Marketing – Wszystkie wiadomościKrzywa uczenia się sprzedażyKiedy firma wypuszcza nowy produkt na nowy rynek, pojawia się wielka presja, aby natychmiast zwiększyła siły sprzedażowe i dzięki temu w najkrótszym...18.07.2011 9:54Czy opłaca się tworzyć społeczności klientów?Z nowych badań wynika, że owszem, i to bardzo, zwłaszcza w przypadku firm internetowych.18.07.2011 9:54Dbaj o dyscyplinę w zakresie rabatówNiewiele firm rejestruje przyznawane rabaty, nie mówiąc już o zarządzaniu nimi. Artykuł pokazuje, jak wprowadzić większą dyscyplinę przy ich...18.07.2011 9:54Wikinomia: nowe możliwości tworzenia wartości dzięki społecznościom internetowymWikinomia (wikinomics) to sztuka i nauka wspólnego tworzenia treści przez użytkowników Internetu (peer production). Ludzie na całym świecie mogą teraz...18.07.2011 9:54Marketingowa krótkowzrocznośćKażda branża na pewnym etapie rozwoju jest uznawana za rozwojową ze względu na oferowanie doskonałego produktu. Jednak firmy mogą dość szybko odczuć...18.07.2011 9:54Reverse product placement – wykorzystaj wirtualny światProducenci zaczynają umieszczać prawdziwe produkty w wirtualnym świecie. Przechodzenie wirtualnych produktów do realnego świata jest tylko kwestią...18.07.2011 9:54Wygraj z konkurencją, wykorzystując elektroniczne kanały kontaktu z klientemW wielu firmach elektroniczne kanały kontaktu pełnią wciąż funkcję pomocniczą w stosunku do tradycyjnych form sprzedaży i obsługi klienta. Rewolucja...18.07.2011 9:53Duże transakcje sprzedaży: co robić i jakWiele firm stoi dzisiaj przed wyzwaniami wynikającymi z dużych, złożonych kontraktów – oferują kosztowny sprzęt lub usługi, których zakup ma...18.07.2011 9:53Sprzedaż bez presjiTypowe metody sprzedaży zazwyczaj polegają na zmuszaniu potencjalnego nabywcy do zakupu (high-pressure selling), co nierzadko sprowadza się do...18.07.2011 9:53Kto naprawdę decyduje o zakupie?Kiedy nabywca nie jest tą osobą, która decyduje o zakupie? Jak może dojść do tego, że potencjalny klient zniechęci się do najlepszego i najtańszego...18.07.2011 9:53Systemy kontroli handlowców: między interesem klienta a interesem firmySytuacja, w której handlowcy nie są pewni, kto jest dla nich najważniejszy (lokalny menedżer, regionalny menedżer czy klienci), może oznaczać, że...18.07.2011 9:53Nowe podejście do efektywności działania ekipy handlowejPrzez wiele lat menedżerowie sprzedaży uważali, że konkurencyjność ich firm zależy od talentów najlepszych handlowców i ogólnej liczby zatrudnionych...18.07.2011 9:53Jak położyć kres wojnie między Sprzedażą a MarketingiemW działach sprzedaży przeważa opinia, że marketingowcy nie orientują się, co naprawdę dzieje się na rynku. Z kolei marketingowcy twierdzą, że...18.07.2011 9:53Sekrety psychologii sprzedawcówPodziwiamy cierpliwość sprzedawców narażonych na ciągłe odmowy. Jednocześnie odpycha nas ten rodzaj zajęcia, bo wiemy, do czego może ono doprowadzić...18.07.2011 9:53Poprzednia strona1...2627282930...57Następna strona