Forum

Komentarze użytkownika "rob484"

Komentarze użytkownika: rob484

POINT GROUP SA nabycie znaczącego pakietu akcji Index Copernicus International

rob484 / 2008-09-22 22:59 / Bywalec forum
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 51/2008 z dnia 22 września 2008 w sprawie dookreślenia warunków porozumienia inwestycyjnego z dnia 10 sierpnia 2008 r. (raport bieżący nr 39/2008 z dnia 11 sierpnia 2008 r.) oraz działając zgodnie z §5 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Rozporządzenie), Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG S.A., Emitent) informuje, iż w związku z realizacją ww. porozumienia inwestycyjnego, na skutek zawarcia w dniu 22 września 2008 r. trzech umów cywilnoprawnych z dwoma osobami fizycznymi - akcjonariuszami Index Copernicus International S.A. (ICI), p. Markiem Graczyńskim oraz p. George B. Stefano, na Emitenta przeniesiona została własność 1.570.000 sztuk akcji zwykłych na okaziciela serii D Index Copernicus International S.A. Nabyte akcje stanowią 24,49% kapitału zakładowego ICI i odpowiadają 24,49% głosów w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu ICI. Wartość nominalna każdej akcji wynosi 1 zł. Wartość ewidencyjna nabytych akcji w księgach rachunkowych PMPG S.A. jest równa łącznej cenie nabycia i wynosi 1.570 tys. zł. Przed zawarciem ww. umów Emitent nie posiadał akcji ICI.
Źródłem finansowania ww. akcji są środki własne Emitenta. Nabyte aktywa mają charakter długotrwałej inwestycji kapitałowej PMPG S.A.

Pomiędzy PMPG S.A. i osobami zarządzającymi lub nadzorującymi PMPG S.A. a ww. osobami fizycznymi nie zachodzą powiązania inne niż wynikające z realizacji porozumienia inwestycyjnego ze spółką ICI.
Opisane powyżej umowy nie spełniają odrębnie kryterium umów znaczących i każda z nich oddzielnie nie powoduje przeniesienia własności aktywów o znacznej wartości, niemniej jednak łączna liczba aktywów finansowych w postaci akcji ICI nabytych przez Emitenta na podstawie ww. umów cywilnoprawnych spełnia kryterium, o którym mowa w § 2 ust. 5 Rozporządzenia.

kom espi amp/


Źródło: PAP

POINT GROUP SA dookreślenie warunków porozumienia inwestycyjnego

rob484 / 2008-09-22 22:58 / Bywalec forum
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 39/2008 z dnia 11 sierpnia 2008 r. Zarząd spółki Platforma Mediowa Point Group S.A. z siedzibą w Warszawie (PMPG), przekazuje informację o zawarciu w dniu 22 września 2008 roku porozumienia inwestycyjnego (Porozumienie Nr 2) ze spółką Index Copernicus International S.A. (ICI), w którym strony doprecyzowały szczegółowe warunki realizacji wstępnego porozumienia inwestycyjnego określającego podstawowe warunki współpracy oraz zaangażowania kapitałowego PMPG w ICI, zawartego pomiędzy stronami w dniu 10 sierpnia 2008 r. (Porozumienie Nr 1).

Zgodnie z Porozumieniem Nr 2 PMPG zobowiązało się do udzielenia ICI pożyczki pieniężnej w wysokości 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy).
Ponadto w myśl Porozumienia Nr 2 PMPG zobowiązało się sprzedać na rzecz ICI, a ICI zobowiązało się nabyć od PMPG 100 % udziałów w spółce RAPKOMA Sp. z o.o. O nabyciu udziałów RAPKOMA Sp. z o.o. PMPG informowała w raporcie bieżącym nr 46/2008 z dnia 2 września 2008 r. Cena w zamian za wyżej wymienione udziały została ustalona na 400.000 zł. Zgodnie z treścią Porozumienia Nr 1, PMPG dokonała wydzielenia i przeniesienia posiadanej struktury jednego z działów - Agencji Full Interactive (AFI) do RAPKOMA Sp. z o.o.
W przedmiotowym Porozumieniu PMPG zobowiązało się również do objęcia co najmniej 1.250.000 akcji na okaziciela w podwyższonym kapitale zakładowym ICI, przy czym uchwała w przedmiocie emisji zostanie podjęta 30 września 2008 podczas WZA ICI. Cena emisyjna w zamian za obejmowane akcje została ustalona na kwotę 1 zł za jedną akcje.

