hollywood (tm), nagrody: Machinery, Machina Design, Złote Kaczki, Studenckie Produkty Roku, Puenty Warszawskie (tm), portale: Sport24(kropka)pl, Korba(kropka)pl, 100klatka(kropka)pl Systemy: Portis Biling (tm), Portis CMS (tm), Platforma Mobilo (tm) z systemami: m.Brodcast (tm), m.Contest (tm), m.Data (tm), m.Entertainment (tm), m.Info (tm), m.Loyality (tm), m.Payment (tm), m.Rank (tm); AdMobileMusic (tm), oraz MachinaTV (tm) i PointPress (tm).


Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24(kropka)pl zarządzającej portalem sport24(kropka)pl.

Ostatni dzień zapisów na akcje PointGroup

rob484 / 2008-04-28 17:13 / Bywalec forum
Do dzisiaj, 28 kwietnia można składać zapisy na akcje Platformy Mediowej Point Group SA.
Holding wydawniczo-medialny przeznaczył dla inwestorów 22,9 mln akcji serii E, po cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Do objęcia jednej akcji nowej emisji uprawniają cztery posiadane prawa poboru.
Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

++++++++++++
- Główne kierunki rozwoju PMPG na najbliższe lata to przede wszystkim digitalizacja posiadanych treści, pochodzących głównie z magazynów Machina i Film, budowa sieci dystrybucji w nowych mediach, rozszerzenie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji oraz rozbudowa portfela mediów - zarówno poprzez akwizycje, jak i wzrost organiczny. Strategia ta umożliwia nam zarówno dywersyfikację przychodów spółki, jak i maksymalizowanie efektu synergii pomiędzy działalnością poszczególnych spółek z grupy PMPG - podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.
++++++++++++

++++++++++++
- Dominujący udział wśród projektów, które chcemy sfinansować poprzez emisję akcji, będą miały nowe media, należące - w naszej ocenie - do najbardziej perspektywicznych obszarów rynku. Wartość inwestycji planowanych w segmencie Internetu i technologii mobilnych to ponad 23 mln zł - mówi Michał M. Lisiecki.
++++++++++++

Ponad 14 mln zł spółka przeznaczy na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV. Środki pozyskane z emisji umożliwią ponadto rozbudowę portfela tradycyjnych mediów, wzmocnienie zasobów wykonawczych w obszarze marketingu oraz budowę ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door.

++++++++++++
- Jestem przekonany, że realizacja celów emisyjnych wzmocni jeszcze przewagę konkurencyjną PMPG, jaką jest połączenie działalności medialno-wydawniczej z szeroką ofertą w obszarze marketingu i reklamy, nowych technologii oraz telekomunikacji, przynosząc dalszy wzrost zyskowności firmy - podkreśla prezes Lisiecki.
++++++++++++

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto - do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, co w stosunku do 2006 roku stanowi blisko 50-proc. wzrost. Natomiast w porównaniu do 2005 roku zysk netto wzrósł ponad pięciokrotnie i osiągnął poziom 5,1 mln zł, a rentowność netto sięgnęła 11,3 proc.


Na lata 2008 - 2009 spółka prognozuje znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.


*****

Platforma Mediowa Point Group to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze tradycyjnych i nowoczesnych mediów, w sektorze TMT. Aktywność medialną PMPG wspiera działalność marketingowa, wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji, prowadzona przez spółki zależne.


Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film, Machina, ?Dlaczego, Warsaw Point, Dlatego!; Machina Modne Miasta (tm), Machina Design (tm), Machina Sportlife (tm), Spoorootym, Kinoteka Domowa by Film (tm), Mężczyźni Hollywood (tm), Kobiety Hollywood (tm), nagrody: Machinery, Machina Design, Złote Kaczki, Studenckie Produkty Roku, Puenty Warszawskie (tm), portale: Sport24(kropka)pl, Korba(kropka)pl, 100klatka(kropka)pl Systemy: Portis Biling (tm), Portis CMS (tm), Platforma Mobilo (tm) z systemami: m.Brodcast (tm), m.Contest (tm), m.Data (tm), m.Entertainment (tm), m.Info (tm), m.Loyality (tm), m.Payment (tm), m.Rank (tm); AdMobileMusic (tm), oraz MachinaTV (tm) i PointPress (tm).


Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24(kropka)pl zarządzającej portalem sport24(kropka)pl.

Ostatni dzień zapisów na akcje PointGroup

rob484 / 2008-04-28 17:13 / Bywalec forum
Do dzisiaj, 28 kwietnia można składać zapisy na akcje Platformy Mediowej Point Group SA.
Holding wydawniczo-medialny przeznaczył dla inwestorów 22,9 mln akcji serii E, po cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Do objęcia jednej akcji nowej emisji uprawniają cztery posiadane prawa poboru.
Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

++++++++++++
- Główne kierunki rozwoju PMPG na najbliższe lata to przede wszystkim digitalizacja posiadanych treści, pochodzących głównie z magazynów Machina i Film, budowa sieci dystrybucji w nowych mediach, rozszerzenie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji oraz rozbudowa portfela mediów - zarówno poprzez akwizycje, jak i wzrost organiczny. Strategia ta umożliwia nam zarówno dywersyfikację przychodów spółki, jak i maksymalizowanie efektu synergii pomiędzy działalnością poszczególnych spółek z grupy PMPG - podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.
++++++++++++

++++++++++++
- Dominujący udział wśród projektów, które chcemy sfinansować poprzez emisję akcji, będą miały nowe media, należące - w naszej ocenie - do najbardziej perspektywicznych obszarów rynku. Wartość inwestycji planowanych w segmencie Internetu i technologii mobilnych to ponad 23 mln zł - mówi Michał M. Lisiecki.
++++++++++++

Ponad 14 mln zł spółka przeznaczy na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV. Środki pozyskane z emisji umożliwią ponadto rozbudowę portfela tradycyjnych mediów, wzmocnienie zasobów wykonawczych w obszarze marketingu oraz budowę ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door.

++++++++++++
- Jestem przekonany, że realizacja celów emisyjnych wzmocni jeszcze przewagę konkurencyjną PMPG, jaką jest połączenie działalności medialno-wydawniczej z szeroką ofertą w obszarze marketingu i reklamy, nowych technologii oraz telekomunikacji, przynosząc dalszy wzrost zyskowności firmy - podkreśla prezes Lisiecki.
++++++++++++

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto - do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, co w stosunku do 2006 roku stanowi blisko 50-proc. wzrost. Natomiast w porównaniu do 2005 roku zysk netto wzrósł ponad pięciokrotnie i osiągnął poziom 5,1 mln zł, a rentowność netto sięgnęła 11,3 proc.


Na lata 2008 - 2009 spółka prognozuje znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.


*****

Platforma Mediowa Point Group to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze tradycyjnych i nowoczesnych mediów, w sektorze TMT. Aktywność medialną PMPG wspiera działalność marketingowa, wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji, prowadzona przez spółki zależne.


Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film, Machina, ?Dlaczego, Warsaw Point, Dlatego!; Machina Modne Miasta (tm), Machina Design (tm), Machina Sportlife (tm), Spoorootym, Kinoteka Domowa by Film (tm), Mężczyźni Hollywood (tm), Kobiety Hollywood (tm), nagrody: Machinery, Machina Design, Złote Kaczki, Studenckie Produkty Roku, Puenty Warszawskie (tm), portale: Sport24(kropka)pl, Korba(kropka)pl, 100klatka(kropka)pl Systemy: Portis Biling (tm), Portis CMS (tm), Platforma Mobilo (tm) z systemami: m.Brodcast (tm), m.Contest (tm), m.Data (tm), m.Entertainment (tm), m.Info (tm), m.Loyality (tm), m.Payment (tm), m.Rank (tm); AdMobileMusic (tm), oraz MachinaTV (tm) i PointPress (tm).


Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24(kropka)pl zarządzającej portalem sport24(kropka)pl.

15-20% wzrostu - Nowe tytuły PointGroup

rob484 / 2008-04-28 15:12 / Bywalec forum
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG) informuje, że w dniu 16 kwietnia 2008 roku otrzymał informację od Zarządu Media Point Group Sp. z o.o., spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej PMPG o wprowadzeniu na rynek nowych tytułów prasowych "HOLLYWOOD" oraz "Kinoteka Domowa - FILMowa kolekcja".

