Marketing – Wszystkie wiadomościUważaj na swoje sygnały cenoweW przypadku większości produktów konsumenci nie wiedzą, jaka dokładnie powinna być cena. Zapytajcie ich, ile kosztuje opakowanie czterech rolek...18.07.2011 9:50Zapominany wymiar komunikacji marki: marketing wewnętrznyNa hasło „marketing” twoje myśli prawdopodobnie natychmiast wędrują w kierunku klientów – jak ich zachęcić, aby kupowali więcej....18.07.2011 9:50Jak zmienić dobrą markę w supermarkęNa podstawie analizy wzrostu przychodów ponad 500 różnych amerykańskich marek specjaliści orzekli, że dzięki innowacyjności i agresywnej reklamie...18.07.2011 9:50Ile warta jest marka: od pomiaru do zarządzaniaMonitoring marek, śledzenie ich kondycji, nie jest w biznesie niczym nowym. Jednak firmy ograniczają się zwykle do sfery marketingu. Monitorują na...18.07.2011 9:50Jak zapobiec przedwczesnej śmierci marketingu relacyjnegoMarketing relacyjny (relationship marketing) jest dziś w modzie. Wiele firm publicznie deklaruje, że coraz lepiej buduje trwałe relacje ze swoimi...18.07.2011 9:50Fama to dobra reklamaFama staje się coraz potężniejszym medium marketingowym, zdolnym do wynoszenia nieznanych nikomu produktów na rynkowy piedestał. Najnowszymi...18.07.2011 9:50Jak zbudować silną markę korporacji?W ostatnich latach firmy coraz wyraźniej dostrzegają korzyści wynikające z budowania marki, nie tyle dla poszczególnych swoich produktów lub usług, co...18.07.2011 9:50Czy Twoje ceny nie są za niskie?Prawdopodobnie są. Menedżerowie często bezwiednie pozbawiają swoje firmy części możliwych zysków przez to, że ignorują złożone uwarunkowania polityki...18.07.2011 9:50Jak badania satysfakcji wpływają na klientówDziały marketingu od dawna doceniają fakt, że badania angażują ludzi. Już zwykłe pytanie zamieszczone na kopercie przesyłki pocztowej, na które trzeba...18.07.2011 9:50Błędy w zarządzaniu lojalnością klientówNajlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Często pełnią też rolę żywej promocji...18.07.2011 9:50Kto korzysta na promocjach cenowych?Obniżki cen zwiększają bieżącą sprzedaż i obroty. A jakie są korzyści długookresowe?...18.07.2011 9:50Zarabiaj piciem drinków i noszeniem modnych ubrańTo może być praca marzeń: trendsetter musi chodzić po imprezach ubrany w najnowsze kolekcje i popijać kolorowe drinki. Jakie są ciemne strony bycia...15.06.2011 6:44Formy marketingu internetowegoNie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść. Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom.27.04.2011 12:55Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social mediaIm więcej ludzi będzie w gronie Twoich znajomych, tym większa szansa, że odniesiesz sukces.21.04.2011 12:50Poprzednia strona1...3233343536...57Następna strona