Jednocześnie realizując plan dalszego zaangażowania kapitałowego PMPG w ICI w Porozumieniu Nr 2 zamieszczono zapisy, zgodnie z którymi ICI zobowiązało się sprawić, że akcjonariusze ICI przeniosą na PMPG własność 1.570.000 akcji ICI. W wyniku realizacji tego punktu Porozumienia Nr 2 na podstawie umów cywilnoprawnych PMPG nabyło w dniu 22 września 2008 r. od akcjonariuszy ICI 1.570.000 akcji zwykłych na okaziciela serii D Index Copernicus International S.A. Nabyte akcje dają 24,49% głosów na walnym zgromadzeniu ICI i odpowiadają 24,49% głosów w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu ICI.


kom espi abs/


Źródło: PAP

Przyjęcie przez Radę Nadzorczą tekstu jednolitego Statutu PMPG S.A.

rob484 / 2008-09-19 22:47 / Bywalec forum
Działając na podstawie § 39 ust. 1 pkt 2 lit. b rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19
października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów
papierów wartościowych Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG S.A.) w załączeniu
przekazuje do publicznej wiadomości tekst jednolity Statutu PMPG S.A. ustalony uchwałą nr 3 Rady
Nadzorczej PMPG S.A. z dnia 19 września 2009 roku.

Tekst jednolity statutu uwzględnia następujące zmiany:

Dotychczasowe brzmienie:

§ 7
1. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 91.650.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt jeden milionów
sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) i dzieli się na 91.569.700 (słownie: dziewięćdziesiąt jeden
milionów pięćset sześćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset sztuk) akcji o wartości nominalnej 1
(jeden) złoty każda, w tym:
1) 72.150 (siedemdziesiąt dwa tysiące sto pięćdziesiąt) akcji imiennych serii A i B,
2) 91.497.550 (dziewięćdziesiąt jeden milionów czterysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy
pięćset pięćdziesiąt) akcji zwykłych na okaziciela serii A, B, C, D.

§ 8
W kapitale zakładowym:
1) akcje serii A w ilości 55.600 są akcjami imiennymi,
2) akcje serii B w ilości 16.550 są akcjami imiennymi,
3) akcje serii A w ilości 2.654.800 są akcjami na okaziciela,
4) akcje serii B w ilości 492.750 są akcjami na okaziciela,
5) akcje serii C w ilości 3.300.000 są akcjami na okaziciela,
6) akcje serii D w ilości 85.050.000 są akcjami na okaziciela.

Obecne brzmienie:

§ 7
1. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 103.897.325,00 (słownie: sto trzy miliony osiemset
dziewięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta dwadzieścia pięć) złotych i dzieli się na 103.817.025
(słownie: sto trzy miliony osiemset siedemnaści tysięcy dwadzieścia pięć) akcji o wartości
nominalnej 1 (jeden) złoty każda, w tym:
1) 31.450 (trzydzieści jeden tysięcy czterysta pięćdziesiąt) akcji imiennych serii A i B,
2) nie więcej niż 103.785.575 (sto trzy miliony siedemset osiemdziesiąt pięć tysięcy pięćset
siedemdziesiąt pięć) akcji zwykłych na okaziciela serii A, B, C, D, E.

§ 8
W kapitale zakładowym:
1) akcje serii A w ilości 21.500 (dwadzieścia jeden tysięcy pięćset) są akcjami imiennymi,
2) akcje serii B w ilości 9.950 (dziewięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt) są akcjami imiennymi,
3) akcje serii A w ilości 2.688.900 (dwa miliony sześćset osiemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset)
są akcjami na okaziciela,
4) akcje serii B w ilości 499.350 (czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt)
są akcjami na okaziciela,
5) akcje serii C w ilości 3.300.000 (trzy miliony trzysta tysięcy) są akcjami na okaziciela,
6) akcje serii D w ilości 85.050.000 (osiemdziesiąt pięć milionów pięćdziesiąt tysięcy) są akcjami
na okaziciela,
7) akcje serii E w ilości 12.247.325 (dwanaście milionów dwieście czterdzieści siedem tysięcy
trzysta dwadzieścia pięć) są akcjami na okaziciela.

W § 30 tekstu jednolitego Statutu Spółki zostały skreślone punkty od 8 do 12 o następującym
brzmieniu:
Do uprawnień Rady Nadzorczej należy ponadto:
8) wyrażanie zgody na zawiązywanie przez Spółkę spółek handlowych, jak również nabywanie i zbywanie
akcji lub udziałów w innych spółkach;
9) wyrażanie zgody na nabywanie i zbywanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
o wartości przekraczającej jednostkowo równowartość w złotych polskich 1. 000. 000, 00 (milion)
euro;
10) wyrażanie zgody na zaciąganie kredytów lub pożyczek, a także na udzielanie pożyczek oraz
poręczeń, o wartości przekraczającej jednostkowo równowartość w złotych polskich 1. 000. 000, 00
(milion) euro;
11) wyrażenie zgody na zbycie, wydzierżawienie lub obciążenie praw na dobrach niematerialnych, ze
szczególnym uwzględnieniem praw z rejestracji znaków towarowych i rejestracji;
12) opiniowanie wszelkich wniosków wnoszonych przez Zarząd pod obrady Walnego Zgromadzenia.

