Marketing – Wszystkie wiadomościPraktyka zarządzania cenami w PolsceW ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa pokazały, że potrafią skutecznie zwiększać sprzedaż oraz ograniczać koszty. Dążąc do dalszej poprawy...18.07.2011 9:52Sposoby budowania lojalności klientów instytucjonalnychPrzedsiębiorstwa stosują wobec nabywców instytucjonalnych te same techniki marketingowe, które sprawdzają się w odniesieniu do nabywców...18.07.2011 9:52Jak byłem kelnerem w hotelu Ritz i… czego mnie to nauczyło o obsłudze klientaAutor artykułu spędził tydzień w nowym hotelu Ritz-Carlton/Boston Common, gdzie przeszedł szkolenie, a następnie pracował jako kelner obsługi...18.07.2011 9:52Bezwarunkowa gwarancja jakości: potężna broń konkurencyjna dla dostawców usługWielu menedżerów uważa, że jakości usług po prostu z definicji nie da się zagwarantować. Usługi są wykonywane przez ludzi, którzy, jak wiadomo, są...18.07.2011 9:52Wniknij w życie swoich klientówWiele firm nabrało biegłości w sztuce zarządzania relacjami z klientami. Gromadzą i przesiewają góry danych na temat ich preferencji i zachowań,...18.07.2011 9:52Daj klientom to, czego chcą, ale inaczejNie łatwy do skopiowania produkt, lecz wysoka jakość obsługi klienta coraz częściej odróżnia dziś liderów od graczy z drugiej ligi. Każdy usługodawca...18.07.2011 9:52Walka o klienta: strategie i dylematyW ostatecznym rachunku w biznesie liczy się tylko klient. Taka jest logika dojrzałych rynków i w coraz większym stopniu – rynków takich jak...18.07.2011 9:52Seniorzy – rynek niewykorzystanych możliwościSegment seniorów jest przyszłościowym rynkiem, na który należy już dzisiaj zwrócić uwagę. Trendy demograficzne jednoznacznie wskazują bowiem, że...18.07.2011 9:52Negocjowanie z klientem, na którego utratę nie możesz sobie pozwolićKażdego dnia zdarzają się transakcje, które nie dochodzą do skutku. Zwłaszcza te firmy, które są zależne od długotrwałych relacji z klientami, muszą...18.07.2011 9:52Uwolnij się od stereotypów dotyczących cyklu życia produktówWiększość firm opiera swoje strategie marketingowe na koncepcji cyklu życia produktu, zgodnie z którą wszystkie produkty muszą przejść cztery kolejne...18.07.2011 9:52Minimalistyczna oferta– nadchodzi rewolucjaChoć jej początki sięgają roku 1908, dopiero dziś koncepcja minimalistycznej oferty, opartej o prostotę i niskie ceny, podbija rynki na całym świecie....18.07.2011 9:52Przechwytywanie zbędnych drobnych od klientówJak przekonują Terri C. Albert z laboratorium GE i profesor marketingu Russell S. Winer, oprogramowanie, które „zna się” na psychologii,...18.07.2011 9:52Wprowadź klientów w „tryb życzeniowy”Jeżeli chcesz się dowiedzieć, czego naprawdę chcą twoi klienci, nie pytaj, w jaki sposób ulepszyliby twoje wyroby czy usługi. Zapytaj, czego by sobie...18.07.2011 9:52Wyjdź poza ramy obecnych rynków: strategie ponadprzeciętnego wzrostu firmyGdyby jakaś złota rybka obiecała szefom firm, że spełni tylko jedno ich życzenie, najczęstszą prośbą byłoby z pewnością znalezienie pewnego sposobu na...18.07.2011 9:52Poprzednia strona1...2930313233...57Następna strona