Marketing – Wszystkie wiadomościSprzedaż w obliczu zmianRedakcja HBRP rozmawiała z menedżerami, którzy kierowali lub kierują działami sprzedaży największych firm na rynku18.07.2011 9:53Jak przekonać handlowców do automatyzacji procesów sprzedażyWdrażanie systemów służących automatyzacji procesów sprzedaży przez firmę może przebiegać bezkonfliktowo. Jak tego dokonać?18.07.2011 9:53Zarządzanie sprzedażą: podejście portfeloweFirmy, które stosują podejście portfelowe do zarządzania sprzedażą są w stanie osiągnąć większe zyski ze sprzedaży w długim okresie. Uwzględniają przy...18.07.2011 9:53Marketing produktu na nieprzewidywalnym rynkuPrzewidywanie i kreowanie przebojowych produktów w sektorze mediów i rozrywki jest ryzykownym przedsięwzięciem. Zamiast tego specjaliści od marketingu...18.07.2011 9:53Oporni nabywcy, entuzjastyczni sprzedawcy:czyli dlaczego nowe produkty trudno się sprzedająFirmy wprowadzające innowacje mają największą szansę na rozwój, więc wydają miliardy dolarów na ulepszanie produktów. Jednak z badań wynika, że nowe...18.07.2011 9:53Blogi – nowe narzędzie marketingowcówSpecjaliści od PR i marketingu od dawna próbują wykorzystywać do swoich celów fenomen internetowych grup dyskusyjnych i czatów. Teraz przyszła pora na...18.07.2011 9:53Segmentacja rynku – druga odsłonaW 1964 roku na łamach HBR Daniel Yankelovich po raz pierwszy zaprezentował koncepcję niedemograficznej segmentacji rynku, tzn. klasyfikacji klientów...18.07.2011 9:53Komunikacja kontekstowa: właściwy przekaz do właściwego klienta we właściwym miejscu i czasiePolskie mass media gwałtownie tracą swoją zdolność dotarcia do odbiorcy. Dla firm jest to zła wiadomość. To do kieszeni mass mediów trafia bowiem...18.07.2011 9:53Pozycjonowanie: co się zmieniło?Pozycjonowanie jest jedną z najważniejszych koncepcji, które wpłynęły na praktykę marketingu na świecie. Świat nie stoi jednak w miejscu. Dlatego, aby...18.07.2011 9:53Czy podział klientów na lepszych i gorszych nie zaszkodzi firmie?„Wszyscy klienci są równi, ale niektórzy z nich równiejsi”. Dzisiaj ta parafraza słynnego cytatu z książki „Folwark zwierzęcy”...18.07.2011 9:53Dlaczego więcej może oznaczać mniejOferowanie klientom zbyt szerokiego asortymentu, a zatem zbyt wielu opcji wyboru, może pogorszyć ich samopoczucie.18.07.2011 9:53Jak technologia może wspierać strategię CRMZainteresowanie firm systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie relacjami z klientem jest dziś większe niż w złotych dla CRM ostatnich latach...18.07.2011 9:53Co, komu i kiedy sprzedawaćFirma powiększy zwrot z inwestycji w marketing, kiedy korzyści z wysłania specjalnego komunikatu do mniejszej grupy klientów będą większe niż koszty...18.07.2011 9:53Być królem w kategorii premium czy zawalczyć o masowy rynek?Wiele firm w kolejnych etapach swojej działalności staje przed koniecznością podjęcia strategicznych decyzji, w jakim kierunku mogą i powinny dalej...18.07.2011 9:53Poprzednia strona1...2728293031...57Następna strona