Marketing – Wszystkie wiadomościPięć kluczowych zasad sprzedaży detalicznej w czasie recesjiW trudnych czasach wiele sieci detalicznych koncentruje swoją uwagę na najbardziej lojalnych klientach. Jednak, paradoksalnie, to nie najbardziej...18.07.2011 9:59Wykorzystaj trudne czasy do optymalizacji cenGdy rynkowa dekoniunktura przedłuża się, enedżerowie – targani niepewnością i poczuciem neprzewidywalności jutra – często dają się ponieść...18.07.2011 9:59Chwyt marketingowy czy autentyczne działanie?Firmy, szukając sposobu na zbudowanie silnej pozycji konkurencyjnej i na dotarcie z ofertą do właściwych odbiorców, sięgają po złożone koncepcje i...18.07.2011 9:59Wnikanie w życie klientówPopularność badań etnograficznych rośnie szybko zarówno w Polsce,jak i na świecie. Etnograficzne badania marketingowe bardzo dobrze sprawdzają się...18.07.2011 9:59Marketing w czasie kryzysu: praktyczne radyKonsumentów dotkniętych kryzysem można podzielić na cztery segmenty. Segment ostrego hamowania, który czuje się najbardziej poszkodowany, ogranicza...18.07.2011 9:59Czego naprawdę pragną klienci?Technika badania upodobań konsumenckich, która wymaga szeregu kompromisów podczas wyboru preferowanych cech produktów, pomaga firmom lepiej zrozumieć...18.07.2011 9:59Multichannel marketing, czyli jak skutecznie wykorzystać nowe kanały komunikacjiWprowadzanie do oferty nowego sposobu kontaktu między firmą a konsumentem często przynosi dodatkowe przychody. Może też jednak powodować konflikty...18.07.2011 9:59Witajcie w świecie imigrantówImigranci stanowią ważną grupę klientów zaniedbywaną przez większość specjalistów od marketingu. Nie tylko kupują produkty na własny użytek, ale też...18.07.2011 9:59Elastyczność, efektywność kosztowa i integracja wielu technologii – najważniejsze trendy w rozwoju systemów wspierających CRMZainteresowanie technologiami wspierającymi strategię zarządzania relacjami z klientem jest dziś większe niż kiedykolwiek. Wymagania firm w...18.07.2011 9:58CRM to strategia, nie technologia"Zakup oprogramowania CRM nie gwarantuje sukcesu bardziej niż zakup markowych butów gwarantuje medal olimpijski” – tak agencja badawcza...18.07.2011 9:58Marketing zapachowy – niedoceniane narzędzie komunikacji z klientamiZapach dobrany do sytuacji czy produktu może przekazywać konsumentom trudne do zwerbalizowania komunikaty. Stąd bierze się coraz większe...18.07.2011 9:58Dopasuj strategię CRM do nowych oczekiwań swoich klientówZmiany zachodzące na globalnym rynku wymagają przedefiniowania strategii marketingowej i lepszego wykorzystania narzędzi używanych do budowania...18.07.2011 9:58Nareszcie badania, które możesz wykorzystaćMenedżerowie narzekają, że nakłady ponoszone przez firmy na badania rynku rzadko kiedy są dobrze wykorzystywane. Badacze rynku mogliby uczynić swoje...18.07.2011 9:57Odnieś sukces w niszy rynkowejWiększość polskich firm ma niewielkie szanse na zdobycie pozycji lidera całej branży. Może natomiast skutecznie walczyć o opanowanie atrakcyjnych nisz...18.07.2011 9:57Poprzednia strona1...2122232425...57Następna strona