Forum

Komentarze użytkownika "studentMIM"

Komentarze użytkownika: studentMIM

studentMIM / 2008-07-25 19:41 / Tysiącznik na forum
odpowiedziałem już na tą wypowiedź powyżej
studentMIM / 2008-07-25 19:34 / Tysiącznik na forum
Ok. Sorry. Mój błąd
studentMIM / 2008-07-25 19:10 / Tysiącznik na forum
Jeśli trochę pomyślisz, to wpadniesz na pomysł, że możesz poszukać dziennikarza, który zechce Twoje sensacje opublikować. A taki praktycznie na pewno się znajdzie (zwykła statystyka; szukaj chociażby w Rzeczpospolitej).
P.S. Nie mam nic wspólnego z młodzieżówką PO i nie palę marihuany. A Twój komentarz jest obraźliwy i po prostu nie na poziomie
studentMIM / 2008-07-25 16:17 / Tysiącznik na forum
bułki (przynajmniej w Warszawie) nie zdrożały. Poza tym można jeść ryż. A tak poza tym chleb też zdrożał mniej niż wzrosło średnie wynagrodzenie (lub ew. podobnie)
studentMIM / 2008-07-25 16:16 / Tysiącznik na forum
MIM - Matematyka, Informatyka i Mechanika
jestem studentem pierwszych dwóch z tych (studia jednoczesne)
Nie przeczę, że tam jest napisane błędnie, ale nie jest to istnotne
studentMIM / 2008-07-25 15:10 / Tysiącznik na forum
Inflacja, to wzrost cen.
Niektóre ceny rosną niektóre maleją. I w sumie wychodzi 5%. To normalne w gospodarce. Nie można kierować się pojedynczymi produktami, bo to do niczego nie prowadzi. Jeśli zdrożało to, co teraz kupowałeś, to po prostu przestaw się na coś innego, co tak nie kosztuje.
A tak wracając do tematu, to ogólnie jest lepiej, bo statystyczny obywatel za swoją płacę może więcej kupić
studentMIM / 2008-07-25 14:42 / Tysiącznik na forum
wybacz, ale to nie matematyka, a bardziej język polski. Matematyk zwykle nie przejmuje się takimi sformułowaniami, jeśli tylko czytelnik (inny matematyk) wie o co chodzi.
studentMIM / 2008-07-25 14:40 / Tysiącznik na forum
Myślę, że nie stosują cenzury, a po prostu wywalają komentarze obraźliwe. I należy to robić. Aby poziom dyskusji nie zrównał się z poziomem na forach onetu