W § 6 tekstu jednolitego Statutu Spółki dopisano punkt 55 o treści: sprzedaż hurtowa i detaliczna
samochodów osobowych i furgonetek (PKD 45.11.Z)

Załączniki:
Statut PMPG_19 09 2008.pdf

Pełna treść raportu dostępna pod adresem:
http://www.e-pap.com.pl/ESPI/espi
http://www.gpwinfostrefa.pl/

kom espi mln/

Źródło: PAP

POINT GROUP SA uchwały zarządu GPW

rob484 / 2008-09-17 23:27 / Bywalec forum
Działając na podstawie § 34 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w
sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych
Zarząd PMPG S.A. informuje, iż w dniu 15 września 2008 roku otrzymał uchwałę nr 685/2008 Zarządu
Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 12 września 2008 roku oraz uchwałę nr 686/2008
Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 12 września 2008 roku o następującej
treści:

Uchwała nr 685/2008:

§ 1
Na podstawie § 44 Rozdziału I Szczegółowych Zasad Obrotu Giełdowego, Zarząd Giełdy wyznacza na 15
września 2008 r. dzień ostatniego notowania 12.247.325 (dwunastu milionów dwustu czterdziestu
siedmiu tysięcy trzystu dwudziestu pięciu) praw do akcji zwykłych na okaziciela serii E spółki
PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP S.A. o wartości nominalnej 1,00 zł (jeden złoty) każda, oznaczonych
przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych S.A. kodem PLPEKPL00051.

§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 686/2008:

§ 1
Zarząd Giełdy stwierdza, że zgodnie z § 19 ust. 1 i 2 Regulaminu Giełdy do obrotu giełdowego na
rynku podstawowym dopuszczonych jest 12.247.325 (dwanaście milionów dwieście czterdzieści siedem
tysięcy trzysta dwadzieścia pięć) akcji zwykłych na okaziciela serii E spółki PLATFORMA MEDIOWA
POINT GROUP S.A. o wartości nominalnej 1,00 zł (jeden złoty) każda.

§ 2
Na podstawie § 38 ust. 1 Regulaminu Giełdy, Zarząd Giełdy postanawia wprowadzić z dniem 16 września
2008 r. w trybie zwykłym do obrotu giełdowego na rynku podstawowym akcje spółki PLATFORMA MEDIOWA
POINT GROUP S.A., o których mowa w § 1, pod warunkiem dokonania przez Krajowy Depozyt Papierów
Wartościowych S.A. w dniu 16 września 2008 r. rejestracji tych akcji i oznaczenia ich kodem
PLPEKPL00010.

§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

kom espi mra

Źródło: PAP

PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP SA podpisanie umowy z adMobile Sp. z o.o.

rob484 / 2008-09-17 23:26 / Bywalec forum
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A., informuje iż w dniu 11 września 2008 roku została
podpisana umowa pomiędzy AdMobile Sp. z o.o. (spółka w 100% zależna od PMPG S.A.) a ProxyAd Sp. z
o.o. Umowa dotyczy wdrożenia systemu do BluetoothŽ marketingu dla firmy ProxyAd, prowajdera reklamy
mobilnej.
Wdrożenie obejmuje kompleksową implementację innowacyjnego systemu w technologii BluetoothŽ
marketingu, która zostanie dokonana zarówno poprzez przygotowanie oprogramowania centralnego systemu
zarządzania kampaniami marketingowymi ProxyAd, jak również dostosowaniem oprogramowania urządzeń
nadawczych. Prace wprowadzające system wykonane zostaną na przełomie września i października, zaś
przychody z tego tytułu znajdą odzwierciedlenie w wynikach AdMobile w III i IV kwartale tego roku.
Jednocześnie, w związku z zawarciem ww. umowy, w dniu 11 września br. pomiędzy spółkami ProxyAd i
PMPG zawarte zostało wstępne porozumienie, na mocy którego Platforma Mediowa Point Group S.A., po
wdrożeniu systemu poprowadzi jego obsługę administracyjną i brokerską (sprzedaż reklam). Tym samym
PMPG rozszerzy zakres świadczonych przez siebie usług w sektorze nowych mediów na rynku komunikacji
marketingowej.
System do zarządzania kampanią przygotowany przez adMobile jest w pełni konfigurowalny, zaś do
zarządzania kampanią wystarczy dostęp do Internetu. System pozwala na customizację kampanii i
realizację wieloetapowej interakcji z użytkownikiem dokonywanej poprzez równoczesne przesyłanie
treści marketingowych dla osób znajdujących się w pobliżu. Celem jest efektywne komunikowanie się i
rozsyłanie w komunikatach tylko tych obiektów, które stanowią wartość dla konsumenta (Kupony
rabatowe, Gry Java� etc.). Na takim założeniu oparta została funkcjonalność całego rozwiązania.

Pierwsze kampanie marketingowe z wykorzystaniem technologii BluetoothŽ realizowane były przez
ProxyAd we współpracy z AdMobile już pod koniec 2007 roku. Na bazie wyników tych kampanii przez
ProxyAd została podjęta decyzja o stworzeniu własnego autorskiego rozwiązania oraz budowie
ogólnopolskiej sieci nadajników BluetoothŽ rozmieszczonych w miejscach dużego natężenia ruchu
konsumentów, czego dalszą konsekwencją stało się podpisanie ww. umowy na wdrożenie systemu
operacyjnego technologii BluetoothŽ marketingu dla ProxyAd.