"HOLLYWOOD" to magazyn poświęcony zagadnieniom amerykańskiego przemysłu filmowo-telewizyjnego, który będzie się ukazywał do czterech razy w roku. Pierwszy numer będzie poświęcony, "Mężczyznom HOLLYWOOD". Kolejne wydanie, "Kobiety Hollywood", pojawi się na rynku jesienią.

Nowy tytuł "HOLLYWOOD" jest serią wydań specjalnych miesięcznika "Film"- kontynuacją i rozszerzeniem działań opisanych w raporcie bieżącym nr 10/2007, dotyczącym nabycia przez Media Point Group Sp. z o.o. prawa do tytułu miesięcznika "Film". Autorami tekstów zawartych w magazynie "HOLLYWOOD" będą dziennikarze "Filmu" oraz filmoznawcy z Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Kolejnym nowym tytułem prasowym wprowadzanym na rynek przez Zarząd Media Point Group Sp. z o.o. jest "Kinoteka Domowa - FILMowa kolekcja". Magazyn będzie się ukazywał cztery razy w roku. Każdy będzie zawierał po dwa filmy, które będzie łączył wspólny - za każdym razem inny - mianownik.

Nowe tytuły są kontynuacją działań opisanych w Prospekcie emisyjnym przygotowanym w związku z publiczną ofertą akcji serii E - szersze wykorzystanie posiadanej marki poprzez wydawanie serii wydań specjalnych, a przychody z tego tytułu będą stanowić około 15-20% wzrostu przychodów osiągniętych na eksploatacji brandu "Film" w 2008 roku.

Oba tytuły podlegają ochronie prawnej, znaki słowno-graficzne zostały zgłoszone do ochrony patentowej.
Michał M. Lisiecki - Prezes Zarządu


Źródło informacji: Emitent

Ostatni dzień zapisów na akcje PointGroup

rob484 / 2008-04-28 15:05 / Bywalec forum
Do dzisiaj, 28 kwietnia można składać zapisy na akcje Platformy Mediowej Point Group SA.
Holding wydawniczo-medialny przeznaczył dla inwestorów 22,9 mln akcji serii E, po cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Do objęcia jednej akcji nowej emisji uprawniają cztery posiadane prawa poboru.
Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

++++++++++++
- Główne kierunki rozwoju PMPG na najbliższe lata to przede wszystkim digitalizacja posiadanych treści, pochodzących głównie z magazynów Machina i Film, budowa sieci dystrybucji w nowych mediach, rozszerzenie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji oraz rozbudowa portfela mediów - zarówno poprzez akwizycje, jak i wzrost organiczny. Strategia ta umożliwia nam zarówno dywersyfikację przychodów spółki, jak i maksymalizowanie efektu synergii pomiędzy działalnością poszczególnych spółek z grupy PMPG - podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.
++++++++++++

++++++++++++
- Dominujący udział wśród projektów, które chcemy sfinansować poprzez emisję akcji, będą miały nowe media, należące - w naszej ocenie - do najbardziej perspektywicznych obszarów rynku. Wartość inwestycji planowanych w segmencie Internetu i technologii mobilnych to ponad 23 mln zł - mówi Michał M. Lisiecki.
++++++++++++

Ponad 14 mln zł spółka przeznaczy na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV. Środki pozyskane z emisji umożliwią ponadto rozbudowę portfela tradycyjnych mediów, wzmocnienie zasobów wykonawczych w obszarze marketingu oraz budowę ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door.

++++++++++++
- Jestem przekonany, że realizacja celów emisyjnych wzmocni jeszcze przewagę konkurencyjną PMPG, jaką jest połączenie działalności medialno-wydawniczej z szeroką ofertą w obszarze marketingu i reklamy, nowych technologii oraz telekomunikacji, przynosząc dalszy wzrost zyskowności firmy - podkreśla prezes Lisiecki.
++++++++++++

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto - do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, co w stosunku do 2006 roku stanowi blisko 50-proc. wzrost. Natomiast w porównaniu do 2005 roku zysk netto wzrósł ponad pięciokrotnie i osiągnął poziom 5,1 mln zł, a rentowność netto sięgnęła 11,3 proc.


Na lata 2008 - 2009 spółka prognozuje znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.


*****

Platforma Mediowa Point Group to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze tradycyjnych i nowoczesnych mediów, w sektorze TMT. Aktywność medialną PMPG wspiera działalność marketingowa, wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji, prowadzona przez spółki zależne.


Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film, Machina, ?Dlaczego, Warsaw Point, Dlatego!; Machina Modne Miasta (tm), Machina Design (tm), Machina Sportlife (tm), Spoorootym, Kinoteka Domowa by Film (tm), Mężczyźni Hollywood (tm), Kobiety Hollywood (tm), nagrody: Machinery, Machina Design, Złote Kaczki, Studenckie Produkty Roku, Puenty Warszawskie (tm), portale: Sport24(kropka)pl, Korba(kropka)pl, 100klatka(kropka)pl Systemy: Portis Biling (tm), Portis CMS (tm), Platforma Mobilo (tm) z systemami: m.Brodcast (tm), m.Contest (tm), m.Data (tm), m.Entertainment (tm), m.Info (tm), m.Loyality (tm), m.Payment (tm), m.Rank (tm); AdMobileMusic (tm), oraz MachinaTV (tm) i PointPress (tm).


Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24(kropka)pl zarządzającej portalem sport24(kropka)pl.

Nowe tytuły PMPG - 15-20% wzrostu

rob484 / 2008-04-28 14:59 / Bywalec forum
Raport bieżący nr 16/2008
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG) informuje, że w dniu 16 kwietnia 2008 roku otrzymał informację od Zarządu Media Point Group Sp. z o.o., spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej PMPG o wprowadzeniu na rynek nowych tytułów prasowych "HOLLYWOOD" oraz "Kinoteka Domowa - FILMowa kolekcja".

"HOLLYWOOD" to magazyn poświęcony zagadnieniom amerykańskiego przemysłu filmowo-telewizyjnego, który będzie się ukazywał do czterech razy w roku. Pierwszy numer będzie poświęcony, "Mężczyznom HOLLYWOOD". Kolejne wydanie, "Kobiety Hollywood", pojawi się na rynku jesienią.

Nowy tytuł "HOLLYWOOD" jest serią wydań specjalnych miesięcznika "Film"- kontynuacją i rozszerzeniem działań opisanych w raporcie bieżącym nr 10/2007, dotyczącym nabycia przez Media Point Group Sp. z o.o. prawa do tytułu miesięcznika "Film". Autorami tekstów zawartych w magazynie "HOLLYWOOD" będą dziennikarze "Filmu" oraz filmoznawcy z Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Kolejnym nowym tytułem prasowym wprowadzanym na rynek przez Zarząd Media Point Group Sp. z o.o. jest "Kinoteka Domowa - FILMowa kolekcja". Magazyn będzie się ukazywał cztery razy w roku. Każdy będzie zawierał po dwa filmy, które będzie łączył wspólny - za każdym razem inny - mianownik.

Nowe tytuły są kontynuacją działań opisanych w Prospekcie emisyjnym przygotowanym w związku z publiczną ofertą akcji serii E - szersze wykorzystanie posiadanej marki poprzez wydawanie serii wydań specjalnych, a przychody z tego tytułu będą stanowić około 15-20% wzrostu przychodów osiągniętych na eksploatacji brandu "Film" w 2008 roku.

Oba tytuły podlegają ochronie prawnej, znaki słowno-graficzne zostały zgłoszone do ochrony patentowej.
Michał M. Lisiecki - Prezes Zarządu


Źródło informacji: Emitent

Ostatni dzień zapisów na akcje PointGroup

rob484 / 2008-04-28 14:59 / Bywalec forum
Do dzisiaj, 28 kwietnia można składać zapisy na akcje Platformy Mediowej Point Group SA.
Holding wydawniczo-medialny przeznaczył dla inwestorów 22,9 mln akcji serii E, po cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Do objęcia jednej akcji nowej emisji uprawniają cztery posiadane prawa poboru.
Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

++++++++++++
- Główne kierunki rozwoju PMPG na najbliższe lata to przede wszystkim digitalizacja posiadanych treści, pochodzących głównie z magazynów Machina i Film, budowa sieci dystrybucji w nowych mediach, rozszerzenie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji oraz rozbudowa portfela mediów - zarówno poprzez akwizycje, jak i wzrost organiczny. Strategia ta umożliwia nam zarówno dywersyfikację przychodów spółki, jak i maksymalizowanie efektu synergii pomiędzy działalnością poszczególnych spółek z grupy PMPG - podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.
++++++++++++

++++++++++++
- Dominujący udział wśród projektów, które chcemy sfinansować poprzez emisję akcji, będą miały nowe media, należące - w naszej ocenie - do najbardziej perspektywicznych obszarów rynku. Wartość inwestycji planowanych w segmencie Internetu i technologii mobilnych to ponad 23 mln zł - mówi Michał M. Lisiecki.
++++++++++++

Ponad 14 mln zł spółka przeznaczy na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV. Środki pozyskane z emisji umożliwią ponadto rozbudowę portfela tradycyjnych mediów, wzmocnienie zasobów wykonawczych w obszarze marketingu oraz budowę ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door.

