Marketing – Wszystkie wiadomościProdukty i marki w opinii e-konsumentówTradycyjnie konsumenta definiuje się jako osobę, która odczuwa potrzeby i zaspokaja je poprzez korzystanie z dóbr i usług29.10.2011 16:57Raport Interaktywnie.com: E-mail marketingPozycja e-mail marketingu jest stabilna i niezagrożona, choć media społecznościowe podobno miały odebrać mu popularność. Nic bardziej mylnego.24.10.2011 10:02Rynkowe strategie rozwoju przez rozszerzanieHortex, Baltona i Piątnica chcą rosnąć. Każda z firm wybrała inny sposób na ekspansję.15.10.2011 6:25Explorer. Najtańszy telefon od HTCSmartfon dla początkujących zadebiutuje do końca bieżącego roku.30.09.2011 11:45Reklama online wyżej niż TV w 2016 rokuPrzynajmniej w USA. Jak wynika z analiz Forrester Research, w ciągu pięciu lat amerykańscy reklamodawcy wydadzą na działania w sieci 77 miliardów...30.08.2011 13:15Raport Interaktywnie.com: Marketing mobilnyJuż za trzy lata internautów mobilnych będzie więcej, niż stacjonarnych. Rynek reklamy już zarzuca na nich sieć. W ubiegłym roku jego globalna wartość...18.08.2011 12:45Chcą żebyś przepłacał. Zobacz, co może spotkać cię w sklepieHipermarkety pełne pułapek. Klienci wpadają w nie i zostawiają więcej pieniędzy niż by sobie życzyli.02.08.2011 6:13•Maciej CzujkoJak starymi metodami podbijać nowe rynkiWiele przedsiębiorstw trzyma się z dala od konkurowania w skali globalnej, sądząc, że muszą najpierw opracować innowacyjne produkty lub zbudować...18.07.2011 10:02Shopper marketing: sposób na zwiększenie sprzedażyFirmy walczą o konsumentów, stosując przez całą dobę zmasowany atak w środkach masowego przekazu. Wieczorem konsument ogląda reklamę w telewizji, rano...18.07.2011 10:02Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 3W świadomości konsumentów marka Choco-Dream jest przypisana do luksusowych czekoladek. Jeśli właściciel firmy zechce rozszerzyć ofertę o tańsze...18.07.2011 10:02Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 2Właściciele marki Choco-Dream mają silne podstawy do wprowadzenia na rynek submarki. To dobry ruch sprzyjający dalszemu rozwojowi firmy, pod warunkiem...18.07.2011 10:02Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 1Decydując się na współpracę z fabryką popularnych słodyczy, Lucjan Zawistowski musi liczyć się z tym, że stworzona przez niego marka Choco-Dream...18.07.2011 10:02Więcej klientów czy więcej luksusu?Marka Choco-Dream jest znana z luksusowych czekoladek i pralinek oraz eleganckich kawiarni. Jednak jej właściciel zmaga się z coraz silniejszą...18.07.2011 10:02Czy masz osobistą strategię obecności w mediach społecznościowych?Media społecznościowe zmieniają mechanizmy prowadzenia działalności biznesowej, a także sposób postrzegania liderów na wszystkich szczeblach. Ale choć...18.07.2011 10:02Poprzednia strona1...1819202122...57Następna strona