Wartość umowy nie spełnia kryteriów umowy znaczącej, niemniej jednak z uwagi na fakt, iż zawarcie
powyższej umowy wpisuje się w realizację strategii Emitenta w zakresie wdrażania i rozwoju
innowacyjnych technologii w dziedzinie nowych mediów PMPG uznaje tą umowę za istotną w działalności
Grupy Kapitałowej PMPG.

kom espi abs/

Źródło: PAP

Platforma Mediowa Point Group: akcje serii E w obrocie giełdowym

rob484 / 2008-09-17 23:24 / Bywalec forum
Do obrotu giełdowego zostało dziś wprowadzonych 12.247.325 akcji zwykłych na okaziciela serii E Platformy Mediowej Point Group (GPW: POINTGROUP - PGM) o wartości nominalnej 1,00 zł każda. Wczoraj Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych poinformował Zarząd Platformy Mediowej Point Group o rejestracji 12.247.325 akcji serii E.

Wcześniej Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podjął decyzję o tym, że poniedziałek był ostatnim dniem notowań PDA oraz o dopuszczeniu akcji serii E do obrotu na rynku podstawowym.



Asymilacja akcji serii E ostatecznie kończy pierwszą publiczną emisję Platformy Mediowej Point Group SA.



Emisja akcji serii E została objęta przy cenie 2,5 zł za akcję przy kursie akcji wahającym się na poziomie 1,8 zł za akcję. W ramach oferty publicznej zostało uplasowane ponad 50 proc. emisji. Zarząd PMPG SA pozytywnie ocenił pierwszą publiczną emisję spółki od czasu połączenia z giełdową spółką Arksteel. Tym bardziej że, jak podkreśla Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG, oferta przypadła na trudny okres, wielu emitentów wycofywało się albo ich emisje kończyły się fiaskiem.



W wyniku emisji kapitał zakładowy PMPG S.A. został podwyższony z kwoty 91 650 000 zł do kwoty 103 897 325 zł, tj. o 12 247 325 zł i dzieli się na 103 817 025 akcji o wartości nominalnej 1 zł każda. Ogólna liczba głosów wynikająca ze wszystkich wyemitowanych przez PMPG S.A. akcji po zarejestrowaniu zmiany wysokości kapitału zakładowego wynosi 103 817 025.



Struktura kapitału zakładowego PMPG S.A. po rejestracji zmian przedstawia się następująco:

- 21 500 akcji imienne serii A,

- 9 950 akcji imienne serii B,

- 2 688 900 akcji na okaziciela serii A,

- 499 350 akcji na okaziciela serii B,

- 3 300 000 akcji na okaziciela serii C,

- 85 050 000 akcji na okaziciela serii D,

- 12 247 325 akcji na okaziciela serii E.

PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP SA rejestracja akcji serii E w KDPW

rob484 / 2008-09-17 23:22 / Bywalec forum
Działając na podstawie § 34 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października
2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów
wartościowych, Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG) informuje o otrzymaniu Komunikatu
Działu Operacyjnego Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych z dnia 15 września 2008 roku. Zgodnie
z treścią Komunikatu w dniu 16 września 2008 roku na podstawie Uchwały Zarządu KDPW S.A. nr 205/08 z
dnia 9 kwietnia 2008 roku w Krajowym Depozycie pod kodem PLPEKPL00010 nastąpi rejestracja 12.247.325
akcji zwykłych na okaziciela serii E.
Jednocześnie łączna liczba papierów po rejestracji wyniesie 103.744.875.

kom esp abs/

Źródło: PAP

POINT GROUP SA zwiększenie udziału w liczbie głosów przez Parrish Media N.V.

rob484 / 2008-08-27 00:05 / Bywalec forum
POINT GROUP SA zwiększenie udziału w liczbie głosów przez Parrish Media N.V.

Zgodnie z art. 70 pkt 1 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (Emitent) informuje, iż w dniu 25 sierpnia 2008 roku Emitent otrzymał od spółki Parrish Media N.V. z siedzibą w Alkmaar w Holandii zawiadomienie o następującej treści:

Działając na podstawie art. 69 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych informujemy, iż z dniem 21 sierpnia 2008 roku uległ zwiększeniu posiadany przez nas udział w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki o 4,4806%. Zwiększenie udziału wynika z wydania przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w dniu 21 sierpnia 2008 roku Postanowienia o rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym podwyższenia kapitału zakładowego Spółki PMPG S.A.

Przed zmianą udziału posiadaliśmy 3 241 333 akcje PMPG S.A., które stanowiły 3,5397% jej kapitału zakładowego, dawały 3 241 333 głosów na walnym zgromadzeniu oraz stanowiły 3,5397% ogólnej liczby głosów w PMPG S.A.