++++++++++++
- Jestem przekonany, że realizacja celów emisyjnych wzmocni jeszcze przewagę konkurencyjną PMPG, jaką jest połączenie działalności medialno-wydawniczej z szeroką ofertą w obszarze marketingu i reklamy, nowych technologii oraz telekomunikacji, przynosząc dalszy wzrost zyskowności firmy - podkreśla prezes Lisiecki.
++++++++++++

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto - do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, co w stosunku do 2006 roku stanowi blisko 50-proc. wzrost. Natomiast w porównaniu do 2005 roku zysk netto wzrósł ponad pięciokrotnie i osiągnął poziom 5,1 mln zł, a rentowność netto sięgnęła 11,3 proc.


Na lata 2008 - 2009 spółka prognozuje znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.


*****

Platforma Mediowa Point Group to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze tradycyjnych i nowoczesnych mediów, w sektorze TMT. Aktywność medialną PMPG wspiera działalność marketingowa, wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji, prowadzona przez spółki zależne.


Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film, Machina, ?Dlaczego, Warsaw Point, Dlatego!; Machina Modne Miasta (tm), Machina Design (tm), Machina Sportlife (tm), Spoorootym, Kinoteka Domowa by Film (tm), Mężczyźni Hollywood (tm), Kobiety Hollywood (tm), nagrody: Machinery, Machina Design, Złote Kaczki, Studenckie Produkty Roku, Puenty Warszawskie (tm), portale: Sport24(kropka)pl, Korba(kropka)pl, 100klatka(kropka)pl Systemy: Portis Biling (tm), Portis CMS (tm), Platforma Mobilo (tm) z systemami: m.Brodcast (tm), m.Contest (tm), m.Data (tm), m.Entertainment (tm), m.Info (tm), m.Loyality (tm), m.Payment (tm), m.Rank (tm); AdMobileMusic (tm), oraz MachinaTV (tm) i PointPress (tm).


Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24(kropka)pl zarządzającej portalem sport24(kropka)pl.

Ostatni dzień zapisów na akcje PointGroup

rob484 / 2008-04-28 14:59 / Bywalec forum
Do dzisiaj, 28 kwietnia można składać zapisy na akcje Platformy Mediowej Point Group SA.
Holding wydawniczo-medialny przeznaczył dla inwestorów 22,9 mln akcji serii E, po cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Do objęcia jednej akcji nowej emisji uprawniają cztery posiadane prawa poboru.
Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

++++++++++++
- Główne kierunki rozwoju PMPG na najbliższe lata to przede wszystkim digitalizacja posiadanych treści, pochodzących głównie z magazynów Machina i Film, budowa sieci dystrybucji w nowych mediach, rozszerzenie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji oraz rozbudowa portfela mediów - zarówno poprzez akwizycje, jak i wzrost organiczny. Strategia ta umożliwia nam zarówno dywersyfikację przychodów spółki, jak i maksymalizowanie efektu synergii pomiędzy działalnością poszczególnych spółek z grupy PMPG - podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.
++++++++++++

++++++++++++
- Dominujący udział wśród projektów, które chcemy sfinansować poprzez emisję akcji, będą miały nowe media, należące - w naszej ocenie - do najbardziej perspektywicznych obszarów rynku. Wartość inwestycji planowanych w segmencie Internetu i technologii mobilnych to ponad 23 mln zł - mówi Michał M. Lisiecki.
++++++++++++

Ponad 14 mln zł spółka przeznaczy na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV. Środki pozyskane z emisji umożliwią ponadto rozbudowę portfela tradycyjnych mediów, wzmocnienie zasobów wykonawczych w obszarze marketingu oraz budowę ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door.

