Marketing – Wszystkie wiadomościFirmy nie oszczędzają na reklamie. Biedronka przeznaczyła o połowę więcej niż rok temuFirmy coraz więcej wydają na reklamę w mediach tradycyjnych. W styczniu br. wydatki były wyższe o 11 proc. niż rok wcześniej. W kinach były wyższe o...27.02.2020 18:17•Martyna KośkaPolski przedsiębiorca ma na oku miliard smartfonów. "Pomagamy firmom w zwiększaniu sprzedaży"Spędziłeś trochę czasu w sklepie z zegarkami? Obejrzałeś kilka egzemplarzy, ale żadnego nie kupiłeś? Cosmose już o tym wie. Dlatego będzie ci...15.01.2020 15:05•Marcin ŁukasikAgencja marketingowa czy obróbka metali? Tak się "pożycza" wizerunekUkraść można technologię, logo albo pracowników. Firmie Abplanalp ukradziono natomiast... całą stronę internetową. Sprawa jest o tyle zabawna, że...09.01.2020 10:35•Jakub StasiakWiększość Polaków nie ogranicza reklam na smartfonach. Twierdzą, że blokady niewiele dająZ badania brytyjskiej firmy analitycznej UCE GROUP LTD. i agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska wynika, że 67% dorosłych Polaków nie zabezpiecza...15.12.2019 18:24•MondayNewsOlga Tokarczuk najgorętszym nazwiskiem w marketingu? Ekspert: "to byłby strzał w kolano"Marketing lubi głośne nazwiska. Od czwartku nazwiskiem numer jeden jest Olga Tokarczuk. Po przyznaniu jej literackiego Nobla czytelnicy szturmują...11.10.2019 17:10•Marcin ŁukasikMcDonald's w Łazienkach Królewskich to nie wyjątek. Sprawdziliśmy, jak łatwo jest "wynająć" słynne zabytkiPływające logo McDonald's na terenie XVIII-wiecznego zespołu pałacowego wzburzyło internautów, a nawet prezydenta Warszawy. Jednak wynajęcie zabytku i...08.09.2019 7:29•Mateusz MadejskiMcDonald's przeprasza za reklamę w Łazienkach Królewskich. Firma kaja się w ogłoszeniu prasowymFastfoodowa sieć przeprasza "wszystkich, którzy poczuli się dotknięci" gigantycznym logo firmy pływającym po stawie przed Pałacem na Wodzie Łazienek...31.08.2019 12:17•Krzysztof JanośInfluencerzy muszą mieć tu licencję. Roczna kosztuje ponad 15 tys. złLicencje dla influencerów w czerwcu tego roku wprowadziły Zjednoczone Emiraty Arabskie. Dokumenty wydaje arabska rada mediów. Do tej pory uzyskało ją...23.07.2019 12:23•Krzysztof JanośPrezentacja firmy była katastrofą. Teraz oświadczenie zarządu podbija sieć"Nie zatrudniamy ani jednego “mówcy”. Sam prezes Błażewicz, prezentacje na konferencjach robi, delikatnie ujmując, ch++owe" - przyznaje zarząd spółki...09.05.2019 13:36•Jacek BereźnickiW kierunku gospodarki zeroemisyjnej - LEDowa renowacja systemów oświetleniaZrównoważony rozwój – to hasło, które w ostatnich latach odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Zarówno biznes, organizacje pozarządowe, jak i...07.04.2019 14:32•MAT. SPONSOROWANYTVP i Emitel ruszają z kampanią promującą kanały MUX-8. W spotach m.in. Dariusz SzpakowskiTVP we współpracy z Emitelem startuje z kampanią informacyjno-promocyjną, zachęcając widzów do modernizacji anten, by mogli odbierać MUX-8. W spotach...19.03.2019 12:24•Daniel BochenPonad 80 proc. marek mogłoby zniknąć. "Nikt by się nie zmartwił"Polacy są wyjątkowo wybredni. Nawet by się nie zmartwili, gdyby zniknęły najbardziej znane produkty. Ale są też takie firmy, których byłoby im żal....22.02.2019 20:08•Mateusz MadejskiJoanna Kulig Oscara nie zgarnie. Ale i tak odniosła wielki wizerunkowy sukcesAkademia Filmowa przedstawiła nominowanych do Oscarów 2019. Wśród aktorek nazwisko Joanny Kulig nie padło. Jednak Polka nie ma się czym przejmować,...22.01.2019 16:47•Paweł OrlikowskiWOŚP to jedna z najbardziej wartościowych polskich marek. Eksperci próbują wycenić fundację OwsiakaFundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy należy do absolutnej czołówki jeśli chodzi o polskie marki - uważają zgodnie nasi rozmówcy. Nie...21.01.2019 6:23•Mateusz MadejskiPoprzednia strona1...678910...50Następna strona