Obecnie posiadamy 8 326 426 akcje PMPG S.A., które stanowią 8,0203% jej kapitału zakładowego, dają 8 326 426 głosów na walnym zgromadzeniu oraz stanowią 8,0203% ogólnej liczby głosów w PMPG S.A.

kom espi amp/

Źródło: PAP

POINT GROUP SA wybór podmiotu uprawnionego do badania sprawozdań finansowych za rok 2008

rob484 / 2008-08-26 23:49 / Bywalec forum
Na podstawie § 5 ust. 1 pkt 19 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych Zarząd Platformy Mediowej Point Group SA informuje, iż w dniu 25 sierpnia 2008 roku Rada Nadzorcza Platformy Mediowej Point Group S.A. podjęła uchwałę o wyborze biegłego rewidenta do przeprowadzenia odpowiednio przeglądu i badania półrocznych oraz rocznych sprawozdań finansowych Spółki za rok obrotowy 2008. Wybrana została firma PKF Consult Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Elbląskiej 15/17, wpisana pod numerem 34774 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisana na listę Krajowej Rady Biegłych Rewidentów pod nr 477.

Umowa z wybranym podmiotem ma być zawarta na okres obejmujący badanie ww. sprawozdań finansowych za rok obrotowy 2008.

Emitent nie korzystał z usług wybranego podmiotu.

Wybór biegłego rewidenta został dokonany przez Radę Nadzorczą na podstawie § 30 pkt. 5) Statutu Platformy Mediowej Point Group SA, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami zawodowymi.

kom espi mra

Źródło: PAP

Parrish Media zwiększyła udział w Point Group do 8,02 proc.

rob484 / 2008-08-26 23:35 / Bywalec forum
Zgodnie z art. 70 pkt 1 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (Emitent) informuje, iż w dniu 25 sierpnia 2008 roku Emitent otrzymał od spółki Parrish Media N.V. z siedzibą w Alkmaar w Holandii zawiadomienie o następującej treści:

Działając na podstawie art. 69 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych informujemy, iż z dniem 21 sierpnia 2008 roku uległ zwiększeniu posiadany przez nas udział w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki o 4,4806%. Zwiększenie udziału wynika z wydania przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w dniu 21 sierpnia 2008 roku Postanowienia o rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym podwyższenia kapitału zakładowego Spółki PMPG S.A.

Przed zmianą udziału posiadaliśmy 3 241 333 akcje PMPG S.A., które stanowiły 3,5397% jej kapitału zakładowego, dawały 3 241 333 głosów na walnym zgromadzeniu oraz stanowiły 3,5397% ogólnej liczby głosów w PMPG S.A.

Obecnie posiadamy 8 326 426 akcje PMPG S.A., które stanowią 8,0203% jej kapitału zakładowego, dają 8 326 426 głosów na walnym zgromadzeniu oraz stanowią 8,0203% ogólnej liczby głosów w PMPG S.A.

kom espi amp/

Źródło: PAP

POINT GROUP SA złożenie wniosku do UKE o rezerwację częstotliwości w paśmie naziemnej telewizji

rob484 / 2008-08-23 00:09 / Bywalec forum
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A., informuje iż w dniu 20 sierpnia 2008 roku złożył w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej wniosek o rezerwację częstotliwości w ramach multipleksów 1, 2 i 3 naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T), których uruchomienie planuje Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Ubieganie się o rezerwację częstotliwości w multipleksach wynika ze strategii PMPG, która przewiduje wejście spółki również na rynek telewizyjny.

Multipleks jest kombinacją kilku programów telewizyjnych oraz różnych usług dodatkowych, przesyłanych w jednym kanale częstotliwości. Operator multipleksu, posiadający koncesję, odbiera programy i usługi od nadawców, łączy je i przesyła do odbiorców.

Transmisja cyfrowa w standardzie DVB-T oznacza znacząco lepszą jakość obrazu i dźwięku, zwiększenie efektywności wykorzystania widma częstotliwości radiowych, obniżenie kosztów nadawania przypadających na pojedynczy program. Umożliwia również nadawanie w różnych formatach obrazu (dotychczasowym 4:3 lub panoramicznym 16:9), równoległe nadawanie kilku ścieżek dźwiękowych oraz danych dodatkowych oraz dostęp do usług dodatkowych, w tym o charakterze interaktywnym.

Według założeń tzw. strategii rządowej, dotyczącej przechodzenia na naziemne nadawanie cyfrowe, ma ono umożliwić transmisję kilkunastu kanałów telewizyjnych, o zasięgu ogólnopolskim.

kom espi mra


Źródło: PAP

Kropka nad i. Zakończenie podwyższenia kapitału PMPG SA

rob484 / 2008-08-23 00:00 / Bywalec forum
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (Emitent, PMPG S.A.) informuje, że w dniu 21 sierpnia 2008 roku powziął informację o wydaniu Postanowienia Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z dnia 21 sierpnia 2008 roku o rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym podwyższenia kapitału zakładowego Spółki PMPG S.A.