++++++++++++
- Jestem przekonany, że realizacja celów emisyjnych wzmocni jeszcze przewagę konkurencyjną PMPG, jaką jest połączenie działalności medialno-wydawniczej z szeroką ofertą w obszarze marketingu i reklamy, nowych technologii oraz telekomunikacji, przynosząc dalszy wzrost zyskowności firmy - podkreśla prezes Lisiecki.
++++++++++++

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto - do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, co w stosunku do 2006 roku stanowi blisko 50-proc. wzrost. Natomiast w porównaniu do 2005 roku zysk netto wzrósł ponad pięciokrotnie i osiągnął poziom 5,1 mln zł, a rentowność netto sięgnęła 11,3 proc.


Na lata 2008 - 2009 spółka prognozuje znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.


*****

Platforma Mediowa Point Group to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze tradycyjnych i nowoczesnych mediów, w sektorze TMT. Aktywność medialną PMPG wspiera działalność marketingowa, wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji, prowadzona przez spółki zależne.


Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film, Machina, ?Dlaczego, Warsaw Point, Dlatego!; Machina Modne Miasta (tm), Machina Design (tm), Machina Sportlife (tm), Spoorootym, Kinoteka Domowa by Film (tm), Mężczyźni Hollywood (tm), Kobiety Hollywood (tm), nagrody: Machinery, Machina Design, Złote Kaczki, Studenckie Produkty Roku, Puenty Warszawskie (tm), portale: Sport24(kropka)pl, Korba(kropka)pl, 100klatka(kropka)pl Systemy: Portis Biling (tm), Portis CMS (tm), Platforma Mobilo (tm) z systemami: m.Brodcast (tm), m.Contest (tm), m.Data (tm), m.Entertainment (tm), m.Info (tm), m.Loyality (tm), m.Payment (tm), m.Rank (tm); AdMobileMusic (tm), oraz MachinaTV (tm) i PointPress (tm).


Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24(kropka)pl zarządzającej portalem sport24(kropka)pl.

PointGroup - ostatni dzień zapisów na akcje

rob484 / 2008-04-28 09:44 / Bywalec forum
Tylko do dzisiaj, 28 kwietnia można składać zapisy na akcje Platformy Mediowej Point Group SA.
Holding wydawniczo-medialny przeznaczył dla inwestorów 22,9 mln akcji serii E, po cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Do objęcia jednej akcji nowej emisji uprawniają cztery posiadane prawa poboru.
Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

++++++++++++
- Główne kierunki rozwoju PMPG na najbliższe lata to przede wszystkim digitalizacja posiadanych treści, pochodzących głównie z magazynów Machina i Film, budowa sieci dystrybucji w nowych mediach, rozszerzenie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji oraz rozbudowa portfela mediów - zarówno poprzez akwizycje, jak i wzrost organiczny. Strategia ta umożliwia nam zarówno dywersyfikację przychodów spółki, jak i maksymalizowanie efektu synergii pomiędzy działalnością poszczególnych spółek z grupy PMPG - podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.
++++++++++++

++++++++++++
- Dominujący udział wśród projektów, które chcemy sfinansować poprzez emisję akcji, będą miały nowe media, należące - w naszej ocenie - do najbardziej perspektywicznych obszarów rynku. Wartość inwestycji planowanych w segmencie Internetu i technologii mobilnych to ponad 23 mln zł - mówi Michał M. Lisiecki.
++++++++++++

Ponad 14 mln zł spółka przeznaczy na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV. Środki pozyskane z emisji umożliwią ponadto rozbudowę portfela tradycyjnych mediów, wzmocnienie zasobów wykonawczych w obszarze marketingu oraz budowę ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door.

++++++++++++
- Jestem przekonany, że realizacja celów emisyjnych wzmocni jeszcze przewagę konkurencyjną PMPG, jaką jest połączenie działalności medialno-wydawniczej z szeroką ofertą w obszarze marketingu i reklamy, nowych technologii oraz telekomunikacji, przynosząc dalszy wzrost zyskowności firmy - podkreśla prezes Lisiecki.
++++++++++++

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto - do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, co w stosunku do 2006 roku stanowi blisko 50-proc. wzrost. Natomiast w porównaniu do 2005 roku zysk netto wzrósł ponad pięciokrotnie i osiągnął poziom 5,1 mln zł, a rentowność netto sięgnęła 11,3 proc.


Na lata 2008 - 2009 spółka prognozuje znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.


