Marketing – Wszystkie wiadomościMarka czy „private label”, a może jedno i drugie?Tom Rose miał napięty harmonogram. Szykował się właśnie do wysłuchania prezentacji swojego dyrektora ds. marketingu Cassie Martin, która miała...18.07.2011 9:51Kiedy konwencjonalna reklama przestaje działaćPharmagen jest polską filią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego. Jednym z jego najbardziej dochodowych leków dostępnych bez recepty (over the...18.07.2011 9:51Trzeba wiedzieć, jak dzielić: nowa metoda segmentacji klientów receptą na zwiększenie sprzedażyTrzy lata temu firma Hill-Rom znalazła się w sytuacji typowej dla dojrzałych przedsiębiorstw: mimo silnej pozycji rynkowej musiała iść naprzód. Firma...18.07.2011 9:51Klient nam się wymyka!Wybór strategii dystrybucji produktu na rynku jest ważną decyzją w każdej firmie. W czasach tradycyjnego marketingu decyzję o tym, czy towar ma trafić...18.07.2011 9:51Najważniejszy jest wskaźnik wzrostuFirmy poświęcają mnóstwo czasu i pieniędzy na drobiazgowe badania poziomu zadowolenia klientów. Nie przynoszą one jednak większego pożytku. Najlepszym...18.07.2011 9:51Niczego nie rób, po prostu sobie stój!Pierwszy domowy robot firmy Sony, AIBO, nie potrafi robić niczego pożytecznego. Jednak prezentując go jako maskotkę, firma znalazła sposób na...18.07.2011 9:51Marketing optymalnyPrzedsiębiorstwa sprzedające wiele kategorii produktów w wielu różnych krajach borykają się z trudnym problemem właściwego podziału posiadanych...18.07.2011 9:51Czy da się uratować tę markę?Joanna Socha, menedżer marki polskiej firmy kosmetycznej MagicLook, nie była zadowolona ze sprzedaży i udziałów w rynku szamponu marki Essence of...18.07.2011 9:51Zabij markę, zachowaj klientaWiększość marek nie przynosi firmom dużych pieniędzy. Co roku firmy osiągają niemal wszystkie swoje zyski z mniej niż 20% marek, pod którymi sprzedają...18.07.2011 9:51Rozczłonkowany marketingFirmy zazwyczaj oddzielają od siebie elementy współtworzące dużą kampanię marketingową. Wychodzą bowiem z założenia, że wysiłki kilku lub kilkunastu...18.07.2011 9:51Baza danych o klientach może stać się kopalnią diamentówWprawdzie kasyna firmy Harrah’s Entertainment nie robią takiego wrażenia jak wiele innych amerykańskich jaskiń hazardu, ale stanowią najbardziej...18.07.2011 9:51Cena realizacji planu sprzedażyDomena jest producentem specjalistycznej pasty do butów sprzedawanej w sieciach handlowych. Właściwe zarządzanie relacjami z sieciami, polityka...18.07.2011 9:51Rebranding: sposób na markę, która nie wspiera nowej strategii firmyWiele sytuacji w biznesie wymusza rozmaite zmiany w markach używanych przez firmy. Nieraz są one na tyle poważne, że nie sprowadzają się tylko do...18.07.2011 9:51Ukryte myśli klientówCo naprawdę myślą twoi klienci? Profesor Gerald Zaltman z Harvard Business School omawia swoją nową metodę badania rynku, służącą do ujawniania...18.07.2011 9:51Poprzednia strona1...3132333435...57Następna strona