Kapitał zakładowy PMPG S.A. został podwyższony z kwoty 91 650 000 zł do kwoty 103 897 325 zł, tj. o 12 247 325 zł i dzieli się na 103 817 025 sztuk akcji o wartości nominalnej 1 zł każda.

Podwyższenie kapitału zostało dokonane w drodze emisji 12 247 325 akcji zwykłych na okaziciela serii E o wartości nominalnej 1 złoty każda.

Ogólna liczba głosów wynikająca ze wszystkich wyemitowanych przez PMPG S.A. akcji po zarejestrowaniu zmiany wysokości kapitału zakładowego wynosi 103 817 025.

Struktura kapitału zakładowego PMPG S.A. po rejestracji zmian przedstawia się następująco:
- 21 500 akcji imiennych serii A,
- 9 950 akcji imiennych serii B,
- 2 688 900 akcji na okaziciela serii A,
- 499 350 akcji na okaziciela serii B,
- 3 300 000 akcji na okaziciela serii C,
- 85 050 000 akcji na okaziciela serii D,
- 12 247 325 akcji na okaziciela serii E,
Emitent informuje również, iż w związku z rejestracją podwyższenia kapitału zakładowego przez sąd zmianie uległy § 7 ust. 1 oraz § 8 Statutu:

Dotychczasowe brzmienie:

§ 7
1. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 91.650.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt jeden milionów sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) i dzieli się na 91.569.700 (słownie: dziewięćdziesiąt jeden milionów pięćset sześćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset sztuk) akcji o wartości nominalnej 1 (jeden) złoty każda, w tym:
1) 72.150 (siedemdziesiąt dwa tysiące sto pięćdziesiąt) akcji imiennych serii A i B,
2) 91.497.550 (dziewięćdziesiąt jeden milionów czterysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt) akcji zwykłych na okaziciela serii A, B, C, D.

§ 8
W kapitale zakładowym:
1) akcje serii A w ilości 55.600 są akcjami imiennymi,
2) akcje serii B w ilości 16.550 są akcjami imiennymi,
3) akcje serii A w ilości 2.654.800 są akcjami na okaziciela,
4) akcje serii B w ilości 492.750 są akcjami na okaziciela,
5) akcje serii C w ilości 3.300.000 są akcjami na okaziciela,
6) akcje serii D w ilości 85.050.000 są akcjami na okaziciela.

Obecne brzmienie:

§ 7
1. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 103.897.325,00 (słownie: sto trzy miliony osiemset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta dwadzieścia pięć) złotych i dzieli się na 103.817.025 (słownie: sto trzy miliony osiemset siedemnaści tysięcy dwadzieścia pięć) akcji o wartości nominalnej 1 (jeden) złoty każda, w tym:
1) 31.450 (trzydzieści jeden tysięcy czterysta pięćdziesiąt) akcji imiennych serii A i B,
2) 103.785.575 (sto trzy miliony siedemset osiemdziesiąt pięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt pięć) akcji zwykłych na okaziciela serii A, B, C, D, E.

§ 8
W kapitale zakładowym:
1) akcje serii A w ilości 21.500 są akcjami imiennymi,
2) akcje serii B w ilości 9.950 są akcjami imiennymi,
3) akcje serii A w ilości 2.688.900 są akcjami na okaziciela,
4) akcje serii B w ilości 499.350 są akcjami na okaziciela,
5) akcje serii C w ilości 3.300.000 są akcjami na okaziciela,
6) akcje serii D w ilości 85.050.000 są akcjami na okaziciela,
7) akcje serii E w ilości 12.247.325 są akcjami na okaziciela.

kom espi mra


Źródło: PAP

Apetyt na cyfrową TV

rob484 / 2008-08-22 23:44 / Bywalec forum
Platforma Mediowa „Point Group" złożyła w UKE wniosek

o rezerwację cyfrowych częstotliwości. Może on wywołać lawinę

VADIM MAKARENKO

••

Notowany na warszawskiej giełdzie wydawca takich magazynów jak „Machina" czy „Film" od ponad roku zapowiada,

że chce wejść na rynek telewizyjny i pracuje nad kanałem tematycznym Machina TV. – Przewidujemy większe

zaangażowanie w tym segmencie rynku - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Point Group.


Przychody Point Group w I półroczu wyniosły 29,3 mln zl wobec 17,4 mln zl przed rokiem. Zysk operacyjny

osiągnął 4,8 mln zł, podczas gdy rok temu spółka odnotowała stratę 0,12 mln zl. Pod koniec I kwartału spółka

prognozowała skonsolidowane przychody w tym roku na 76,95 mln zl. Mimo to niektóre media porównują

prezesa Point Group do legendarnego magnata medialnego kontrolującego News Corp. jeden z największych

koncernów medialnych na świecie.


„Mówi się, że jest pan polskim Murdochem. Jak pan reaguje na takie porównania?" - dociekał w czerwcu miesięcznik

„Młody Biznes". „Długa droga. [...] Różni nas przede wszystkim 50 lat długości prowadzenia biznesu. [...] Ale też

nieprawdą byłoby, gdybym twierdził, że takie porównanie mi nie pochlebia - na dzisiaj, w tym miejscu, w którym jestem"

-odpowiedział Lisiecki.