*****

Platforma Mediowa Point Group to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze tradycyjnych i nowoczesnych mediów, w sektorze TMT. Aktywność medialną PMPG wspiera działalność marketingowa, wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji, prowadzona przez spółki zależne.


Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film, Machina, ?Dlaczego, Warsaw Point, Dlatego!; Machina Modne Miasta (tm), Machina Design (tm), Machina Sportlife (tm), Spoorootym, Kinoteka Domowa by Film (tm), Mężczyźni Hollywood (tm), Kobiety Hollywood (tm), nagrody: Machinery, Machina Design, Złote Kaczki, Studenckie Produkty Roku, Puenty Warszawskie (tm), portale: Sport24(kropka)pl, Korba(kropka)pl, 100klatka(kropka)pl Systemy: Portis Biling (tm), Portis CMS (tm), Platforma Mobilo (tm) z systemami: m.Brodcast (tm), m.Contest (tm), m.Data (tm), m.Entertainment (tm), m.Info (tm), m.Loyality (tm), m.Payment (tm), m.Rank (tm); AdMobileMusic (tm), oraz MachinaTV (tm) i PointPress (tm).


Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24(kropka)pl zarządzającej portalem sport24(kropka)pl.

Ostatni dzień zapisów na akcje PointGroup

rob484 / 2008-04-28 09:32 / Bywalec forum
Do dzisiaj, 28 kwietnia można składać zapisy na akcje Platformy Mediowej Point Group SA.
Holding wydawniczo-medialny przeznaczył dla inwestorów 22,9 mln akcji serii E, po cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Do objęcia jednej akcji nowej emisji uprawniają cztery posiadane prawa poboru.
Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

++++++++++++
- Główne kierunki rozwoju PMPG na najbliższe lata to przede wszystkim digitalizacja posiadanych treści, pochodzących głównie z magazynów Machina i Film, budowa sieci dystrybucji w nowych mediach, rozszerzenie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji oraz rozbudowa portfela mediów - zarówno poprzez akwizycje, jak i wzrost organiczny. Strategia ta umożliwia nam zarówno dywersyfikację przychodów spółki, jak i maksymalizowanie efektu synergii pomiędzy działalnością poszczególnych spółek z grupy PMPG - podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.
++++++++++++

++++++++++++
- Dominujący udział wśród projektów, które chcemy sfinansować poprzez emisję akcji, będą miały nowe media, należące - w naszej ocenie - do najbardziej perspektywicznych obszarów rynku. Wartość inwestycji planowanych w segmencie Internetu i technologii mobilnych to ponad 23 mln zł - mówi Michał M. Lisiecki.
++++++++++++

Ponad 14 mln zł spółka przeznaczy na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV. Środki pozyskane z emisji umożliwią ponadto rozbudowę portfela tradycyjnych mediów, wzmocnienie zasobów wykonawczych w obszarze marketingu oraz budowę ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door.

++++++++++++
- Jestem przekonany, że realizacja celów emisyjnych wzmocni jeszcze przewagę konkurencyjną PMPG, jaką jest połączenie działalności medialno-wydawniczej z szeroką ofertą w obszarze marketingu i reklamy, nowych technologii oraz telekomunikacji, przynosząc dalszy wzrost zyskowności firmy - podkreśla prezes Lisiecki.
++++++++++++

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto - do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, co w stosunku do 2006 roku stanowi blisko 50-proc. wzrost. Natomiast w porównaniu do 2005 roku zysk netto wzrósł ponad pięciokrotnie i osiągnął poziom 5,1 mln zł, a rentowność netto sięgnęła 11,3 proc.


Na lata 2008 - 2009 spółka prognozuje znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.


*****

Platforma Mediowa Point Group to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze tradycyjnych i nowoczesnych mediów, w sektorze TMT. Aktywność medialną PMPG wspiera działalność marketingowa, wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji, prowadzona przez spółki zależne.


Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film, Machina, ?Dlaczego, Warsaw Point, Dlatego!; Machina Modne Miasta (tm), Machina Design (tm), Machina Sportlife (tm), Spoorootym, Kinoteka Domowa by Film (tm), Mężczyźni Hollywood (tm), Kobiety Hollywood (tm), nagrody: Machinery, Machina Design, Złote Kaczki, Studenckie Produkty Roku, Puenty Warszawskie (tm), portale: Sport24(kropka)pl, Korba(kropka)pl, 100klatka(kropka)pl Systemy: Portis Biling (tm), Portis CMS (tm), Platforma Mobilo (tm) z systemami: m.Brodcast (tm), m.Contest (tm), m.Data (tm), m.Entertainment (tm), m.Info (tm), m.Loyality (tm), m.Payment (tm), m.Rank (tm); AdMobileMusic (tm), oraz MachinaTV (tm) i PointPress (tm).


Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24(kropka)pl zarządzającej portalem sport24(kropka)pl.
rob484 / 2008-04-26 00:03 / Bywalec forum
Zapisy na akcje PointGroup

Do 28 kwietnia można składać zapisy na akcje Platformy Mediowej Point Group SA. Holding wydawniczo-medialny przeznaczył dla inwestorów 22,9 mln akcji serii E, po cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Do objęcia jednej akcji nowej emisji uprawniać będą cztery posiadane prawa poboru, które można nabyć na GPW od 7 do 23 kwietnia. Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

++++++++++++
- Główne kierunki rozwoju PMPG na najbliższe lata to przede wszystkim digitalizacja posiadanych treści, pochodzących głównie z magazynów Machina i Film, budowa sieci dystrybucji w nowych mediach, rozszerzenie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji oraz rozbudowa portfela mediów - zarówno poprzez akwizycje, jak i wzrost organiczny. Strategia ta umożliwia nam zarówno dywersyfikację przychodów spółki, jak i maksymalizowanie efektu synergii pomiędzy działalnością poszczególnych spółek z grupy PMPG - podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.
++++++++++++

++++++++++++
- Dominujący udział wśród projektów, które chcemy sfinansować poprzez emisję akcji, będą miały nowe media, należące - w naszej ocenie - do najbardziej perspektywicznych obszarów rynku. Wartość inwestycji planowanych w segmencie Internetu i technologii mobilnych to ponad 23 mln zł - mówi Michał M. Lisiecki.
++++++++++++

Ponad 14 mln zł spółka przeznaczy na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV. Środki pozyskane z emisji umożliwią ponadto rozbudowę portfela tradycyjnych mediów, wzmocnienie zasobów wykonawczych w obszarze marketingu oraz budowę ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door.

++++++++++++
- Jestem przekonany, że realizacja celów emisyjnych wzmocni jeszcze przewagę konkurencyjną PMPG, jaką jest połączenie działalności medialno-wydawniczej z szeroką ofertą w obszarze marketingu i reklamy, nowych technologii oraz telekomunikacji, przynosząc dalszy wzrost zyskowności firmy - podkreśla prezes Lisiecki.
++++++++++++

W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto - do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, co w stosunku do 2006 roku stanowi blisko 50-proc. wzrost. Natomiast w porównaniu do 2005 roku zysk netto wzrósł ponad pięciokrotnie i osiągnął poziom 5,1 mln zł, a rentowność netto sięgnęła 11,3 proc.


Na lata 2008 - 2009 spółka prognozuje znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.


*****

Platforma Mediowa Point Group to holding notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonujący w obszarze tradycyjnych i nowoczesnych mediów, w sektorze TMT. Aktywność medialną PMPG wspiera działalność marketingowa, wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji, prowadzona przez spółki zależne.


Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film, Machina, ?Dlaczego, Warsaw Point, Dlatego!; Machina Modne Miasta (tm), Machina Design (tm), Machina Sportlife (tm), Spoorootym, Kinoteka Domowa by Film (tm), Mężczyźni Hollywood (tm), Kobiety Hollywood (tm), nagrody: Machinery, Machina Design, Złote Kaczki, Studenckie Produkty Roku, Puenty Warszawskie (tm), portale: Sport24(kropka)pl, Korba(kropka)pl, 100klatka(kropka)pl Systemy: Portis Biling (tm), Portis CMS (tm), Platforma Mobilo (tm) z systemami: m.Brodcast (tm), m.Contest (tm), m.Data (tm), m.Entertainment (tm), m.Info (tm), m.Loyality (tm), m.Payment (tm), m.Rank (tm); AdMobileMusic (tm), oraz MachinaTV (tm) i PointPress (tm).


Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24(kropka)pl zarządzającej portalem sport24(kropka)pl.

Najnowsze wpisy