Oczywiście, że tak- powinien się Pan odwołać od tej decyzji rentowej właśnie w zakresie tego obniżenia. Bo o ile przy składaniu samego wniosku wymogi są sformalizowane, o tyle przed sądem pracy i ub. społecznych jest szersza możliwość dokumentowania- właśnie np. RMUA.
Co więcej, jak słusznie Pan stwierdził, Zakład ten okres ma udokumentowany, więc na podstawie par. 10, ust. 2
Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 11 października 2011 r. w sprawie postępowania o świadczenia emerytalno-rentowe powinien być Pan zwolniony z obowiązku dostarczenia rp-7.
Tu jego tekst- przyda się:
http://prawo.money.pl/akty-prawne/dziennik-ustaw/rozporzadzenie;ministra;pracy;i;polityki,dziennik,ustaw,2011,237,1412.html
Zupełnie niezależnie istnieje możliwość uzyskania odszkodowania/wyrównania od...pracodawcy, z powodu jego ewidentnej winy braku rp-7, czyli niewywiązywania się z jego obowiązków jako płatnika składek/pracodawcy.
Kwestia techniczna na jaką pewnie ZUS się będzie powoływał, to to, że RP-7 poza wynagrodzeniami zawiera też info o okresach chorobowych a więc nieskładkowych oraz to, że rentę oblicza się z podstawy, kwoty bazowej i okresów składkowych i nieskładkowych, a nie z wysokości składek rentowych, których indywidualnie zdaje się się nie ewidencjonuje. Wykazana informacja raczej dotyczy s. emerytalnych. Tyle, że da się z nich po prostu wyliczyć podstawę ubezpieczeń.