Point Group ubiega się o częstotliwości we wszystkich trzech wiązkach (tzw. multipleksach), które mają być uruchomione

w pierwszej fazie wdrażania naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce. Jak już pisaliśmy, o częstotliwości cyfrowe stara się

14 spółek. Poza największymi stacjami telewizyjnymi, jak TVP, TVN czy Polsat, są wśród nich stacje radiowe (np. RMF FM)

oraz właściciele infrastruktury nadawczej (jak np. TP EmiTel). Jednak wszystkie one walczą o miejsce w pierwszym

multipleksie, w którym UKE chce umieścić programy stacji nadających obecnie za pośrednictwem nadajników naziemnych.

Żaden z pretendentów nie złożył wniosku o częstotliwość w drugiej czy trzeciej wiązce.


- Dlatego wniosek Point Group rodzi konkretne skutki prawne. Po raz pierwszy ktoś formalnie zadeklarował zainteresowanie

innymi częstotliwościami - mówi Anna Streżyńska, szefowa UKE. We dług niej teraz Urząd musi uruchomić odpowiednią procedurę.


- Najpierw musimy zapytać, czy na te pasma są inni chętni. Jeśli będzie ich więcej, co jest bardzo prawdopodobne, będziemy

musieli przygotować konkursy- dodaje szefowa UKE.


Urząd chce zagospodarować drugi „multipleks" w drodze otwartego konkursu i konsultuje obecnie z Krajową Radą Radiofonii

i Telewizji dokumentację konkursową. Jego operator będzie aktywny i sam zdecyduje jakie programy w nim umieści. Plan

zagospodarowania trzeciego jeszcze nie powstał. –Będzie to „multipleks" o mniejszym zasięgu niż dwa pierwsze i specyficzny

technicznie, co będzie wymagało budowy innej infrastruktury i większych inwestycji - tłumaczy Streżyńska. o

Ponad 4 mln zysku po II kwartale 2008

rob484 / 2008-08-17 21:44 / Bywalec forum
Ponad 4 mln zysku po II kwartale 2008 - znakomite wyniki, PMPG podtrzymuje prognozy na 2008 i 2009
29 289 mln zł wynoszą po drugim kwartale skonsolidowane przychody ze sprzedaży Platformy Mediowej Point Group (GPW: POINTGROUP (PGM)). Zysk netto za pierwsze półrocze przekroczył 4 mln zł.





w tys. zł_______________2 kwartały 2008 roku________2 kwartały 2007 roku

Przychody ze sprzedaży_________29 289___________________17 421_____
Zysk/strata netto_______________4 167_____________________71______
Zysk ze sprzedaży______________5 017_____________________27______
EBITDA _____________________5 353____________________261______
(wynik z działalności operacyjnej + amortyzacja)

Dane na koniec drugiego kwartału 2008 r.:



* Po dwóch kwartałach 2008 r. przychody Grupy Kapitałowej Platformy Mediowej Point Group wynoszą 29 289 tys. zł, przewyższając o prawie 70% przychody osiągnięte w analogicznym okresie 2007 roku. Głównym czynnikiem wpływającym na tak istotny wzrost jest rozszerzenie portfolio spółki o nowe tytuły prasowe oraz stałe poszerzanie oferty usług z zakresu komunikacji marketingowej, jak również wzmocnienie działań sprzedażowych poprzez restrukturyzację działu sprzedaży.

* Po drugim kwartale 2008 roku zysk netto wynosi 4 026 tys. zł. W analogicznym okresie 2007 r. spółka odnotowała zysk w wysokości 71 tys. zł. Tegoroczny wynik został osiągnięty m.in. dzięki wzrostowi sprzedaży, a tym samym i rentowności, reklam w dotychczasowych tytułach Grupy oraz wzrostowi rentowności działań spółek zależnych, m.in. BTL Point Group i GEMTEXT. Osiągnięte wyniki potwierdzają że Grupa obrała właściwy kierunek rozwoju, a jej działania są źródłem dynamicznego wzrostu przychodów.

* O jedną trzecią wzrosły w stosunku do dwóch kwartałów 2007 roku przychody Media Point Group sp. z o.o., spółki Grupy Kapitałowej Platforma Mediowa Point Group, która generuje najwyższe przychody w ramach Grupy. Związane jest to głównie z coraz silniej zaznaczaną obecnością na rynku mediów, w szczególności prasy i magazynów, rosnąca liczbą wydawanych tytułów oraz wzrostem przychodów ze sprzedaży reklam.

* O prawie 90 proc. wyższe przychody niż w analogicznym okresie 2007 roku osiągnęła BTL Point Group sp. z o.o., spółka zależna PMPG działająca na rynku agencji reklamowych. BTL, jako agencja oferująca pełen zakres usług komunikacji marketingowej, stale rozszerza portfel klientów i generuje coraz większe zyski z dynamicznie rozwijającego się rynku eventów. Po II kwartale 2008 roku BTL Point Group osiągnęła przychody na poziomie 5 834 tys. zł.

