- Empik to jeden z największych klientów Poczty PolskiejPolskiej. Cieszę się, że kolejny partner biznesowy docenił budowaną przez nas usługę Odbiór w Punkcie, dzięki której zamawiający sami decydują, kiedy i gdzie zgłoszą się po swoje zakupy - powiedział Grzegorz Kurdziel, cytowany w komunikacie członek zarządu Poczty Polskiej.
- W pierwszym półroczu 2019 Poczta Polska odnotowała ponad dwukrotny wzrost liczby przesyłek trafiających do punktów odbioru w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Oznacza to, że co czwarta nadana paczka została odebrana w sieci - dodał.
Obecnie w ramach Odbioru w Punkcie przesyłkę z Empiku można odebrać w placówkach pocztowych i stacjach PKN Orlen.
Do głównych zalet tej opcji zakupów internetowych można zaliczyć bliskość lokalizacji, wysoką skuteczność doręczeń (przesyłki czekają na odbiór minimum 7 dni bez dodatkowych opłat) oraz elastyczne godziny odbioru (możliwość odbioru przesyłki w późnych godzinach wieczornych, a także w weekendy), wskazano również.
Poczta Polska to największy polski pracodawca zatrudniający ponad 80 tys. pracowników w całym kraju. Posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,5 tys. placówek.
Obejrzyj: Podatek handlowy? Nie łudźmy się: będzie drożej
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl