Marketing – Wszystkie wiadomościSkuteczna sprzedaż w czasach internetuPraca handlowca jest coraz trudniejsza. Dostępność informacji w sieci sprawia, że klienci doskonale znają wartość ofert, a rozwój technologiczny...18.07.2011 10:01Zmiana podejścia do marketinguWiele firm nadal dość archaicznie traktuje funkcję marketingu i nie wykorzystuje dostępnych narzędzi innowacyjnych pozwalających głębiej poznawać...18.07.2011 10:01Prezes firmy Aflac opowiada, jak zakochał się w kaczorzeDziesięć lat po rozpoczęciu ambitnej kampanii reklamowej firma ubezpieczeniowa Aflac nadal miała kłopoty ze słabą rozpoznawalnością nazwy. Pracownicy...18.07.2011 10:01Zwrot w sprzedaży: od orientacji na ilość do budowania relacjiPo latach dynamicznego zdobywania rynku telefonii komórkowej i walki o nowych klientów Polkomtel skupił większą uwagę na utrzymaniu dotychczasowych...18.07.2011 10:01Upoważnieni do działaniaKiedy gitara należąca do Dave'a Carrolla została połamana przez pracowników linii United AirLines, których był pasażerem, a firma odrzuciła jego...18.07.2011 10:01Przewaga, jaką daje ugruntowana pozycja rynkowaPosługując się fikcyjnym przykładem firmy Mix C-Ment - opartym na autentycznych doświadczeniach producenta (i sprzedawcy) materiałów budowlanych,...18.07.2011 10:01Kto i jak wygrywa w trudnych czasachMało jest opracowań na temat strategii, które pomogłyby przedsiębiorstwom przetrwać recesję, zyskać przewagę podczas powolnego ożywienia i przygotować...18.07.2011 10:01Kiedy mniej produktów oznacza zwiększenie zyskówWiele firm uznaje rozwój produktów za główny motor swojego rozwoju. Firmy wypuszczają więc nowe towary niemal za wszelką cenę. Trudno im się dziwić....18.07.2011 10:01Myśl jak projektant!Kiedyś wzornictwo było z reguły jedną z późniejszych faz procesu rozwoju produktu, a jego głównym zadaniem było nadanie nowemu produktowi atrakcyjnej...18.07.2011 10:00Jak przewidzieć reakcję konkurencjiAnaliza reakcji konkurentów powinna być najważniejszym elementem procesu decyzyjnegoprzedsiębiorstw. Niestety, niewiele organizacji uwzględnia ją przy...18.07.2011 10:00Jaka jest twoja strategia współpracy z firmą Google?...18.07.2011 10:00Zmierzch tradycyjnej reklamy?Niedawny kryzys zmusił firmy do szukania oszczędności w wielu obszarach działalności. Na pierwszy ogień poszły budżety marketingowe. Jednym z...18.07.2011 10:00Budowanie społeczności 2.0Zanim pojawił się internet, firmy miały dużo więcej czasu na monitorowanie działań społeczności i reagowanie na nie. Ten sielankowy okres od dawna...18.07.2011 10:00Kryzys w firmie: jak rozmawiać z klientami?W momencie gdy ważą się losy firmy, która znalazła się w poważnych kłopotach finansowych, o jej być albo nie być decydują często reakcje klientów i...18.07.2011 10:00Poprzednia strona1...2021222324...57Następna strona