* O blisko 140 proc. wzrosły w porównaniu z pierwszym półroczem 2007 r. przychody drukarni GEMTEXT i wynosiły na koniec II kwartału 2506 tys. zł. Drukarnia GEMTEXT od II półrocza 2007 r. intensywnie inwestuje w nowe maszyny, dzięki którym rośnie potencjał produkcyjny spółki, która jest w stanie obsłużyć rosnącą liczbę zamówień.

„Wyniki po II kwartale stanowią kolejne potwierdzenie, że przyjęta przez Zarząd strategia rozwoju Platformy Mediowej Point Group jest skuteczna i jej konsekwentna realizacja w długim okresie przynosi satysfakcjonujące efekty" - komentuje wyniki prezes Platformy Mediowej Point Group, Michał M. Lisiecki. Podkreśla, że w drugim kwartale trwała pierwsza publiczna emisja spółki, która w trudnym czasie bessy zakończyła się sukcesem - uplasowano ponad połowę emisji w cenie 2,5 zł za akcję przy kursie na poziomie 1,8 zł. „To oznacza, że przedstawiona w prospekcie emisyjnym strategia jest przekonująca dla inwestorów" - dodaje Lisiecki.


Zgodnie z opublikowaną w marcu prognozą wyników, wynik brutto Platformy Mediowej Point Group w bieżącym roku ma wynieść 8,9 mln zł. Strategia rozwoju PMPG SA zakłada m.in. szersze wykorzystanie posiadanych silnych marek mediowych, a także rozwój Grupy Kapitałowej poprzez akwizycje, które są realizowane od II kwartału 2008 r. Dzięki temu spółka może oferować coraz szerszy zakres usług w zakresie komunikacji marketingowej, a jednocześnie, wykorzystując efekt synergii pomiędzy spółkami grupy, optymalizować koszty.


Istotne wydarzenia w ramach Grupy Kapitałowej PMPG w II kwartale 2008 r.:


Publiczna emisja akcji serii E.
Drugi kwartał 2008 r. upłynął pod znakiem pierwszej publicznej emisji spółki od czasu wejścia na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych po odwrotnym połączeniu ze spółką Arksteel. Emisja miała się zakończyć 23 maja, została jednak przedłużona ze względu na zakup spółki Media Works. Z podsumowania wynika, że udało się uplasować 52,5 proc. emisji w cenie 2,5 zł za akcję przy kursie giełdowym na poziomie 1,8 zł. Niepełne uplasowanie oznacza, że nie wszystkie 13 projektów przedstawionych w prospekcie emisyjnym spółki będzie realizowanych. Zarząd PMPG dał sobie miesiąc na weryfikację założeń wszystkich projektów i wybranie tych, które będą w stanie najszybciej osiągnąć rentowność.


Kampania reklamowa.
W związku z publiczną emisją w kwietniu spółka przeprowadz

POINT GROUP uruchomienie serwisu internetowego przez spółkę zależną

rob484 / 2008-08-17 21:40 / Bywalec forum
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG) informuje, że w dniu 1 sierpnia 2008 roku otrzymał od TV Point Group, spółki zależnej w 100 % od PMPG, informację o uruchomieniu serwisu internetowego w domenie www.kulisy.pl.

Uruchomienie serwisu Kulisy.pl wpisuje się w strategię rozwoju PMPG i wiąże się z celami emisji przedstawionymi w prospekcie emisyjnym akcji serii E (której PDA są obecnie notowane na Giełdzie), polegającymi na budowie i wzmocnieniu wortali tematycznych (s. 238 Prospektu).

Serwis Kulisy.pl jest serwisem informacyjnym o charakterze tabloidu internetowego. redagowanym przez redakcję, którą tworzą osoby od lat związane z rynkiem prasy typu yellow. Redaktor naczelną serwisu jest Katarzyna Nazarewicz-Sosińska, była redaktor naczelna m.in. Expressu Wieczornego, Marie Claire, Premiery, NAJ, Na Żywo oraz była zastępczyni redaktora naczelnego Super Expressu.

Kulisy.pl uzupełniają portfolio Grupy PMPG, która jest wydawcą magazynów i serwisów internetowych o tematyce związanej z kulturą spędzania czasu wolnego i stylem życia. Serwis o charakterze rozrywkowo-plotkarskim uzupełnia tę tematykę o obszar największego zainteresowania czytelników i użytkowników Internetu. Serwisy tego typu zdobywają coraz większą popularność w Internecie (odwiedziny rzędu kilkuset tysięcy użytkowników miesięcznie), rośnie też zainteresowanie reklamodawców tą kategorią serwisów. Celem serwisu Kulisy.pl jest znalezienie się w roku 2009 wśród najpopularniejszych serwisów tego typu w Polsce.

kom espi mra

Źródło: PAP

Najnowsze wpisy