Marketing – Wszystkie wiadomościJak uniknąć pułapek czyhających na wdrażających systemy CRM?Projekty wdrożenia CRM mają coraz bardziej kompleksowy charakter, stając się narzędziem zmiany w organizacji.18.07.2011 9:56Baw, „dręcz” i zaskakuj swoich klientów (oni to uwielbiają)Autor artykułu broni marketingu w stylu retro, który przenosi nas w czasy, kiedy marketing brylował dzięki temu, że dręczył klientów, a nie...18.07.2011 9:56Marketing wśród awatarówDynamiczny rozwój handlu w wirtualnych światach oraz ich coraz wyraźniejsze zazębianie się z rzeczywistością sugeruje, że przed kreatywnymi...18.07.2011 9:56Nowe trendy w komunikacji marketingowej: czas zmian czy powrót do źródeł?Mijają czasy, gdy telewizja i prasa bezsprzecznie dominowały w komunikacji marketingowej. Już dziś znaczący udział w budżecie marketingu zabierają...18.07.2011 9:56Zarządzanie bez mierzenia?Koncepcja zarządzania doświadczeniami klientów jest w Polsce jeszcze mało popularna. Aby przekonać się, jaka przyczyna stoi na przeszkodzie...18.07.2011 9:56To tu usłyszeliście o tym po raz pierwszyChoć technologia audio jest jakieś dwadzieścia lat w tyle za wideo, to uszy zaczynają upominać się o swoje prawa. Liczne odkrycia w zakresie...18.07.2011 9:56Systemy CRM: Jak dać klientom to, czego naprawdę oczekują?Wzrost znaczenia nowej grupy konsumentów, tzw. generacji Y, zmusza firmy do gruntownych zmian w strategii zarządzania relacjami z klientami. Jednym z...18.07.2011 9:56Właściwy sposób zarządzania nierentownymi klientamiKłopotliwi konsumenci mogą kosztować firmę sporo pieniędzy, ale szybkie pozbycie się ich nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Autorzy, odwołując...18.07.2011 9:56Produkt za darmo? Oblicz, kiedy bezpłatna oferta ma sens, a kiedy nieDarmowi klienci, subsydiowani przez klientów płacących, mają kluczowe znaczenie dla podmiotów gospodarczych z różnych sektorów i branż, w tym firm...18.07.2011 9:56Propozycja wartości dla klienta na rynku biznesowymOferta wartości dla klienta (customer value proposition) to od pewnego czasu najpowszechniej używany termin na rynku biznesowym. Jednak badanie...18.07.2011 9:56Zarząd bliżej klientówGdy działania marketingowe są ściśle skoordynowane ze strategią firmy, generują wzrost. Jednak w zbyt wielu przypadkach między marketingiem a...18.07.2011 9:56Mów o strategii markiNatalie Mizik z Columbia Business School i Robert Jacobson z Business School przy University of Washington przekonują, że komunikowanie strategii...18.07.2011 9:56Jak efektywnie budować strategie marketingowe w wyszukiwarkach internetowych?Autor opisuje najnowsze metody i narzędzia, jakie obecnie do dyspozycji mają firmy, które chcą, żeby ich strony znalazły się na możliwie najwyższej...18.07.2011 9:56Wpływ reklam internetowych poza sieciąReklama w sieci bardziej podnosi sprzedaż w sklepach tradycyjnych niż internetowych. Do wzrostu liczby zakupów przyczynia się zarówno reklama...18.07.2011 9:56Poprzednia strona1...2223242526...57Następna strona