- COVID, który bardzo zmienił naszą rzeczywistość, był dla nas zaskoczeniem. Pomogła nam technologia, aplikacja, która ma już 8 mln użytkowników. Dzięki niej zaczęliśmy się na nowo komunikować z naszymi klientami - powiedział w programie "Money.pl" Tomasz Suchański, prezes zarządu spółki Żabka Polska. – Przeznaczyliśmy 100 mln zł na pomoc franczyzobiorcom. To był ogromny wysiłek, bo bardzo ciężko było kupić wtedy maseczki, płyny dezynfekujące. Mało tego, byliśmy w stanie sprzedawać je bez marży. Teraz wyzwaniem jest inflacja. Handel funkcjonował w cyklach rocznych, tak zawieraliśmy kontrakty. Teraz negocjujemy każdego dnia, codziennie zmieniają się ceny. Wciąż siadamy do stołu i zastanawiamy się z producentami, gdzie możemy zadziałać, by ceny nie rosły tak szybko. Musimy zacząć myśleć, jak działać w gospodarce niedoboru. O tym dużo mówi się w Europie, mniej w Polsce. Trzeba nauczyć się oszczędzać, zarówno energię jak i żywność. W Polsce marnuje się 200 kg...
rozwiń