Marketing – Wszystkie wiadomościJak sprawić, aby strategia firmy przełożyła się na działania na pierwszej liniiWszyscy znamy korzyści wynikające z delegowania podejmowania decyzji na znajdujące się blisko klienta szczeble operacyjne. Dzięki temu udaje się...18.07.2011 9:53Kraje rozwijające się jako źródło innowacji i nowych modeli biznesowychC.K. Prahalad, jeden z najbardziej wpływowych guru zarządzania, mówi o lekcjach dla polskich firm, wynikających z sukcesu innowacyjnych firm z tzw....18.07.2011 9:53Marketingowy błąd w sztuce: skąd się bierze i jak go naprawićTed Levitt zwykł tłumaczyć swoim studentom z Harvardu: „Ludziom nie zależy na ćwierćcalowym wiertle. Im jest potrzebny ćwierćcalowy...18.07.2011 9:53Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marżyCelem każdego pracownika działu sprzedaży jest zarabianie pieniędzy. Celem firmy jest maksymalizacja zysku. Problem w tym, że cele te są często...18.07.2011 9:53Każdy produkt to potencjalna platforma do tworzenia i sprzedaży czegoś nowegoZdaniem autorów, do stworzenia platformy dla twojego produktu i wykorzystania jej potencjału niezbędne są twórcze podejście oraz odpowiednia ochrona...18.07.2011 9:53Nie dodawaj kolejnych funkcji – twój produkt może stać się zbyt skomplikowany!Ekspres do kawy oferujący 12 różnych napojów, samochód z ponad 700 funkcjami deski rozdzielczej oraz podkładka pod mysz z funkcją zegara, kalkulatora...18.07.2011 9:53Lekcje płynące z analizy ucieczek klientówPrzeciętnie biorąc, dyrektorzy naczelni korporacji amerykańskich co pięć lat tracą połowę swoich klientów. Uświadomienie sobie tego faktu u większości...18.07.2011 9:53Skanowanie peryferiiFirmy często natrafiają na nowe trendy demograficzne, nowych rywali, nowe technologie, nowe przepisy prawne i na inne zmiany w otoczeniu, które wydają...18.07.2011 9:53Marketing obronny:w jaki sposób firma może chronić swoją silną pozycję rynkowąIstnieje wiele badań na temat marketingu jako taktyki zaczepnej ? jak może on pomóc firmom w skutecznym wprowadzaniu na rynek nowych produktów, w...18.07.2011 9:53Chcesz zwiększyć zyski? Podziel rynek na mikrorynkiJeszcze kilkanaście lat temu rynek sprzedaży detalicznej (B2C) był rajem dla producentów i dystrybutorów artykułów konsumpcyjnych. Choć wiele z tych...18.07.2011 9:53Poszerzając luksusową markę, możesz jej zaszkodzićNie rozciągaj luksusowych marek na wyroby, które nie przystają do twoich podstawowych kategorii produktów.18.07.2011 9:53Idealna wiadomość w idealnym momencieMarketingowcy planujący kampanie promocyjne zadają sobie zazwyczaj kilka pytań mających zwiększyć szansę, że ich wiadomości zostaną dobrze przyjęte....18.07.2011 9:53Jasny cel, potrzebne lepsze rozwiązaniaNiedawne badanie „HBRP” pokazało, że najlepiej przygotowane do pogłębiania relacji z klientem są firmy z sektora usługowego (prawie 45% z...18.07.2011 9:52Jak przyciągnąć klienta i nie wpaść w pułapkę niskich cen?Dynamiczny rozwój tanich sieci handlowych skłania wielu graczy ze środkowej półki cenowej do pójścia w ich ślady i realizowania strategii niskich cen....18.07.2011 9:52Poprzednia strona1...2829303132...57Następna strona